Olcsó kell, hogy legyen a Dacia Lodgy

Majdnem mindent tudunk az új Daciáról

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Forintos árait még csak sejtjük a nálunk májustól kapható új Dacia családi autónak, de a Lodgy minden bizonnyal tarolni fog az MPV-piacon.

A Genfi Autószalonon mutatták be, nemrég már vagány tuningvíziójával is előrukkolt a Virtuel-Car. Mint a Duster, nyilván a Dacia Renault Scénic-átirata is komoly érdeklődésre tarthat számot, hiszen a Lodgy tágas, formája rendben van, de amivel feltétlen tarolhat az egyterűek piacán, az az ára, és az ár/érték aránya. Hazai árcéduláját pontosan még nem ismerjük (Nyugat-Európában 9990 euró), viszont ahogy azt Rosta Gergelytől, a Renault Hungária marketing managerétől megtudtuk, a terv az, hogy mindenképp 3 millió forint alatti legyen az indulóár (1.6 85 LE). Nem a finanszírozásos, hanem a listaár, így a márka konstrukcióját választók jóval 3 millió alatti árral kalkulálhatnak majd. A Lodgy hazai bevezetése május közepén esedékes, az első autók júniusban érkeznek meg. Négyféle felszereltségi szinttel, szériában négy légzsákkal és szervokormánnyal, opciós menetstabilizáló elektronikával. [BANNER type="1"]
Még az árral kapcsolatban Rosta Gergely elmondta, hogy a legdrágább, csúcsfelszereltségű, hétüléses új Dacia egyterű is be kell, hogy férjen 5 millió forint alá - ahol a szintén hétszemélyes, de alapkivitelű Scénic kezdődik. További viszonyításképp: a Fiat Dobló Panoráma alapára 1.4-es, 95 lóerős benzinmotorral 3,6 millió forint, a Citroën Berlingóé és a Peugeot Partner Tepee-é (ugyanúgy 95 lóerős 1.6 VTi-ként) 3,7, illetve 4,2 millió forint. A Lodgyval a Dacia tehát rendesen alájuk kínál majd.
Plusz információként a korábbi cikkekben közölteken túl még jó tudni, hogy a 4,5 méter hosszú, hatalmas (ötülésesen 827 literes) csomagterű, a marokkói Tangiers üzemben gyártott autó vegyes fogyasztása 1.6 MPI-ként 7,1 l/100 km, az 1.5 dCi dízeleké 90-110 lóerővel, 200-240 Nm-es nyomatékkal pedig 4,2-4,4 l/100 km. Utóbbi váltója 6 fokozatú. Az 1,2 literes, közvetlen befecskendezéses, 115 lóerős turbós benzines később lesz csak elérhető.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

One thought on “Olcsó kell, hogy legyen a Dacia Lodgy

Vélemény, hozzászólás?