Itt a várva várt tanulmány azoknak, akik úgy gondolják, a villanyautó nem kevésbé környezetszennyező, mint a belső égésűek. Oké, messze nem zéró emissziósak, de azért ezt a tanulmányt is ésszel érdemes olvasni.
Még véletlenül sem akarnak utánozni senkit, egy Citroënt azonnal felismerünk akkor is, ha bekötött szemmel ültetnek be, és a C3 is töményen hozza azt az egyediséget, amire az emblémája kötelezi.
A Nissan egyelőre nem mutat be új sportautót, a klasszikus vonalat követő 370Z-vel viszont most ünnepelnek, méghozzá sporttörténelmük 50. évfordulóját.
Hivatalos Tesla képviselet hiányában egy lelkes rajongó szinte vadonatúj Model 3-asát próbáltuk ki. A rövid kör után is érthető, hogy miért ez a világ kedvenc villanyautója.
Sokszor vitatéma, hogy 1014 vagy 1015 méter magasan fekszik-e hazánk legmagasabb pontja a Kékestető. Manapság 1014 méter a hivatalos adat, ám május 6-áig mégis 1015 méterrel számolhatunk.