Számos piacot megkavart a dízelbotrány, aminek következtében arra készültünk, hogy lassan eltűnnek a dízelmotorok. Erre az Audinál egyre több van, most a sportos modellek is dízelmotort kapnak.
Immár a piac legolcsóbb hétülésesének számító Dacia Lodgy esetén is elérhető a Daimlerrel közösen fejlesztett 1,33 literes turbómotor, felárának felét ráadásul az állam fizetheti.
A gázolaj a sátán üzemanyaga, de kéz a kézben járnak a turbós, ráadásul nagyteljesítményű benzinmotorokkal. A Talismannál most növekednek a lökettérfogatok, egyre izmosabb, az 1,8-as benzines pedig sportmotorként született.
Tavaly év végén hallottunk utoljára a Porsche 911 Speedsterről, amikoris már egy majdnem kész autót mutattak. Most hivatalosan is megmutatták az új, lapított szélvédős kabrió sportkocsit.
Egyszerre nevetséges és szörnyű az, ami a héten megtörténhetett Magyarországon. A futótűzként terjedő hír, miszerint egy román sofőr rommá tört teherautójával átszelte az országot, millió kérdést vet fel.
Beindult a Toyota villanyautó projektje, melynek első fecskéje az új C-HR-ből készült. Az Európában is népszerű crossoverből teljesen kihagyták a benzinmotort, helyére tiszta villany hajtás került.
A kínai irányítás alá került Karma Automotive elkészült a frissített Reveróval, ez idő alatt pedig a Pininfarinával is dolgoztak, méghozzá egy kupén, valamint egy elég merész tanulmányautón.
Kizárólag Magyarországobn készül az új Mercedes-Benz CLA Coupe és a Shooting Brake, bár az utóbbi gyártása még nem kezdődött el, a Coupét viszont már kipróbálhattuk a München környéki utakon.