Bőven van tartalék a legolcsóbb M-es BMW-ben, a Manhart megmutatta, mire képes. Egy turbó helyett kettőt akasztottak a sorhatos motorra, kívülről pedig versenyautót csináltak belőle.
Csalódás az új Renault Scenic, ha elődeihez hasonlítjuk, remek autó viszont, ha önmagában, mai crossoverként nézzük. Úgy még családi autónak is egész jó.
Árával középre lő, a leggyengébb, és csak hátul hajt, míg ellenfelei összkerekesek, mégis mindkettőt lenyomja. Hogyan? Ilyenkor fontos a tömeg/lóerő arány.
A legkomolyabb ma kapható Dodge a Challenger a Hellcat, a gyártónak viszont nem elég a 707 lóerő, Demon néven újabb és brutálisabb gépet készül piacra dobni a Challengerből.
Hamarosan viszontláthatjuk az amerikaiak egyik kedvencét, a Ford Broncót. Az új terepjáró az amerikai trendeket tekintve kicsi lesz, a Ranger méreteiben tér vissza.
A Bosch idén is megmutatta, milyen kezelőszerveken és felületeken dolgozik. Olyan megoldást mutattak, ahol egy lebegő, láthatatlan felületet kell tapogatnunk.