Puttonnyal érkezik az elektromos Skoda
Megkezdődött a Skoda Octavia E Line gyártása
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
EgyelÅ‘re tÃz darabos tesztflottát állÃtanak üzembe, a vásárlókhoz csak késÅ‘bb juthat el a nulla emissziójú Skoda Octavia E Line.
Csupán minimális helyet vesz el a csomagtértől az akkumulátor
40 km/h-ig motorhang kiadásával figyelmezteti a gyalogosokat
A Skoda bejelentette, hogy elindÃtotta a tavalyi Párizsi Autószalonon debütált, teljesen elektromos hajtású Octavia E Line gyártását. Idén Å‘sszel egy tÃz darabból álló tesztflottát állÃtanak össze, melyen részletesen megvizsgálják, miként szolgál mindennapokban az elektromos technológia.
Az Octavia kombiváltozatára épülÅ‘ E Line-ban 26,5 kWh teljesÃtményű lÃtium-ion akkumulátor táplál egy 80, idÅ‘szakosan 110 lóerÅ‘ leadására képes villanymotort, melynek 270 Nm-es nyomatéka, ahogyan az az elektromos autóknál megszokott, folyamatosan a vezetÅ‘ rendelkezésére áll. A hajtáslánc 12 másodperc alatt gyorsÃtja az Octaviát álló helyzetbÅ‘l 100 km/h-s sebességre, és körülbelül egy órán át taposhatjuk padlógázzal az autót, mivel 135 km/h-s végsebessége mellé 140 km-es hatótáv társul.
Napelemes tetőt kapott az Octavia E Greenline
A Skoda a gyalogosok védelmére is gondolt az autó megépÃtésénél: a beépÃtett szintetizátor 40 km/h-s sebességig egy normál belsőégésű motor hangját bocsátja ki, hogy az amúgy némán suhanó modellek ne jelentsenek túl nagy fenyegetést.