Puttonnyal is rendelhető már az új Tipo

Megérkezett hazánkba is az új Fiat Tipo kombi kivitele, már rendelhető

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Szedán és csapotthátú kivitele után a praktikus és nem mellesleg csinos kombi Fiat Tipo is elért hozzánk. Motorválasztéka a többi variánssal egyező, 4,4 milliótól elérhető.


Bár már jó ideje ismerjük, a kombi Fiat Tipót még nem lehetett megvásárolni. Most viszont hozzánk is megérkezett a puttonnyal együtt is csinos formatervű Tipo kombi. 550 literes csomagterével kategóriájának egyik legjobbja, két korábbi karosszériakivitele pedig a német Autobest szerint az év legjobb vétele. A kombi Tipo síkba hajtható osztott hátsó ülésekkel, szívó és turbós benzines, valamint takarékos turbós dízelmotorokkal érhető el.
A Fiat Tipo kombi alapárai (Ft)
Fiat Tipo KombiPopEasyLounge
1.4 16V4 405 0004 705 000-
1.4 T-Jet-5 205 0005 505 000
1.6 16V Aut.-5 355 0005 655 000
1.3 Multijet5 205 0005 505 000-
1.6 Multijet5 505 0005 805 0006 105 000
1.6 Multijet Aut.-6 305 0006 605 000

Hirdetés
Belépő motorjával, az 1,4-es szívó benzinessel Pop szinten akár 4 405 000 forintért is elvihető, de leginkább az erősebbik dízelmotort ajánljuk. A turbós 1,4-es benzines már kellő erővel képes szolgálni a Tipót, Easy szinten 5 205 000 forinttól érhető el. Az 1,3-as és 1,6-os dízelekért minimum 5 205 000 forint, illetve 5 505 000 forint fizetendő, utóbbihoz akár automataváltó is kérhető - valamint az 1,6-os szívó motor csak azzal elérhető - viszont mindegyik szinten alap a városi vészfékasszisztens, és rendelhető a Bosch fejlesztésű radaros távolságtartó tempomat. A szedán és a csapotthátú már bizonyított nálunk is, kíváncsian várjuk, mit nyújt a kombi!
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.27. at 22:24
    Permalink

    Persze, lendületből sok mindent meg lehet oldani. De ha ezt megveszed az alap motorral, beleültetsz 4 embert és azok csomagjait, a hosszú váltó miatt négyesbe is vissza kell rakni még egy autópályás előzésnél is. Főleg ha a képen látható 17″ 225-s gumikkal veszed.

  • 2017.10.27. at 22:24
    Permalink

    Nem az ereje a lényeg, hanem az üzemanyag típusa. Normális autókereskedő rákérdez a használatra, apámnak még soha nem ajánlottak dízelt, amikor meghallották, hogy naponta 4-8 hidegindítással közlekedik 2-8 km távokat. Most hibridje van (szinte véletlenül lett az), évente egy, max. két hosszabb útján azzal elvan.

  • 2017.10.27. at 22:24
    Permalink

    Winkler szerint a 4 ajtósba megfelelő a 6 sebességes kézi 95LE-s motor, ebbe már lehet kevésnek érezném rakottan. Bár ha megelégszik az ember 110km/h nyugodt autópályázással a külső sávban vagy teherautót sem tervez túl sokat előzni főúton, akkor talán elég lehet ehhez is, de szigorúan acélfelnivel, a legkisebb, 185/65R15 gumikkal.

  • 2017.10.27. at 22:24
    Permalink

    Tavaly őszre ígérték, január lett belőle 🙂 Hátulról mint egy Auris Sport Touring, egész pofás lett. Egyetlen egy bajom van vele, az pedig az árazás. A 4 ajtós volt alapból 3.5, “Opening Edition” kivitelben 4millió a szívó benzinessel, az 1.6MJet egy milliós felárat jelentett.
    Nem tudom mennyi kedvezményt lehet kiharcolni a szalonokban, de 4,65millióért 125LE-s Focus kombit tudtam rendelésből elhozni “Titanium” felszereltségben, extrákkal (első-hátsó parkradar önbeparkoló funkcióval, 120e forint egyéb extrával -külső-belső design elemek-, nem alap kék színben)

  • 2017.10.27. at 22:24
    Permalink

    Sok ismerősömnek van Tipója és a panasz a kaszni,elektronika részét érinti legtöbbször és a fogyasztásuk sem a legmegbízhatóbb. Nekem ugyan Nissanom van de ez is hasonlókkal küzd !

Vélemény, hozzászólás?