Terepjárónak akar kinézni ez a 4,5 milliós Suzuki egyterű. Szerinted sikerült neki?

Rövidebb, mint egy Fiat 500 a Suzuki mini egyterűje, viszont olcsó is

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Olyan tolóajtós kis egyterűt kínál japánban a Suzuki, ami majdnem 24 centivel rövidebb egy Fiat 500-asnál, ám elképesztően olcsó

Már nem mai csirke a Suzuki Every, amely egy kicsi, téglalap alakú egyterű. Már 10 éve a piacon van a hatodik generáció, amelyet még 2015-ben mutattak be, szóval nem véletlen, hogy valami nagy durranással akarja a Suzuki továbbra is fenntartani az érdeklődést iránta. Ez a nagy durranás nem is lehetne más, mint a terepjárósítás, hiszen világszerte tombol a SUV mánia. Persze nem kell túl mélyreható változásokra számítani. Fényes fekete lökhárítókat kap az autó, amelyek célja, hogy a terepjárók műanyag védőelemeire hasonlítsanak, bár itthon leginkább azokra az olcsó kisautókra emlékeztet, amelyekről lespórolták a fényezett lökhárítókat. Vagyis csak emlékeztetne, mert Európában sajnos nem forgalmaznak ilyen praktikus kis kei carokat. Az Every J Limited változatok további érdekességei a fegyverszürke dísztárcsák, a sötétített lámpaburák és a matricázás az oldalain. Ezektől terepjáró ugyan nem lesz a nem egészen 3,4 méter hosszú autó, de a látványos színválasztékkal megtámogatva feltűnőbb jelenséggé válik a japán utakon. Hajtásáról 658 köbcentis, háromhengeres benzinmotor gondoskodik 63 lóerővel és 95 Nm forgatónyomatékkal. Ezt pedig CVT váltó továbbítja az első kerekek felé, vagy az opccinálisan rendelhető összkerékhajtású változatban mind a négy kerék felé. És ez a 4WD változat az, amelyik 4,5 millió forintnak megfelelő jenért vihető haza, a fronthajtású változat pedig még olcsóbb is, hiszen annak alapára 4,2 millió forintnyi jen.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?