Tévében buktatták le a Volkswagent
Közel 400 ezres Volkswagen-visszahívás Kínában
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Sok-sok millió kínai tévénéző szeme láttára bukott orbitálisat a Volkswagen, amikor is kiderült, hogy hibás és balesetveszélyes lehet a DSG váltó.
A vevői panaszokat összegző ítélet úgy szólt, hogy a DSG-s kocsik második fokozatban komoly vibrálással kísért elgyengülést és az erő hirtelen visszatértét produkálták, márpedig ez balesetveszélyes, sőt, több ütközés is történt már emiatt. A durva presztízscsapást elszenvedő vállalat az alkatrészt nyilván térítésmentesen kicseréli, s az irányító szoftvert a legfrissebbel pótolja, hogy a biztonsági kockázat minimálisra csökkenjen. A malőr több mint 450 millió eurójába kerülhet a Volkswagennek, amely tavaly 2,81 millió autót, 25 százalékkal többet értékesített Kínában, mint 2011-ben. Elemzők szerint a műsor és a visszahívás vélhetően negatívan befolyásolja majd a VW-konszern eladásait, rövid távon biztosan.
Hát igen: kacat.
Azért figyelgesd a cikkeket miként tálalnak különböző márkákat!
A Skoda futómű fapados olcsónak van minősítve, míg ugyanaz a futómű egy golf alatt “kellemes hangolású”!
A kárpitos papír zsebkendő tartót megemlítik a golfnál, hogy milyen praktikus és nem zörög. Eddig nem figyeltem, de a 98-as s40-ben is kárpitos műszerfal rekeszem van (hogy ne zörögjön a papírzsepi)!
[i]“A vezérműlánc miért nem nyúlik meg más gyártóknál(TSI)?”[/i]
Jó kérdés. Az ilyen és ehhez hasonló “apróságok” tucatjaira szokták mondani, az ördög a részletekben bújik meg”, aminek lehet pozitív, és negatív kicsengése. Szerintem ennek nagyobb jelentősége van, mint tulajdonítanak neki. Sokan a külsőségek meg presztízs alapján ítélnek.
Kollégám 1-es Oktáviájánál ais a váltóval volt baj,ugyanis típushiba volt bizonyos évjáratok között az 1.6-os benzines motorok váltóinak meghibásodása.A differenciál mű szegecsei eltördöstek és az olajban úszó fémtörmelékek letörték a fogaskerekek fogait.Ez létező probléma ma is,de csak bizonyos évjáratoknál jött elő.Talán afrikai szerelés következménye ha jól tudom.Azokat miért nem hívták vissza?Prémium márka?Pff!A vezérműlánc miért nem nyúlik meg más gyártóknál(TSI)?
Az újságíró rövid távon tesztel, ahol az autó megbízhatóságának értékeléséhez nincs elég tapasztalat (általában). Lehet, hogy a teszten az autó kiváló, 10000 km-en keresztül hibátlan, jól vezethető, de azt már nem tudhatják, hogy az adott autó akár pár ezer km után komoly javításra szorul. Épp ez a cikk bizonyítja, hogy nincs szó elfogultságról.
A VW csak a magyar fejekben prémium márka. Itthon valamiért túl nagy presztízse van. A DSG-kről egyébként már eddig is hallottam problémákról. A tuti még mindig a manuál, azt nehéz elbaszni.
Pedig úgy dicsérték ezt a szuper váltót, aztán mégiscsak kiderült hogy sz….!
Már majdnem vettem egy DSG-s fostaligát!
Kezdem elhinni hogy a VW becsapja a vevőit! Az autónavigátor mindig isteníti ezt a márkát, nem is értem miért tette be azt a cikket.
Így nem fognak zsebbe csúsztatni nekik a VW kereskedők!
Az év DSG váltója! DAS DSG!
Egyes hírportálok szerint a 7 sebességes DSG érintett, de nem csak Kínában hanem Európában és szerte a világban pl. Ausztrália, Egyiptom, stb.
Lásd itt és az oldal alján a hozzászólásokat is érdemes elolvasni:
[b]Faulty Volkswagen DSG Gearboxes Reported in Europe[/b]
[url]http://www.autoevolution.com/news/faulty-volkswagen-dsg-gearboxes-reported-in-europe-46766.html[/url]
Ez tényleg prémium kategória!