Többé nem sportkocsi a Mitsubishi Eclipse

SUV-ként éledt újjá az Eclipse a Mitsubishinél, a Cross új 1,5-ös turbós motort hoz

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Új turbós benzines és dízelmotort hoz a SUV-ként újjáéledt Eclipse. Neve mögé kapott Cross utónevéhez hűen összkerékhajtással érkezik.


Újra felhasználták az Eclipse nevet a Mitsubishi palettáján, a mögé biggyesztett Cross-ból már mindenki sejtheti, mi lett belőle. SUV-ként éledt újjá, bár már hallottunk róla, most teljes egészében láthatjuk is a Nissan uralma alatt piacra dobott első Mitsubishit. A formatervet már a 2015-ös XR-PHEV tanulmányautón láthattuk, valamint a legtöbb részletével is találkozhattunk már, akár az Outlanderen, de a krómozott díszítés az orrán akár a Lada Vestára emlékeztethet. Az ASX-nél nagyobb, de az Outlandernél kisebb modellként érkezik, elektronikusan vezérelt összkerékhajtást viszont kap az új japán szabadidő-autó.
Hirdetés
Az Eclipse Cross új hajtásláncot is hoz, 1,5 literes közvetlen befecskendezéses turbós motort és 8 virtuális fokozattal felprogramozott fokozatmentes CVT automataváltót kap. Teljesítményéről egyelőre nincs infó, ugyanakkor dízel fronton hoz egy 2,2 literes közös nyomócsövest, amihez 8 fokozatú normál automata váltót kapcsolnak. A belső viszonylag egyszerű megjelenést kapott, a műszerfal infotainment kijelzője Android Auto és Apple CarPlay szolgáltatásokat is nyújt, valamint a sofőr kap head-up displayt is, előbbi a középkonzolon lévő érintőpaddal kezelhető. A 2015-ös tanulmánnyal ellentétben konnektoros hibrid kivitelről egyelőre nem beszélnek.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.27. at 21:13
    Permalink

    Az az Eclipse a F&F-ban egy RS változat ami az alap modell Chrysler 420a motorral és első kerék hajtással 😉 Nekem volt pont, azért merem így kijelenteni.
    De tény, hogy volt belőle 4G63T első-(GST) és össz-(GSX) kerék meghajtású is, bár azért igen csak távol álltak az evo hajtáslánctól. Az első generáció is igen csak említésre méltó a Galant VR4-el karöltve! Kár hogy nem hozzák vissza (bár Supra utód után nem biztos) Az RA tanulmány autó is assszem dízel lett volna v mi…

  • 2017.10.27. at 21:13
    Permalink

    Ez nagyon gáz, errefelé már feledésbe merült az Eclipse név, pedig ne akármilyen autókat takart (kedvencem az EVO hajtásláncával is kapható generáció volt, ami a Fast and the Furious nyitójelenetében is szerepelt).

    Olyan szinten tiporják sárba a saját múltukat a Mitsubishinél, hogy teljesen megérdemelték a csődöt…

    Remélem Ghosn helyreteszi a márkát, nem tudom mennyire találnak neki piaci koncepciót a “szövetség” 4-5 márkája mellett…

Vélemény, hozzászólás?