Újabb múltidéző 911-est mutatott be a Porsche

Kézi váltóval és kacsafarokkal készül a Porsche 911 Sport Classic

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Heritage Design sorozat a második állomásához érkezett, ezúttal a zárt 911-es kapott annyi múltidéző részletet, amivel már kítűnhet a többi közül, de nem szenvednek csorbát a vevői igények sem.

A közel 60 éves piaci szereplésnek hála bőven van múltja a 911-nek, amit a Porsche nem rest kihasználni. Időről-időre jelennek meg különféle változatok, amik egy-egy sportsikernek vagy egy különlegesebb régi kiadásnak állítanak emléket. Két évvel ezelőtt debütált a négytagú Heritage Design sorozat első modellje, akkor egy Targából készült limitált változat.
Hirdetés
A legújabb, második sorozat a Carrera RS 2.7-nek állít emléket, emiatt a jellegzetes “kacsafarok” légterelőnek bérelt helye van hátul, természetesen a léghűtéses motor és a kitörni hajlamos far nem szerepel a receptben. A Porsche retró kiadásai mindig a legjobb ízléssel készülnek, zseniálisan vegyítik össze a mai modelleket a régi típusok csipetnyi esszenciájával. A 911 Sport Classic farán is úgy áll a légterelő, mintha mindig is ott lett volna, a rajtszám és a régi tipográfiával készült Porsche felirat is jól passzol az összképbe. A beltérben a néhány aranyszínű logó mellett a kárpitozás repít vissza a múltba, a kockás ülések a hetvenes évek hangulatát idézik. A Sport Classic alapja a 911 Turbo, ugyanúgy a szélesebb nyomtávú futóművet kapta, a 3,7 literes motor itt is 550 lóerős, ám van egy csavar a dologban. A Turbo csak duplakuplungos automataváltóval kapható, ellenben a Classic hétfokozatú kézivel, így aki ezt a kombinációt keresi, az csak itt kaphatja meg, jókora felárért. A 911 Turbo és a 911 Sport Classic között átszámítva 30 millió forint a különbség, a plusz pénzért cserébe a már említett kéziváltón és a látványbeli különbségeken kívül központi anyás kerekek és kerámia fékek járnak, na meg a tudat, hogy csupán 1250 darab készül a különleges modellből.
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?