Nagy-Britanniában cserélik a Defender szÃvét, de az USA a fÅ‘ piac
Korábban is foglalkozott már a Defenderekkel a brit vállalat, ám eddig a Chevy V8-as motorját épÃtették a terepjáróba. Ez sejteti, hogy az USA fontos piacuknak számÃt, a villanyhajtású változatokat is fÅ‘leg oda szánják. A névadással is erre utalnak, hiszen a NAS-E a North American Specification rövidÃtése, tehát Észak-Amerika a fÅ‘ célpont. Az E-betű viszont nem szorul magyarázatra.
Háromféle szÃnnel kÃnálják
Az autó mozgatásáról a Borg-Warner villanymotorja gondoskodik. Az alapváltozatban 214 lóerÅ‘t ad 380 Nm forgatónyomaték kÃséretében, mÃg az erÅ‘sebb, Plus modellben már 320 lóerÅ‘ szunnyad és 419 Nm forgatónyomaték. Az energiát 60 kWh-s akkupakk tárolja, amellyel mindkét modell hatótávolsága eléri a 320 kilométert. A Twisted Automotive a futóművet sem hagyja érintetlenül, habár a merevtengelyek maradnak. A terepjáróképesség semmi esetre sem romlik az átépÃtés után.
Csak 30 darabot szándékoznak gyártani
Az utasteret is csinosÃtják picit, az üléseket krémszÃnű bÅ‘r és Alcantara keverékére cserélik, illetve modern infotainmnet-rendszert is kap. A Plus modell még gazdagabban felszerelt, külsÅ‘ stÃlusjegyekben is többet nyújt. Szerelnek rá például fellépÅ‘ket, extra fényszórókat és védÅ‘rácsokat is. Az alapváltozatért 185 000 dollárt kérnek, a Plus pedig 210 000 dollárba kerül, ami körülbelül 55,3 millió és 62,8 millió forintnak felel meg. Az elÅ‘zetes tervek alapján csupán 30 darabot szeretnének gyártani, mindent a rövid tengelytávú változatból, sárga, zöld és kék szÃnekkel. Az ügyfeleknek pedig 9 hónapot kell várniuk, amÃg elkészül a villanyhajtású terepjárójuk.
Az utastér sem marad érintetlen