A Toyotával kötött partneri megállapodásnak köszönhetően született az Invecto is
Kár lenne tagadni a nyilvánvalót: a Suzuki Invicto valójában egy Toyota. A világ számos piacán vesz át szinte változtatás nélkül egymástól a két márka kész autókat, Ãgy ez már nem hat meglepetésként. A Suzuki a Toyota Innova Zenixet faragta a saját képére, igaz csak módjával. KétségkÃvül a hűtÅ‘maszk jelenti a leglényegesebb különbséget, értelemszerűen az embléma más, illetve az Invicto két krómcsÃkot is kapott az Innovával ellentétben. Az elsÅ‘ lámpákat is átrajzolták, hogy jobban illeszkedjenek az elsÅ‘ lökhárÃtóhoz, minden más tekintetben tökéletesen egyforma a két autó, már ami a külsÅ‘t illeti.
Az elsÅ‘ lökhárÃtó jelenti a legnagyobb különbséget a Toyota Innovához képest
A 16 colos felniken természetesen már a Suzuki emblémája virÃt
Az utastérben sem kell túl sok újdonságot várni, csupán a szÃnválasztékban tér el az Innovától. A kezelÅ‘szervek mögött egy hét colos kijelzÅ‘ pihen, a középkonzolból pedig kiemelkedik a 10,1 colos multimédiás képernyÅ‘. Ebben az árkategóriában ritkaságnak számÃt, de az Invicto alapból panoráma napfénytetÅ‘t kap, kétzónás klÃmát és 360 fokos kamerát a pontosabb manÅ‘verezhetÅ‘ség érdekében. Ellenben a vezetéstámogató rendszerekkel nem pakolták tele a kisbuszt.
A műszerfal nincs túlbonyolÃtva, egyszerű és csak az van ott, amire feltétlenül szükség van
Kizárólag automata váltóval és félig analóg, félig digitális óracsoporttal készül az Invecto
Az ADAS rendszerek hiányoznak, ellenben a panoráma napfénytető alapfelszereltség
A Toyotához képest a legnagyobb változást a motorkÃnálat jelenti. MÃg az Innova választható elektromos rásegÃtés nélkül is, addig az Invicto kizárólag full hibrid hajtáslánccal kérhetÅ‘. A kétliteres, négyhengeres motor önmagában 150 lovat tud, mÃg a villany erÅ‘forrás 112 lóerÅ‘vel bÃr, a kettÅ‘ kombinált teljesÃtménye 183 lóerÅ‘, amit CVT sebességváltó juttat az elsÅ‘ kerekek felé.
Sajnos mi nem kapunk belőle, ahogy az "eredeti" Toyotából sem
Sajnos itthon biztosan nem lesz kapható az Invicto, kizárólag Indiában forgalmazzák majd. Az ikertestvérhez hasonlóan a Toyota indiai üzemében gyártják majd, viszont olcsóbb lesz mint az Innova, nagyjából 10-11 millió forintnak megfelelő rúpia lehet majd az alapára.