SUZUKI JIMNY vélemények

SUZUKI JIMNY

Általános információk
Átlagos életkor
14 év
Átlag km
89.446 km
Adatlapok száma

Osztályzat (12 autós véleménye alapján)

Értékelés
Mennyire szerette
2,7 pont

Ki mondja?

Nem
Férfi
92 %
Nem adta meg
8 %
Életkor
18-29 év
8,5 %
30-39 év
58,5 %
40-49 év
25 %
50-69 év
0 %
70 év felett
0 %
Nem adta meg
8,5 %
Hol vezet?
lakott terüet
16,5 %
Vezetési stílus
dinamikus
66,5 %
átlagos
33,5 %

Legújabb vélemény legelöl
  • ----
  • Legújabb vélemény legelöl
  • Legrégebbi vélemény legelöl
  • Leghosszabb leírás legelöl
  • Legrövidebb leírás legelöl
Jimny 1.3 4WD AC CD 15''AW

(Évjárat: 2008, stílus: dinamikus, )

Tetszik: hibátlan motor, könnyen kezelhető berendezések, briliáns vezethetőség, esztétikus külső, jól parkolható, sosem akad el. Utálom: kicsi csomag - és hátsó utastér, 8 literes fogyasztás.

Jimny 1.3 JLX

(Évjárat: 2005, stílus: átlagos, )

Kerék állandó beremegése 60-70 km között ! Nagyon szerethető autó ezt leszámítva

Jimny 1.3 4WD AC CD 15''AW

(Évjárat: 2005, stílus: dinamikus, )

ami az auto igazi előnye az a terepező képessége elnyűhetetlensége minimális service kölség ,hátránya 2személyes sokat fogyaszt egy hétvégi bevásárlás is problémás vele a szűk utastér miatt .2.autonak ideális

Jimny 1.3 JLX

(Évjárat: 1999, stílus: dinamikus, )

Mivel igazi terepjárónak szánták – alváz, kapcsolható 4x4, felező stb.) strapabírása, megbízhatósága átlagon felüli (legalábbis a Budapest és agglomerációja kátyúin való „terepezésre” pont ideális a túlméretezett futóműve). Tizenkét év alatt 37.000km nem sok, de az szinte mind télen (sózott budap...

Jimny 1.3 JLX

(Évjárat: 1999, stílus: átlagos, )

Igazi kis terepjáró. Merev híd (elöl-hátul), kapcsolható 4x4, felező.Aszfalton figyelni kell rá, mert a futómű nem kanyarvadászatra van hangolva, cserébe terepen nagyon jól mozog.Országúton 90 körül kényelmesen lehet vele autózni, fogyasztását azonban nem szabad a swift-ekkel összehasonlítani!!!!...

Jimny 1.3

(Évjárat: 2008, stílus: dinamikus, )

Ezt az "autót" nem embernek tervezték! Drága, sokat fogyaszt, gyenge, kicsi, nem tudom a cipőmet élével betenni a csomagtartóba, kényelmetlen, 70-nél lepattogok az útról, 90-et nem is megy.. terepre kiérve meghal.. full műanyag, ha hozzáér egy ág, behorpad, vagy leszakad az egész eleje, hátulja,...

Jimny 1.3 JLX

(Évjárat: 1999, stílus: átlagos, )

Jimny 1.3

(Évjárat: 2005, stílus: dinamikus, )

Jimny 1.3 JLX

(Évjárat: 2000, stílus: dinamikus, )

Jól összerakott gép(JAPÁN!), ami jól bírja a gyűrődést, megpróbáltatásokat! Egyetlen gyenge pontja, a kaszni bizonyos részein, a korrózió.

Jimny 1.3

(Évjárat: 2006, stílus: dinamikus, )

  •  
  •  
  • 1
  • 2
  •  
  •  

Kapcsolódó tartalom


Friss cikkek

Önvezető A7-tel népszerűsíti az új A8 tudását az Audi

Kezeket fel! Az Audi már helyettünk vezethet

4 órája – Autósvilág hírei

Talán sokan nincsenek még készen az önvezető autókra, az Audi ezért aztán meg is kezdte a sofőröket kímélő funkció népszerűsítését.


A G-osztály tengelyeit pakolták a kombi E-osztály alá

Emeletes kombi, G-osztály stílusban

6 órája – Autósvilág hírei

Elkészült a valaha volt legmenőbb kombi Mercedes. A legújabb E-osztály alá a G-osztály tengelyeit pakolták, orrába 333 lóerős V6-os motort szereltek.


Színes karakternek szánják a Volvo XC40-et

Formatervezői bla-blát tolt a Volvo

9 órája – Autósvilág hírei

Nagy felismerést tett a Volvo: a kis városi terepjárók szegmensében fontos a személyre szabhatóság. Ezért divatosnak ígérkezik az XC40 is.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=

Friss tesztek

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.


Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

IQ-ból ötös! - Hyundai Ioniq hybrid teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó Ioniqból. Elektromos kivitele után most alap hibridjével próbáltuk. Lássuk, megéri-e ezt a hajtásláncot választani!

Még több teszt

Használtautó.hu

BMW X5 xDrive30d (Automata) M PAKETT.LED.MÜSZERFAL.NAVI.KA

BMW X5 xDrive30d (Auto...

Ár: 19.449.000 Ft

Évjárat: 2017 / 5

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

FORD FOCUS 1.8 TDCi Comfort

FORD FOCUS 1.8 TDCi Co...

Ár: 750.000 Ft

Évjárat: 2004 / 12

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

MAZDA 323 F 1.4 Comfort klimás vaos 113 ezer km

MAZDA 323 F 1.4 Comfor...

Ár: 649.000 Ft

Évjárat: 2003 / 8

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

MAZDA CX-3 1.5 CD Attraction

MAZDA CX-3 1.5 CD Attr...

Ár: 5.799.999 Ft

Évjárat: 2016 / 1

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

OPEL CORSA D 1.7 CDTI Cosmo

OPEL CORSA D 1.7 CDTI...

Ár: 1.740.000 Ft

Évjárat: 2008

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

Még több autó