Főleg két állandó személynek telitalálat az új Toyota C-HR. És bár ez öntöltő hibridként is ugyanígy igaz rá, a legnagyobb dobás az extralistáján mégis egyértelműen a nagyobb akkuval párosított töltőcsatlakozó. Hogy miért? Íme a válasz!
Megvannak számlálva az első nemzedék napjai, a második C-HR generáció már a tesztköreit futja. Az autó még álcázott, de a Prologue nevű tanulmány sokat elárul az újdonság külsejéről.
Tavaly megújult és új hajtásláncot kapott a Toyota C-HR, a 2.0 Hybrid Dynamic Force verzió a Corollából ismerős lehet, de igazán a C-HR-nek volt rá szüksége.
Vagány külseje mellé eddig kevésbé adta meg azt a sportosságot a Toyota C-HR, amit kinéztünk belőle. Mostantól viszont joggal számíthatunk erre is az extravagáns crossovertől.
Hatalmasat tarolt a piacon a Toyota C-HR, amikor 2016-ban megjelent. Napjainkban már 400 000 példány gördül Európa útjain, de még a legnépszerűbb típusok életében sem maradhat el a ráncfelvarrás. A C-HR esetében a lemezek alatt történt a nagyobb változás.
Lassan bővül a Toyota C-HR kínálata, a kínai piac már megkapta a teljesen elektromos kivitelt, Európa pedig az erősebb hibrid hajtást. Mivel készülnek még? Sportossal, mutatjuk!
Azért született meg a C-HR, hogy látványos legyen, hogy az egyszerű hibrid hajtást népszerűsítse és leszámoljon a kínos külsejű hibrid Toyota sztereotípiával, de színe eddig nem volt, ami ordas hiba.
Beindult a Toyota villanyautó projektje, melynek első fecskéje az új C-HR-ből készült. Az Európában is népszerű crossoverből teljesen kihagyták a benzinmotort, helyére tiszta villany hajtás került.
Nem csupán optikai tuningot kapott a Toyota C-HR, hiszen erősebb fékekkel is felszerelték. Lassulni tehát jobban tud, ám gyorsítási képességét, azaz erejét nem fokozták. A látvány persze kellően üt.
Vasárnap hajnalban már hazánkban is fagyhat, erre minden egyes elinduláskor érdemes gondolni. A Toyota viszont azt is megmutatja most, miként fagyasztható le egy autó.