Sportosodik a Toyota C-HR?

Teljes bodykittel dobták fel a Toyota C-HR-t, és érezhetően is sportosabb lehet

Lassan bővül a Toyota C-HR kínálata, a kínai piac már megkapta a teljesen elektromos kivitelt, Európa pedig az erősebb hibrid hajtást. Mivel készülnek még? Sportossal, mutatjuk!

A Toyota népszerű hibrid modellje, az extravagáns külsejű vagány C-HR éppen megérett a frissítésre. Európa meg is kapta az új hibrid rendszerrel, Kína pedig teljesen elektromos verziót is üdvözölhetett a piacon. Azért van egy rakás jó dolog, amit a japánok megtartanak maguknak belpiacos modellnek, ilyen az új sportmodell is, amit a Gazoo Racing mérnökei készítettek fel. Külsőre alapos a változás, teljesen új lökhárítókat kapott, megváltoztatták a lámpákat és 19 colos egyedi felniket is raktak rá. Odabent is változtattak a dizájnon és bár a fekete ural mindent, a varrásokat ezüst színű cérnával oldották meg. Kisebb, sportosabb kormányt kapott szintén ezüst varrással, az üléseket pedig félig bőr, félig Alcantara huzatba öltöztették.
Hirdetés
A GR Sport modell viszont nem csak egy dizájncsomag, jelentős pontokon változtattak a mechanikai alkatrészeken és a karosszérián is. Újratervezték az a padlólemez legfontosabb központi merevítését, amivel a karosszéria merevebbé vált. Kicserélték a rugókat és a lengéscsillapítókat, újrahangolták a futóművet, amivel az egyébként is feszes rugózású C-HR még inkább sportosabbá vált. Motort sajnos nem kapott újat, egyelőre. A GR Sport viszont csak és kizárólag az 1,2 literes turbós benzinmotorral és hatfokozatú kézi váltóval érhető el, hogy valami élvezet is társuljon a kalandos külső mellé. Van egy további sportmodell is, a C-HR S, ez külsőre kevésbé változtatott modell, viszont csak a hibrid rendszerrel érhető el.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?