Csendet a családnak! Citroën Grand C4 Picasso 1.6 e-THP teszt 2015.09.02.2017.10.28. Katona Mátyás 7 Közel két éve érkezett, idén izmosított csúcsbenzinest, ahhoz friss automataváltót kapott a Citroën C4 Picasso. Vajon mennyire állja a sarat?
Majdnem kabrió – Citroën DS3 Cabrio teszt 2015.08.29.2017.10.28. Gere Tamás 2 Kabriónak hívják, de igazából csak félig az. A Citroën DS3 így is trendi, prémium, és élmény vele autózni. A kérdés csak az, hogy ki fogja megvenni ennyiért.
Frankfurtban debütál a Citroën Cactus Méhari 2015.08.12.2017.10.28. Balázs 0 A Citroën egykori strandautója a C4 Cactus sorozat részeként jelenhet meg. A stílusát bemutató Cactus Méhari tanulmány szeptemberben jön.
Elektromos kabrióval újít a Citroën 2015.07.17.2017.10.28. Balázs 0 Új termékkel rukkol elő a Citroën Franciaországban. Nem saját fejlesztés az elektromos törpe, ami a mopedautók hazájában sikeres lehet.
Ez már a búcsúcsók – új motorok a Citroën C5-ben 2015.07.12.2017.10.28. Balázs 0 Apró változásokkal frissült fel a Citroën C5. Új motorokat, váltót és felszereléseket is kapott utolsó éveire.
Egy legenda végnapjai: nem lesz több hidrós Citroën 2015.07.06.2017.10.28. Balázs 2 A C5-ös most felértékelődik: ő lesz ugyanis az utolsó Citroën a cég emblematikus hidropneumatikus rugózásával.
Európa már nem vevő a Citroën C5-re, inkább a crossoverekre 2015.07.04.2017.10.28. Balázs 3 A francia gyár vezérigazgatója megerősítette, hogy lesz a C5-nek utódja, de azt is hozzátette, hogy az elsődleges piaca Kína, nem Európa.
Ez most nem Michelisz hétvégéje volt 2015.06.21.2017.10.28. Katona Mátyás 0 Szlovákiában mindkét futamon csakis a Citroënek tudtak dobogós helyeket szerezni a WTCC-n, a Hondát hajtó Michelisz Norbi így is nagyot vezetett.
A Cactus után jöhet a Citroën új viccautója, a Méhari 2015.06.18.2017.10.28. Balázs 2 Lütyő felügyelő vicces szolgálati autója újra valóság lehet. A Citroën valaha gyártott legbulisabb autójával adna némi plusz színt.
Tényleg nem lesz több hidrós Citroën? 2015.06.09.2017.10.28. Balázs 2 Tavaly csak 10 ezer Hydractive rugózású C5-ös Citroën fogyott, ezért gyári források szerint a gyártó PSA konszern nyugdíjazza a megoldást.