Immár nyolcadik éve egyhuzamban Sebastien Loebnek hívják a WRC világbajnokát. A szezonzáró walesi raliversenyen amúgy vicces, de mindkét vb-aspiráns balesetet szenvedett és kiesett, így Latvala nyerhetett.
Hat éves kompakt modellt elvétve lehet csak 1,5 millió forint alatt találni, az alacsony futás és a megkímélt állapot pedig legtöbbször csak ábránd ennyiért. Vagy mégsem?
Röpül az idő, a még ma is friss formájú Citroën C5 már 3 éves. Ezért frissült, kívülről csak visszafogottan, motorpalettáján azonban bőven van újdonság. Az egyik legkomfortosabb verziót tehettük próbára.
Manapság a motorelektronika átprogramozásával elég komoly teljesítmény-növekedést lehet elérni, a Citroën DS3 Racing Superchips kezelése például 10 százaléknyit hoz.
Lényegében német példát követ a Citroën, hiszen a tömegmodell C4 alapjaira épül a sportos és prémiumos DS4. Az Audi már évek óta hasonló elvből profitál. Vajon bejön ez a franciáknak is?
A Citroën DS5 a harmadik tagja lesz a francia márka prémium sorozatának. A legnagyobb modell mégis úttörő - ez lesz az első típus, amely dízel-elektromos HYbrid4 összkerékhajtással érkezik.