Vásárláskor drága, üzemeltetésben szinte ingyenes a teljesen elektromos Citroën C-Zero. Emissziómentes, kellően erős villanymotorjával szó szerint az autózás új dimenzióját képviseli.
Trükközik a Citroën: a C3-alapú DS3 önálló néven, dögös külsővel, egyedi kisugárzással kelleti magát, remek vezethetőséggel, meglepően jó minőségben. Kezdhet félni a MINI?
Robotváltójával, Stop&Start rendszerével és az Exclusive ellátmány bőséges ellátmányával a tesztelt Citroën C4 kétségtelenül a kínálat legérdekesebbje.
Tavaly második generációjába lépett ugyan a Citroën C4, ám a 2004-ben megjelent első generáció még ma is kellően egyedi, avantgárd formájú, 2008-ban frissített verzióival pedig vállalhatóan modern is.
Légkondicionálóval felszerelt, dízelmotoros, egymillió forintos, alsó-középkategóriás kombikat keresetünk. A választék sokkal szerényebb, mint a benzines autók esetében.
Az e-mobility a részben, vagy teljes egészében elektromos járművekkel való közúti közlekedést jelenti, és eme filozófia terjesztésének a támogatása az e-community, amely Magyarországon úttörő kezdeményezés a témában.
Többször leírtuk már, hogy nyugaton fillérekért lehet kapni használható autókat. Íme egy példány, ami valóban jelképes összegbe került és kitűnően muzsikál.
Úgy hírlik, kabrióként is bemutatkozhat a Citroën sportos, prémium kisautója, a DS3. Hivatalos tervek még nincsenek, de a Photoshop guruk fantáziája már beindult.