Idén a Dokker is megkapta a Dacia divatos Techroad csomagját, továbbá az 1,33 literes turbós benzinmotort és a legújabb Blue dCi turbódízelt is; utóbbival próbáltuk.
Immár a piac legolcsóbb hétülésesének számító Dacia Lodgy esetén is elérhető a Daimlerrel közösen fejlesztett 1,33 literes turbómotor, felárának felét ráadásul az állam fizetheti.
Nincs ma olcsóbb autó, mint a Dacia Logan. Alapmotorjával 2 millió forint alatt kapható. A tesztautó persze a "csúcs" Arctic. Józan választás, és még nála olcsóbban sincs semmi egyéb a piacon.
Nagyon kellemes meglepetés a Dacia Lodgy! Aki költséghatékonyan szeretne egy nagyobb családok számára is alkalmas autót, mindenképpen írja fel a bevásárlólistára a Lodgyt!
A piac legolcsóbb elektromos autóját kínálhatja a Dacia, ha egyszer elkészül a sorozatgyártású villanyautójuk. Most egy kicsit közelebb kerülhetünk az igazsághoz, itt egy Duster, ami elektromos hajtást kapott.
Nullkilométeres autóként kaptuk meg a minden idők legerősebb Daciájának számító Dustert, amibe a Mercedesekbe is szerelt 1.33 TCe motor 150 lóerős verziója került. Alaposan kipróbáltuk, jól szerepelt.
A rakomány megfelelő és biztonságos rögzítéséért a sofőr a felelős, bárminemű elszabadult szállítmány okozhat hatalmas problémát, a Budakalászi Önkormányzati Rendészet szerint viszont poén elhagyni egy bútort.
Saját közösségi oldalán adott ki közleményt a hazai Dacia, miszerint visszahívási akciót hirdetnek. Az érintett hazai autók tulajdonosait személyesen is felkeresik, de nézzen utána, hátha az öné is érintett!