A viszonylag kis darabszámban gyártók sem hagyhatják figyelmen kívül a takarékosságot és a károsanyag kibocsátást, a Ferrarinál most azon dolgoznak, hogy egy ideig még a kínálatban maradhasson a V12-es szívómotor.
Sebastian Vettelé a babérkoszorú Szingapúrban, de Lewis Hamilton egyik rádiós üzenete jellemezte legjobban a versenyt: „Ennél lassabban már nem tudok menni”.
Ahogy arra nagyjából számítani lehetett, megérkezett a Ferrari 488 Spider utódja. Az F8 Tributo nyitható tetős verziója 2,9 másodperc alatt van 100-on.
Egy Ferrarihoz mindig is hozzátartozott a viszonylag kevés legyártott mennyiség, ami jó hatással volt az árra, persze a gyártó szemszögéből, ám úgy tűnik, most a darabszámnövelés lesz a cél, melyben az érkező SUV is segíthet.
Különösen barbár módon szabadulnak meg a Fülöp-szigeteken az illegálisan behozott autóktól. A demonstráció most folytatódott, de csak egyetlen autóval, hogy-hogy nem többel?