Különösen barbár módon szabadulnak meg a Fülöp-szigeteken az illegálisan behozott autóktól. A demonstráció most folytatódott, de csak egyetlen autóval, hogy-hogy nem többel?
Rossz hír annak, aki olcsón szeretett volna olasz sportkocsihoz jutni, a kedvező árú replikákat kínáló, magát legális prototípus-gyártónak nevező brazil üzemet ugyanis bezárták.
A Ferrarinál nehéz tucatautókról beszélni, még a legnépszerűbb típusok is csak pár ezres sorozatban készülnek, ám a Pininfarina által tervezett Ferrari 250 GT Series I Cabrioletből mindössze 4 darab született.
Saját idejében is lélegzetelállító volt a Ferrari 512 S Modulo tanulmányautója, hát még ma. Pláne úgy, hogy teljesen működőképes, miután magánkézbe került.
Az év motorjának választott V8-as benzinmotor és több villanymotor kooperációja mozgatja a Ferrari első hálózatról is tölthető hibridjét. Ami nem mellesleg az eddigi legerősebb utcai Ferrari.
Egyszer már kijátszotta a halált, súlyos balesetét követően mindössze hat héttel újra versenyzett. Niki Laudát a legnagyobbak között fogjuk emlegetni mindig, a Formula-1 háromszoros világbajnoka 70 évet élt.