Sokkal nagyobb a kereslet a Suzuki Jimny-re annál, amire a gyártó felkészült. Nálunk végeztek a modellel az új normák, de Ausztráliában rendelhető, viszont egy évet kell rá várni.
Az olasz hatóságok kötelékében ezentúl Suzuki Jimny-k is szolgálnak, a kis terepjárók az itáliai hegyekben és a szűk sikátorokban is jó szolgálatot tehetnek.
Nem csak a vásárlók, hanem a virtuális tuningmesterek körében is népszerű a Suzuki legújabb terepjárója, melyből a valóságban egy, ám virtuálisan már számos karosszériaváltozat létezik.
Alapvetően is remek terepjáró lett az új Suzuki Jimny, de mint mindenre, erre is elfér némi plusz. Az olaszok meg is csinálták, Gan névre hallgat a 10 centivel megemelt Jimny.
Ha már masszívan múltidézésről szól a Suzuki negyedik generációs Jimny-je, érdemes felidézni a sportos emlékeket is, például azt, amikor '82-ben megjárták az ősével a Dakart.
Sokszor nehéz megérteni a divatot, de nem is feltétlenül kell, ha valami menő, akkor azt jobb, ha elfogadjuk. A Jimny most menő, olyan érthetetlen módon, akárcsak a gumicsizma.
Negyedik generációjához ért a Suzuki Jimny. Minden eddiginél jobb, minden eddiginél cukibb, olyan autó, amit mindenki imád, pedig használhatósága nem a legjobb.
Jövőre lesz 50 éves a Suzuki Jimny, az évfordulót pedig már az új modellel ünnepelhetik. Jóval karakteresebb elődjénél, mely egyszerűségéből fakad, éppen ezért egy egészen új szegmenst is bekebelezett a kis terepjáró.