Jogos a kérdés, hogy miért nem ezzel kezdték? A Vesta a legtöbb szempontból európai autónak is vállalható, a kombi meg olyan praktikummal extrázza fel, amire nem is számítanánk.
Vannak olyan megoldások, amik egyszerűen nem működhetnek, vagy csak nagyon kevés ideig. Olyan alkatrészt készíteni fából, ahol gyújtás történik? Bolondság, de egy próbát azért megér!
Nézzétek meg mit művelt Max Verstappen és Daniel Ricciardo egy Lada Nivával! (Tudom, tudom, már 4x4 a neve, de sokkal jobban hangzik a Red Bull után a Niva utótag, igaz?)
Terepjárósított limuzint eddig talán csak a Volvótól láthattunk az S60 Cross Country személyében, a Lada most viszont sokkal olcsóbban hozhat hasonló modellt.
Március végén debütált hazánkban a Lada Vesta két új kivitele, a Vesta Kombi és a Vesta Cross, a múlt hétvégi nyílt napokon 16 példányt vettek belőlük.
A tavaly bemutatott Vesta után idén megérkeztek a puttonyos tesók is. A kombi mellett SW Cross kivitel is érkezett. Mindkettőt láttuk, az első üléspróbán már túl vagyunk. Mutatjuk a részleteket és az árakat!