Szöges és persze szög nélküli gumikról már mi is hallottunk, nemhogy az oroszok, most viszont egy helyi csapat csakis szögekkel, 3000 darabbal helyettesítette az autógumit.
A ma kapható leginkább exkluzív és egyben legdrágább Lada a Vesta SW Cross emelt futóműves kombi, annak is robotizált váltós, csakis fullextrásan kapható kivitele. Kipróbáltuk.
Nem lehet letagadni, hogy a „nosztalgia faktor” is szerepet játszhat a Lada hazai sikerességében. A legtöbb magyar családnak megvannak a maga zsigulis emlékei, amelyekre szívesen gondolnak vissza.
Miért is adna bárki 18 milliót egy Lada Niváért? Alsó hangon ennyire saccolták ennek a megtalált versenyautónak az értékét, de a nagy hűhó után nem sok vált valósággá.
A fehérben pompázó, emelt hasmagasságú Lada Vesta kombival farkasszemet nézve kicsit olyan érzése van az élénk fantáziájú embernek, mintha a Star Wars űroperából megelevenedett rohamosztagos nézne vissza rá. Ám a Vesta inkább kedvelhető karakter.
Nem tettünk volna rá, hogy a Granta és Kalina modellek még hosszú ideig maradnának a Ladánál, pedig nagyon úgy néz ki. Pláne, hogy most új arcot is kapott, ami kimondottan jól áll neki.