Noha a Mazda RX-8 gyártását már befejezték, a szűnni nem akaró, toporzékoló kereslet miatt további 1000 példányt készítenek még belőle - csakis Japánnak.
Remekbe szabott, egyszerűen átlátható, informatív és érdekes oldal mutatja meg, miként működnek a különféle motorok: kétüteműtől az Atkinsonig, Wankeltől a dízelig, és még ezeken is túl.
Eljött a kabriószezon, sőt, most van itt igazán, a nyári kánikulában már keresni kell majd azokat a kellemes perceket, amiket jó lesz egy nyitható tetejű autóban tölteni. Vásárolni tehát most érdemes. Vajon milyen a kínálat?
A tavaly tavaszi modellfrissítés óta most járt nálunk először a Mazda3. Sok különbséget a felvarrás előttit vezető hummerológusunk segítségével sem találtunk, de így sem volt unalmas az egyheti együttlét.
Akárhogy igyekszik az ember, a gyári fogyasztási értékeket szinte lehetetlenség reprodukálni. Megnéztük, hogyan mérik a városi és a városon kívüli értéket, és hogy jön ki a vegyes fogyasztási adat.
Az először szeptemberben, a Frankfurti Autószalonon kiállított Mazda CX-5 immár csaknem összes műszaki adatával bemutatkozott, sőt, már az sem titok, ma mennyit kérnének az áprilisban érkező SUV-ért.
A következő MX-5 generáció már csatlakozik a SkyActiv modellcsaládhoz, 1,3-as turbómotorja és S-platform padlólemeze is az új tervezési irányelvek alapján született.