A Mercedes eladásainak oszlopait mára messze nem a szedánok és limuzinok adják, sokkal inkább az SUV-k. A közepes GLC az egyik legnépszerűbb, nem csoda, szinte minden réteg talál belőle megfelelőt.
A veteránozás szele akkor is megérintheti az embert, ha nem feltétlenül gondolt rá korábban. Egy ilyen kis 500-as azonnal a szívünk legmélyebb csücskébe képes furakodni, Csonti sem menekült a végzet elől.
Egy korszak véget ért a Mercedesnél, az autóipar egyik legkarakteresebb figurája és a márkát komoly sikerek felé terelgető Dieter Zetsche búcsúzott az igazgatói posztról, a BMW nem hagyta szó nélkül.
Egy kupé Mercedes itthon nem épp a legnépszerűbb választás, sőt, ebből a C-osztályból is alig egy maréknyit kínálnak a kategóriatársakhoz képest. Éppen ezért ugrottam fejest vigyorogva az olvasói felajánlásba.
Ahogy a világ többi pontján, úgy az amerikai piacon is a szabadidő-autók felé fordulnak a vásárlók, ez a folyamat hosszú távon akár a hagyományos típusok végét is jelentheti.
A korral haladni kell, kevés olyan modell van, ami az eredeti vonalaival élhet még ma is, ezért nem haragudhatunk a legtöbb gyártóra. Még szerencse, hogy van, aki megmutatja, milyen lenne egy régi vonalakkal megrajozolt új modell.
Egyszerre nevetséges és szörnyű az, ami a héten megtörténhetett Magyarországon. A futótűzként terjedő hír, miszerint egy román sofőr rommá tört teherautójával átszelte az országot, millió kérdést vet fel.