Újabb frissítésnek vetették alá a Ford Rangert, és bár elsőre furcsa, hogy nem úgy néz ki, mint az amerikai, az új motorkínálat miatt nem lehetünk csalódottak.
Néhány napig a „tápláléklánc csúcsán” éreztem magam, amíg a Ford Rangerrel jártam. Senki nem packázik a tekintélyt parancsoló platós géppel a forgalomban, ám az igazi otthona a terep.
Az igazi terepjáró arra való, hogy ott akadj el, ahova más autóval el sem jutnál - tartja a bölcs mondás, amelynek igazát a saját bőrömön is megtapasztalhattam a Börzsönyben.
Nincs vagányabb pickup a Ford F-150 Raptornál. Az emelt futómű, a szélesített kerékjáratok és a bivalyerős motor sportautós dinamikát ad neki terepen. Kisebb tesója sem lesz kevesebb móka.
A kis pickupok szegmenséből jó ideje kimaradt a Ford az Államokban, most visszatért a Rangerrel. Kicsit máshogy néz ki, és egészen más hajtást kap, mint az európai kivitel.
Csúcsfelszereltséggel próbáltuk a frissített Rangert, nem lepődnénk meg, ha a tavalyi év után idén is a legnépszerűbb pickup lenne. Kényelmes, erős, nem felmászik a hegyre, inkább maga alá gyűri.