Nehéz meghatározni pontosan, hogy mi is a Ranger Raptor, nevezhető utcai raliautónak, kőkemény terepjárónak, haszonjárműnek, de családi autónak is befogható. Egy biztos, a Mustang motorjával még kívánatosabb lesz a Ranger.
Annyiban megegyezhetünk, hogy a brit rendőrség új járőrautói legalább annyira kívánatosak, mint a dubaji rendőrflotta darabjai, és ezzel kicsit több esélyük is van elkapni a gyanúsítottat.
Úgy érzem, ennél többet már nehezen foglalkozhattam volna a Ranger Raptorral. Így alakult, de nem is bántam, pláne most, a teszthét után. Egyre csak erősödött bennem a gondolat, hogy hibátlanul sikerült.
Elég erős élményfaktorral rendelkezik egy teljesen mezei pickup is, az elpusztíthatatlanság érzete és a világhódítás mindegyikben benne van, de csak kevés képes rá. A Ranger Raptor közéjük tartozik.
Bár a Hennessey-nél nem ritka, hogy 1000 lóerő körüli teljesítményű autók hagyják el a műhelyt, van idejük elérhetőbb autók bütykölésére is, most épp a Ranger Raptor kivitelét húzták fel.
Homokdűnék, sziklás domboldalak, óceánparti csapatás, minden volt a Ranger Raptor menetpróbáján, ahol kőkemény igénybevételnek tettük ki a pickupokat, amelyek derekasan állták a megpróbáltatásokat.
Újabb frissítésnek vetették alá a Ford Rangert, és bár elsőre furcsa, hogy nem úgy néz ki, mint az amerikai, az új motorkínálat miatt nem lehetünk csalódottak.
Néhány napig a „tápláléklánc csúcsán” éreztem magam, amíg a Ford Rangerrel jártam. Senki nem packázik a tekintélyt parancsoló platós géppel a forgalomban, ám az igazi otthona a terep.
Az igazi terepjáró arra való, hogy ott akadj el, ahova más autóval el sem jutnál - tartja a bölcs mondás, amelynek igazát a saját bőrömön is megtapasztalhattam a Börzsönyben.