Alig futott, kényelmes és tekintélyt parancsoló autót próbáltunk, amely a visszaigényelhető ÁFA miatt megannyi vállalkozó kedvence újonnan. De vajon megérheti az új helyett egy fiatal, újszerű használtat választani?
Szélesített karosszéria, kisebb hasmagasság, és a Ranger történetének legnagyobb felnije a különleges pickupon. Csak néhány a rengeteg módosítás közül, amit a Ford eszközölt a platóson, a végeredmény pedig önmagáért beszél.
A Ranger Raptor az egyik legjobb tereptulajdonságokkal rendelkező pickup jelenleg a piacon, de keveseknek jut eszébe, hogy a Ford szörnyetegével két keréken kísérletezzenek. Akinek pedig igen, az rögtön világrekordban gondolkodik.
Nehéz meghatározni pontosan, hogy mi is a Ranger Raptor, nevezhető utcai raliautónak, kőkemény terepjárónak, haszonjárműnek, de családi autónak is befogható. Egy biztos, a Mustang motorjával még kívánatosabb lesz a Ranger.
Annyiban megegyezhetünk, hogy a brit rendőrség új járőrautói legalább annyira kívánatosak, mint a dubaji rendőrflotta darabjai, és ezzel kicsit több esélyük is van elkapni a gyanúsítottat.
Úgy érzem, ennél többet már nehezen foglalkozhattam volna a Ranger Raptorral. Így alakult, de nem is bántam, pláne most, a teszthét után. Egyre csak erősödött bennem a gondolat, hogy hibátlanul sikerült.
Elég erős élményfaktorral rendelkezik egy teljesen mezei pickup is, az elpusztíthatatlanság érzete és a világhódítás mindegyikben benne van, de csak kevés képes rá. A Ranger Raptor közéjük tartozik.
Bár a Hennessey-nél nem ritka, hogy 1000 lóerő körüli teljesítményű autók hagyják el a műhelyt, van idejük elérhetőbb autók bütykölésére is, most épp a Ranger Raptor kivitelét húzták fel.
Homokdűnék, sziklás domboldalak, óceánparti csapatás, minden volt a Ranger Raptor menetpróbáján, ahol kőkemény igénybevételnek tettük ki a pickupokat, amelyek derekasan állták a megpróbáltatásokat.