Konnektoros hibridként lesz a legerősebb a Ford Ranger?

A pickup több mint 45 kilométeres hatótávra lehet képes a villanyhajtással

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Ford Ranger konnektoros hibrid változatával kifejezetten az európai piacra lő a márka, és nem csak az emissziós normák miatt.

Első ránézésre nem sok különbséget lehet felfedezni a Ranger konnektoros hibrid, és sima belsőégésű motorral szerelt változata között. Az apróbb részletek viszont azonnal elárulják, hogy a fotókon a plug-in hibrid változat szerepel. Természetesen a legszembetűnőbb változás a töltőnyílás megjelenése az autó bal hátulján, valamint a 18 colos felnik is új megjelenést kaptak.
Hirdetés
A hibrid hajtáslánc belsőégésű részét a már jól ismert 2,3 literes EcoBoost motor adja, ehhez társul a villanyhajtás, azt azonban nem részletezte a Ford, pontosan milyen számadatokkal rendelkezik a villanyosított Ranger, viszont annyit elárultak, legalább 45 kilométert kizárólag villanyhajtással is képes megtenni. Emellett hangsúlyozták, hogy minden idők legerősebb Rangere lesz a plug-in hibrid kivitel, amelyet már az idei év végén gyártásba küldenek, és egyelőre csak Európában kezdik értékesíteni.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?