Autóvásárlás előtt a legfontosabb, hogy megismerjük a portékát, valamint felmérjük és felismerjük saját igényeinket. Ebben pedig nagy segítség egy profi kereskedő.
Összedolgozna lakásunkkal a jövő Renault-ja, hogy mi minél nagyobb kényelemben érezhessük magunkat. Izgalmas túrakupé után most egy kabrió buborékban láthatjuk a jövőnket.
Nincs már kérdés a Renault Mégane RS kapcsán, teljes egészében látható, motorja pedig a korábbi híresztelésekkel szemben csupán 1,8 literes, 280 lóerős, de lesz majd Trophy verzió is, 300 pacival.
A 2014 óta forgalomban lévő harmadik generációs Renault Twingo úgy lett kitalálva, hogy belsőégésű és elektromotor fogadására is képes legyen. Az utóbbival szerelt modell hamarosan gyártásba kerül.
Késés, kényelmetlenség, idegenek bántó közelsége, ez mind olyan pénzzé nem tehető szorzó, ami az anyagilag kedvezőbb BKV-zást az autózás mögé szoríthatja.
Szabadalmi fotóin már szinte minden látszik, annál biztos, hogy több, mint első hivatalos szereplésén. A Megane RS 300 lóerős motort kaphat és frissítést hoz a GT-nek is.
Időszakos frissítésen esett át a Renault nagy hétülésese, az Espace. Új színek és belső kiegészítők mellett a legfontosabb változást a motorpalettán találjuk.