A valaha volt egyik legritkább Toyota modellel ünnepli a márka a GR Supra GT4-es változatának 100. leszállított példányát, amelyből csupán hármat készítenek, ebből Európába egyetlen darab kerül.
Tizenhét évnyi várakozás után végre-valahára visszatért a Toyota Supra, ami máris megkapta az első frissítését, pedig még csak az első évében jár a típus. Lássuk, milyen újdonságokkal készülnek a japánok.
Amíg a világ egyik fele azon panaszkodik, hogy az új Supra BMW-ből van, addig a másik fele megőrül érte és még őrületesebb tuning csomagokat készít hozzá, ezeket épp a Toyota és partnerei készítették el.
Két dologban jók az oroszok a sztereotípia szerint, és igen, ebből az egyik az ivás. A másik a kitartás, ha valamit a fejükbe vesznek, azt meg is csinálják. A kemény az, hogy ez a videó váratlanul precíz.
Komolyan azon problémázunk, hogy az új Supra nem teljesen Toyota?! Ránézésre megmondjuk, hogy ez akkor most nekünk nem jó? Vezetni kell, megérezni, meghallani, amikor azt mondja: De, ez nekünk most rohadt jó!
A világ egyik legnevesebb Toyota-átépítő mestere gondolt egy merészet: bejelentette, hogy megháromszorozza az új GR Supra soros hathengeres motorjának teljesítményét.
Suprában nem szokás kicserélni a 2JZ-t, épp hogy azt szeretik más autókba is pakolni. De mi van, ha az már éppen nincs meg a karosszériához? Jöhetnek az elborult ötletek.