Hosszú szőke haj, piros bugyi, meglepetés

Újabb sokkoló reklám, ezúttal a Toyotától

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Japán nem Európa, de az új Auris sem a régi. És nem is mindenkinek való. Ez lehet az üzenete a legfrissebb Toyota-reklámnak. Vagy nem.

Megvolt az ijesztően szétvarrt arcúak smart-szpotja? Nos, az új, nemsokára kapható Toyota Aurisé sem piskóta. Ez persze igazából nem nekünk, prűd európaiaknak szól, hanem bizarr japán kreatívoktól mindenevő japán vevőknek - ők elvileg vannak annyira "betegek", hogy gond nélkül letolhassák a torkukon a hosszú szőke hajú, piros bugyis... De nem lőnénk le a poént. Várjuk a modell európai reklámkampányát, még inkább magát a korábbinál karakteresebb Aurist.
Hirdetés
A film elsőre és sokadszorra is nehezen állhat össze, ezért aztán adunk is hozzá némi magyarázatot. A kifutós, vetkőzés jeleneten a hölgynek tűnő és lányos arca miatt női divatmodellként befutott, hímnemű Stav Strashko látható. A klip így van annyira különös, hogy máris tömegesen ismertté tette az Aurist, a múlt héten megmutatott kompaktot e filmen már csaknem 2 millió alkalommal tekintették meg a videómegosztón.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.30. at 18:38
    Permalink

    Ez egy marketing ötlet, és úgy néz ki, hogy bejött nekik. Egy reklámnál nem az a lényeg, hogy jó vagy rossz, hanem, hogy beszéljenek róla, valami miatt nézzék meg. És ez olyan……

    Kutya nem nézné meg, ha apu, anyu, gyerekek beülnének a legújabb kompakt Toyotába, de ezt sokan megnézik, nem is kell keresni, sorra hozzák a netes oldalak, hogy mennyire sokkoló, különben nem is tudnám, hogy van újabb Auris.

    Szóval ez egy jó reklám, a célját tekintve.

Vélemény, hozzászólás?