Hosszú szőke haj, piros bugyi, meglepetés
Újabb sokkoló reklám, ezúttal a Toyotától
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Japán nem Európa, de az új Auris sem a régi. És nem is mindenkinek való. Ez lehet az üzenete a legfrissebb Toyota-reklámnak. Vagy nem.
A film elsőre és sokadszorra is nehezen állhat össze, ezért aztán adunk is hozzá némi magyarázatot. A kifutós, vetkőzés jeleneten a hölgynek tűnő és lányos arca miatt női divatmodellként befutott, hímnemű Stav Strashko látható. A klip így van annyira különös, hogy máris tömegesen ismertté tette az Aurist, a múlt héten megmutatott kompaktot e filmen már csaknem 2 millió alkalommal tekintették meg a videómegosztón.
Hú ez a nő(?) ritka ocsmány darab.
Ez egy marketing ötlet, és úgy néz ki, hogy bejött nekik. Egy reklámnál nem az a lényeg, hogy jó vagy rossz, hanem, hogy beszéljenek róla, valami miatt nézzék meg. És ez olyan……
Kutya nem nézné meg, ha apu, anyu, gyerekek beülnének a legújabb kompakt Toyotába, de ezt sokan megnézik, nem is kell keresni, sorra hozzák a netes oldalak, hogy mennyire sokkoló, különben nem is tudnám, hogy van újabb Auris.
Szóval ez egy jó reklám, a célját tekintve.
Mondjuk azert sokkolonak nem neveznem… Voltak mar durvabbak is, raadasul a tv-ben.
nemis rossz a travi ha megcsináltatná a melleit simán elmenne nőnek…