M3-as jelvényt a jövőben csak a szedán kap, a kupé és a kabrió csúcsmodell M4-esként jön majd
Első képeken, a szériagyártásúhoz minden bizonnyal igen közeli koncepciójával már
láthattuk is a kétajtós kupé M4-es BMW-t, s hamarosan a négyajtós szedán M3 is bemutatkozhat (a kabrió szokás szerint némi spéttel érkezik), de sorozatgyártásra kész "hús-vér" autóként csak jövőre debütál majd az M3 és az M4. A régi néven a limuzin, az új megjelöléssel a kupé és a kabrió jön. Motorjuk viszont már nem 4,0 literes szívó V8-as, hanem 3,0 literes (iker)turbós 6 hengeres lesz az előd 420 lóerejét és 400 Nm-es nyomatékát állítólag 30-cal (450 LE) és 150-nel (550 Nm) megfejelve, azaz alaposan felpumpálva. A 100 km/órás sebesség eléréséhez a hírek szerint elég lesz 4,2 mp, s nem lesz tömegnövelő xDrive, marad a hátsókerékhajtás. Az alábbi röpke videó a feltöltött sorhatos orgánumával kapcsolatban szondáztatja a nagyérdeműt, s azt is üzeni, hogy stay tuned, szabadon fordítva maradjanak velünk, folytköv. Utána azért "muszáj" volt belinkelnünk egy, a csodás E30-ast, az E36-ot, az E46-ot és a minden bizonnyal szívóként utolsó M3-as E92-t egyszerre megéneklő tesztfilmet, kalap le.