0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Tömörített Q7 - Audi Q5 teszt 

Audi Q5 Sport 2.0 TDI 190 LE quattro S tronic S Line teszt

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Gombnyomásra emeli meg magát, terepképessége nem csak rizsa. Az új Audi Q5 quattro hajtással és az erősebbik kétliteres dízelmotorral remek összhangot ad városban és a susnyásban is.

Teszt
Műszaki adatok

Még több videóért iratkozz fel a YouTube csatornánkra itt!

Olyan, amilyennek lennie kell. Pontosabban ugyanolyan, mint bármelyik Audi. Ennek van negatív és pozitív oldala is, előbbi inkább csak autóbuzéria szempontjából, mivel ilyen szemmel elég nehéz viszonyulni a márka, de inkább a konszern autóihoz. Aki viszont komolyan érdeklődik egy Audi Q5 iránt, épp ezt várja el, hogy ugyanolyan legyen, mint a felesége garázsban álló A4-ese és a családi Q7-es egyszerre. Ha csukott szemmel beültetnek egy Q5-ösbe, azért eltelne néhány perc, mire leesik, mi is ez valójában, annyira egyen az egész. Valahol ez eléggé zseniális, hogy ugyanazt a színvonalat, ugyanazt az érzetet, ugyanazt a kényelmet tudja nyújtani egy városi terepjáró is, mint egy szedán, ha nem többet.

%KA%Elsőre nagyon Q7, attól azért jelentősen eltér a formaterv. Padlólemeze közös az A4/A5 sorozattal, utóbbival külső jegyeken is osztozik, mint a hullámzó övvonal%KA%

Elsőre nagyon Q7, attól azért jelentősen eltér a formaterv. Padlólemeze közös az A4/A5 sorozattal, utóbbival külső jegyeken is osztozik, mint a hullámzó övvonal

%KA%Kitakarják a  szemből érkezőt a matrix LED fényszórók, nincs vakítás. Az S Line sportcsomag kívülről nem sokat, bent annál többet ad%KA% %KA%Kitakarják a  szemből érkezőt a matrix LED fényszórók, nincs vakítás. Az S Line sportcsomag kívülről nem sokat, bent annál többet ad%KA%

Kitakarják a szemből érkezőt a matrix LED fényszórók, nincs vakítás. Az S Line sportcsomag kívülről nem sokat, bent annál többet ad

A sportosabbak közül. Ha végignézünk a Q5-ös formáján, először a Q7 ugrik be. Persze, az óriási, még a lámpákkal is összenőtt single frame-et magába foglaló orr nagyon hasonló, de az egész barátságosabb és nem mellesleg kisebb. Oldalt viszont már a kupé A5 vonalait örökölte a kerekek fölött ívelt övvonallal. Az egész nagyon guszta, főleg a fara a teljes szélességű csomagtérajtóval és a teljesen piros burájú LED-es, futóindexes lámpákkal. Bár kisebb és barátságosabb a megjelenése a Q7-nél, még így is elég nagy, azok a kerekek alatta 20 colosak, és épp nem tűnnek nagynak. Kicsit lépjünk vissza az orrához, a ködlámpafészkek már egy ideje nem a nevüket adó egységeknek adnak otthont, az egy-egy lencse a sarkokban két long range radar. A legtöbb gyártó, aki ilyet használ, megelégszik eggyel is, az Audinál viszont biztosra mennek a kettővel, plusz a szélvédő tetején lévő kamerával. Ezek segítik a Q5-öt ahhoz, hogy lényegében önvezető lehessen, hiszen az adaptív tempomat dugóban araszolásnál is segít, állóra fékezi az autót és el is indul újra, de a vészfékasszisztens is ezektől kapja az információkat. Érdekes módon tesztautónk nem kapott sávtartót, pedig a konszern rendszere kiegészítve az ACC-vel (Adaptive Cruse Control) igazán pihentető utazást biztosít.

%KA%Egészen alacsonyra ültethető a légrugós futómű, a farát pedig még lejjebb engedhetjük pakolászásnál. Kiállása remek, még dynamicban is elég magasan van a fülke, igazi SUV%KA%

Egészen alacsonyra ültethető a légrugós futómű, a farát pedig még lejjebb engedhetjük pakolászásnál. Kiállása remek, még dynamicban is elég magasan van a fülke, igazi SUV

%KA%Letisztult és finom megoldás, hogy még a futófényes index is a piros bura alatt van. Az üvegtető rendkívül jó hangulatot teremt odabent, a karosszéria még így is merev, sehol egy pisszenés%KA% %KA%Letisztult és finom megoldás, hogy még a futófényes index is a piros bura alatt van. Az üvegtető rendkívül jó hangulatot teremt odabent, a karosszéria még így is merev, sehol egy pisszenés%KA%

Letisztult és finom megoldás, hogy még a futófényes index is a piros bura alatt van. Az üvegtető rendkívül jó hangulatot teremt odabent, a karosszéria még így is merev, sehol egy pisszenés

Észrevétlen túrázás. Odabent minden a megszokott, ráadásul mindenből a lehető legjobbat kapta a tesztautó. Így van virtual cockpit, ami lényegében feleslegessé teszi a középső kijelzőt, de valamit az utasoknak is kell nézni. Oké, leosztották közöttük a menüpontokat, így van, amit csak a középsőn láthatunk, mint például a tolatókamera képét, valamint a 360 fokos, gyönyörűen összerakott és tűpontos képet adó nézetet. Annyira jók a kamerái, még a telibe világító lemenő napnál is színtiszta képet ad, ráadásul az első és a hátsó látószögét változtathatjuk, a hátsó pedig a keresztirányú forgalmat is figyeli, ha kell állóra fékez tolatásnál. Ha már kint sportos, belül is legyen az, igaz, ehhez szükséges a feláras S Line csomag, ami lyuggatott bőrrel borított sportkormányt és ugyanolyan váltógombot ad, de a legjobb pontja egyértelműen a két első sportülés. Ezek állítható combtámasszal, remek oldaltartással és hasított bőr középrésszel érkeznek, nem csak látványban jók, fenékpróbán is kimondottan jól szerepeltek. A szokásosnál keményebbek, mégis hosszú távon sem kényelmetlenek, sőt. Mindegy mennyit megyünk egyhuzamban, nem fárasztó, és ez remek.

%KA%Lehet A4, vagy A5, a legnagyobb különbség, hogy a Q5 műszerfalán le vannak osztva a szellőzők, onnantól lefelé viszont már ismerős%KA%

Lehet A4, vagy A5, a legnagyobb különbség, hogy a Q5 műszerfalán le vannak osztva a szellőzők, onnantól lefelé viszont már ismerős

%KA%Tologathatóak a hátsó ülések, az elektromos állítású első sportülések nagyon jó tartásúak, szemre hosszú távon nem tűnnek kényelmesnek, pedig igenis azok%KA% %KA%Tologathatóak a hátsó ülések, az elektromos állítású első sportülések nagyon jó tartásúak, szemre hosszú távon nem tűnnek kényelmesnek, pedig igenis azok%KA%

Tologathatóak a hátsó ülések, az elektromos állítású első sportülések nagyon jó tartásúak, szemre hosszú távon nem tűnnek kényelmesnek, pedig igenis azok

Kellemes dízel. Kétliteres benzines és dízelmotorokkal érhető el, valamint egy 3,0 literes V6-os gázolajossal, nekünk a legerősebb négyhengeres jutott. A 190 lóerő papíron is biztató, hát még a 400 Nm nyomaték, ami 1750-es fordulaton ébred. Ez nagyjából azt jelenti, hogy alig mozdulunk meg, máris megjön a kellő erő, és dinamikusan mozoghatunk szinte bárhol. Nagyon bejön az Audi kétliteres dízele, a Q5 motorterét ráadásul úgy leszigetelték, hogy annak hangja szinte egyáltalán nem jut be az utastérbe, csupán halk ciripelésként hallhatjuk a dízeles kerregést, egyáltalán nem zavaró. Az már jobban, hogy a hozzá csak 7 fokozatú duplakuplungos automataként kapható váltónak elég sok időbe telik összeszednie magát indulásnál. Ha visszakapcsolt lassításnál, szintén kellemetlen, ha mégis rálépünk a gázra, sokat gondolkodik, cserébe viszont egyébként villámgyorsan vált fölfelé, amit akár kézzel is irányíthatunk a kormány mögül.

%KA%Okos megoldásból van néhány, például a tologatható vezeték nélküli mobiltöltő, vagy a kimondottan telefonnak kialakított tároló, sajnos elég rejtett, így az oda helyezett készülék kijelzőjét nem teljesen látni. A sportkormány nem csak jól néz ki, fogni legalább annyira jó%KA% %KA%Okos megoldásból van néhány, például a tologatható vezeték nélküli mobiltöltő, vagy a kimondottan telefonnak kialakított tároló, sajnos elég rejtett, így az oda helyezett készülék kijelzőjét nem teljesen látni. A sportkormány nem csak jól néz ki, fogni legalább annyira jó%KA% %KA%Okos megoldásból van néhány, például a tologatható vezeték nélküli mobiltöltő, vagy a kimondottan telefonnak kialakított tároló, sajnos elég rejtett, így az oda helyezett készülék kijelzőjét nem teljesen látni. A sportkormány nem csak jól néz ki, fogni legalább annyira jó%KA%

Okos megoldásból van néhány, például a tologatható vezeték nélküli mobiltöltő, vagy a kimondottan telefonnak kialakított tároló, sajnos elég rejtett, így az oda helyezett készülék kijelzőjét nem teljesen látni. A sportkormány nem csak jól néz ki, fogni legalább annyira jó

%KA%Nagyon szép képet adnak a kamerák, akár teljes felülnézetit is kapcsolhatunk, sötétben és naplementében is kristálytiszta%KA% %KA%Nagyon szép képet adnak a kamerák, akár teljes felülnézetit is kapcsolhatunk, sötétben és naplementében is kristálytiszta%KA%

Nagyon szép képet adnak a kamerák, akár teljes felülnézetit is kapcsolhatunk, sötétben és naplementében is kristálytiszta

Alakváltó. Ehhez a hajtáskombinációhoz már jár a quattro hajtás is, ami alapból az első kerekekre küldi az erőt, de egészen hirtelen tudja jó részét a hátsó tengelyre irányítani. Kikapcsolt kipörgésgátlóval homokban, vagy sárban óriási móka a Q5, de ha beragadnánk valahová, akkor sincs semmi gond, egy gombnyomással több mint 5 centit emelhetünk a futóművén. A drive select kapcsoló nem csak a váltót és a gázpedált programozza, a több mint 700 ezer forint feláras légrugós futóművet is optimalizálja. Dynamicban a legalacsonyabb, a comfort mindent kényelmesre hangol, az efficiency pedig fogyasztásra optimalizál. Terepezésre az allroad vagy az offroad való, utóbbit viszont csak bizonyos sebességig engedi, onnan átvált allroadra. A terepes futómű ijesztően magasra emeli a karosszériát, nem lehet olyan helyzet, ahonnan ne tudna kimászni. A motor karaktere remek, dinamikusan, vagy lágyan is képes mozgatni a Q5-öt, utóbbi esetben 6 liter alá is eshet a fogyasztása, városban ez inkább 8, tankolás szerint pedig a teljes, több mint 650 kilométeres távot 7,6 literrel fejezte be.

%KA%Pillanatok alatt magasra emeli magát, a quattro hajtással valódi terepjárónak is alkalmas%KA%

Pillanatok alatt magasra emeli magát, a quattro hajtással valódi terepjárónak is alkalmas

%KA%190 lóerő és 400 Nm a hosszában beépített négyhengeres dízelből. A hangja dízelhez képest szép, bent szinte semmit nem hallani belőle, karaktere elég élhető autóvá teszi a Q5-öt%KA% %KA%190 lóerő és 400 Nm a hosszában beépített négyhengeres dízelből. A hangja dízelhez képest szép, bent szinte semmit nem hallani belőle, karaktere elég élhető autóvá teszi a Q5-öt%KA%

190 lóerő és 400 Nm a hosszában beépített négyhengeres dízelből. A hangja dízelhez képest szép, bent szinte semmit nem hallani belőle, karaktere elég élhető autóvá teszi a Q5-öt

Röpködnek a milliók. Azon kívül hogy tetszik a motor, a futómű, és úgy az egész autó nagyon rendben van, még mindig nem látom reális választásnak. Ebben a méretben konszernen belül is találunk konkurenciát − akár hét üléssel ott a Kodiaq – persze azok orrán nem lesz ott a négy karika. És itt ez számít, aki Audit keres, azt nem fogom tudni meggyőzni, hogy egy Tiguanban szögre ugyanilyen anyagokat és egészen hasonló teljesítményt kap. Az új Q5 mutatós, úgy nézik meg, ahogy egy Audit szokás, irigykedve vagy nem, az nem lényeg, csak az, hogy tudják, Audival érkeztünk. Az árát viszont csak nagyjából fogják tudni belőni, ha kicsivel 10 millió fölé saccolják, megvan az alapár, a 190 lovas dízellel ez több mint 13 milliót jelent, de itt már van DSG váltó és quattro hajtás is. Az S Line csomag, az üvegtető, a virtual cockpit, a 360 fokos kamerarendszer, az adaptív tempomat, a parkolóautómatika, a 3 zónás klíma, meg persze a légrugós rendszer és a többi apró nyalánkság további 10 millió forintot jelent a tesztautó esetében.

%KA%Terepjárásra és sportos közlekedésre egyaránt jó, csak a téli gumik miatt csusszant meg néha forszírozott kanyarokban, egyébként bombabiztosan tart. Ára húzós, de a négy karika ott virít rajta, így ez hozzátartozik%KA%

Terepjárásra és sportos közlekedésre egyaránt jó, csak a téli gumik miatt csusszant meg néha forszírozott kanyarokban, egyébként bombabiztosan tart. Ára húzós, de a négy karika ott virít rajta, így ez hozzátartozik

Értékelés

Pozitív
Tágas utastér, a márkához illő határozott megjelenés, temérdek extra, nyomatékos, erős és csendes dízemotor, kiváló légrugós futómű
Negatív
Szokást igényló váltó, konszernen belül nem kimagasló anyaghasználat, gyenge feláras hifi, a márkához hűen magas árképzés

Árak

Tesztmodell alapára 13 917 040 Ft (2017. május 15.)
Tesztmodell ára 23 405 000 Ft (2017. május 15.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4663 mm
Szélesség: 1893 mm
Magasság: 1659 mm
Saját tömeg: 1770 kg
Össztömeg: 2440 kg
Terhelhetőség: 670 kg
Tengelytáv: 2819 mm
Karosszéria-kivitel: szabadidő-autó
Csomagtér: 550-1510 liter
Belső szélesség elöl: 1550 mm
Belső szélesség hátul: 1510 mm
Belmagasság elöl: 930-1020 mm
Belmagasság hátul: 930 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 200 mm
Ülőlap hossza elöl: 500-550 mm
Ülőlap hossza hátul: 480 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1260 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1050 mm
Csomagtér magassága: 500-770 mm
Csomagtér hossza: 940 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1760 mm
Raktérnyílás szélessége: 1170 mm
Raktérnyílás magassága: 960 mm

Motor és váltó

Motor: Dízel
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 1968 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: 7 fokozatú duplakuplungos automata
Nyomaték: 400 Nm 1750-3000 1/min-nél
Teljesítmény: 140 kW (190 LE) 3800-4200 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 218 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 7,9 s
CO2-kibocsátás: 129 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 52 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 54 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 60 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 64 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Lebukott a Volvo legkisebb crossovere, az új XC40

Hamarosan megérkezik a legkisebb Volvo crossover, bemutatóját alig egy hét múlva tartják. Egy...

Rekord hatótávot teljesített az Opel villanyautója

Az elektromos autózás sokak számára egyet jelent a kis hatótávval. Az Opel Ampera-e most bizonyította...

Sportkivitel készült több Toyota modellből, némelyikre jó esélyünk van

A Toyota betartja a szavát, megérkeztek az első, új sportmodellek. A Gazoo Racing Toyoták három...

Videón a Bugatti Chiron 0-400 km/órás gyorsulása

Az egykori Forma-1-es versenyző, Juan Pablo Montoya összesen 17 alkalommal gyorsult 400 km/órás...

Kia Stonic menetpróba

Nem csak a tudás számít, legalább annyira az előadásmód is, ezt bizonyítja az autópiac, illetve...

Normál üzemben örökkévaló az első Lexus LS V8-asa. Mit bír, ha gyilkolják?

Közel 30 éves az első Lexus LS, az a modell, amivel a Toyota prémiummárkája indult. Tartósságával...

Eladó egy korai LaFerrari prototípus, de van vele egy kis gond

Ennyire becsülik az értékét annak a LaFerrari prototípusnak, amit még a 2013-as Frankfurti debütálás...

Sebestyén Balázs a Forbes szerint a legértékesebb hazai híresség, autója nem szerény, de takarékos

A hazai Forbes által nemrégiben a legértékesebb hazai hírességként jegyzett rádiós és televíziós...

10 autó, ami a kategóriája legdrágábban fenntarthatója

Míg Európában jellemzően lemaradunk ott, hogy mennyit fogyaszt egy autó, az amerikaiakat jobban...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (7 db)

JN írta: 2 hónapja

Egy újabb semmitmondó cikk egy olyan autóról, amely Columbo feleségével van egy szinten, van, de hogy hol, és kinek az számomra rejtély. Ha nem számít a pénz, akkor egy ML 63 AMG-t, vagy egy GL 63 AMG-t veszek. Ez az autó nem szép, és egyénisége sincs, ahogy 2010 óta egyiknek sem. Egy kaptafa az összes. A ledes fények szépek, de nem többek.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Lehel81 írta: 4 hónapja

Nem tudom hogy csak nekem van-e valami bajom de olyan eröltetett ez az egész autó.meg amúgy minden új Audi.Nekem úgy startból nem jönnek be a kompakt SUV-ok, de ez annyira lelketlen,nincs benne semmi esztétika,hangulat,feeling,olyan mintha robotok tervezték volna a belsejét (is). Az új Q7et is jól elb*szták szerintem,nem adnám érte a régi modellt,amit amúgy imádok...Szóval nekem tuti nem ilyen lesz a következö autóm.De azért sokan meg fogják venni, az imidzsért meg a minöségért.Idén az Audi elsö helyen végzett Amerikában a megbízhatósági statisztikákban.

A válaszoláshoz belépés szükséges
octi írta: 4 hónapja

Kivül patent, belül nagyon primitív.Egy ezeréves Fiat Regattának szebb műszerfala van állítom.Legalább azt a középső kijelzőt építették volna be gusztusosan a középkonzolba.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 4 hónapja

Még egy apróság, csak nekem tűnik lehangolónak a Q5 belseje (és gyakorlatilag az összes Audi belső az A3 óta)?

Az előd még most is hangulatosabbnak hat, és nagyon kiemelkedett a kategóriában 2008 körül. Most meg az az érzésem, hogy szinte az utolsók egyik lesz. A GLC - ha nem is ennyire részletgazdag - sokkal dögösebb (ha a Mercedes idegőrlő kezelése nem lenne). Az új Xc60 szerintem egyszerre igényesebb és megvan benne a dögösségi faktor is (picit a funkcionalitás amin lehetne javítani). Lexus NX pedig talán a legkiegyensúlyozottabb a három faktorban (megmunkálás, formavilág, dögösség, bár a funcionalitást nem éreztem erősségének) Még a búcsúzó X3 is hangulatosabb. Ha megérkezik az X3 és a QX50, mi lesz az Audi selling pointja? Mivel a hajtáslánc már oda ("ultra"), akkor inkább az Xc60. Vagy akkor valami korrektebb élvezetes RWD hangsúlyos konkurens (GLC/ vagy akciós X3 Xdrive).

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kaller írta: 4 hónapja

*BMW 520 d Xdrive ...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kaller írta: 4 hónapja

Ha már az ár és a méret tényleg nem számít .... 23 405 000 Ft-ért szintén kaphatunk egy remek autót BMW 50d xdrive személyében ennyiért már oda is beülhetünk és picivel talán kényelmesebb és szebb autó mint ez . Ráadásul ha automatával rendeljük akkor nincs benne kettőstömegü lendkerék ...míg az Audi dsg/stronic váltóiban van valamint a városi kúszást is kuplungcsúsztatással oldották meg ami elég hamar kinyírja ezt a szerkezetet ...

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 4 hónapja

Szóval ha "nem számít az ár, és nem számít a méret", akkor egy remek autót kapunk :)

Kösz a tanácsot, de azért ez a belépő Ferraritól olcsóbb autóknál nem jellemző :)



A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Friss tesztek

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.


Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Nyugaton a helyzet változatlan - Skoda Rapid

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba a frissítést, de nagy szükség nem is volt rá, amit kapott, attól csak érettebb a Rapid.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Hirdetés

AUDI tesztek

Audi Q2 Design 1.4 TFSI 150 LE S tronic teszt

A könnyedség a kulcsszó - Audi Q2 teszt Videó

Egy könnyed városi crossover az Audi hidegségével, de annak kényelmével és elismerésre méltó technikai tudásával. Ez az új Audi Q2.


Audi A5 Coupé 2.0 TFSI quattro S tronic teszt

Szabad egy táncra? - Audi A5 Coupé

Egy Audi ezüst, vagy fekete, legalábbis a legtöbb vélemény szerint. Az új A5 Coupé viszont így vadító. Tangóvörös fényezése és az erősebbik kétliteres turbós benzinese együtt ütős párosítás.


Audi Q7 3.0 TDI quattro teszt

A Q-tya fáját! Új Audi Q7 teszt

10 év után lépett második generációjába az ingolstadtiak luxus SUV-ja, a Q7. Szebb és okosabb lett, szinte alig tudtunk belekötni, de vajon megéri-e a közel 28 millió forintos árát?


Audi Q3 2.0 TDI quattro S Tronic teszt

Nem hagy kérdést válasz nélkül - Audi Q3 teszt

Az Audi legkisebb SUV-ja a legerősebb dízelmotorral, összkerékhajtással és automataváltóval lehengerlő egyéniség. Emiatt megkérik az árát.


Audi Q5 2.0 TDI quattro S tronic teszt

Sokat sokért! Audi Q5 2.0 TDI quattro S tronic teszt

Tavaly ősszel frissítést kapott a hosszában beépített motorokkal szerelt, méretét tekintve nem is annyira kompakt Audi SUV. A Q5-öst második dízelével, izmos ellátmánnyal próbálhattuk.


Még több AUDI teszt

Címlapon


Friss cikkek

Érintőpontokra utazott a driftes Nissan 370Z

Roncstelepen tombolt Chris Forsberg és a Nissan 370Z Videó

Tegnap – Sztori

Chris Forsberg és filmes csapata most egy roncstelepen csapatott a V6-os Nissan 370Z driftautóval, hogy színes érintési pontokat romboljanak.


10 autó, ami a kategóriája legdrágábban fenntarthatója

Top 10: ezek a legköltségesebben fenntartható autók

Tegnap – Sztori

Míg Európában jellemzően lemaradunk ott, hogy mennyit fogyaszt egy autó, az amerikaiakat jobban érdekli a fenntartási költség. Mutatjuk a náluk ebben legrosszabakat.


Termékteszt: Navitel Navigator E500 navigáció

Olcsó navi vezessen utadon - navigációt teszteltünk Videó

2 napja – Újdonság

Élethosszig tartó frissítést és teljes Európa térképet ígér a Navitel legkisebb készüléke. Az E500 mérhetetlenül egyszerű, kezelése sem ördöngösség és az ára is kedvező, de lehet jobb, mint egy okostelefon?


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

AUDI Q5 2.0 TDI quattro DPF S-tronic EU5 leinfomálható.58120km.panoráma

AUDI Q5 2.0 TDI quattr...

Ár: 7.990.000 Ft

Évjárat: 2012 / 11

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

AUDI Q5 2.0 TDI quattro clean Dízel S-tronic S-line..Első tulaj.Magyarorszá

AUDI Q5 2.0 TDI quattr...

Ár: 10.499.000 Ft

Évjárat: 2014 / 3

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

AUDI Q5 3.0 TDI quattro DPF S-tronic

AUDI Q5 3.0 TDI quattr...

Ár: 6.900.000 Ft

Évjárat: 2012 / 1

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!