0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.

Teszt
Műszaki adatok

Alapjaiban újult meg a Tiguan, már az MQB platformra épül, amire a legtöbb Volkswagen, szerencsére külsejében sem emlékeztet az elődre

Alapjaiban újult meg a Tiguan, már az MQB platformra épül, amire a legtöbb Volkswagen, szerencsére külsejében sem emlékeztet az elődre

Formailag rendben. Talán mindenkinek megvan a fejében az első Tiguan, az a tömörített Touareg fazonú, elég esetlen jószág. Sosem tetszett, nagyon bénák voltak az arányai, mondjuk a Volkswagen sosem volt képes lenyűgözni egyik autójának formatervével sem. Mostanában kezdtem érezni az új Volkswageneken, hogy végre kicsit szabadjára engedhették fantáziájukat a tervezők. Az Év Autója nyertes Passat is elég jól néz ki, sokkal karakteresebb, mint bármelyik elődje. Szép kerek egész a forma, de ami igazán tetszik, hogy el lehet merülni a részleteiben. Ilyen az új Tiguan is, messziről semmi megható, viszont sokkal jobb az egész kiállása, mint az elődnek. Jobban szűkülnek az ablakai hátrafelé, de nagyon jól áll neki. A mozdonyszerűen robusztus orr pedig elég szigorú, főleg a morcosra vett LED-es nappali menetfénnyel.

Egységes a forma, nagyon masszív kiállású autó, vezetni is elég magabiztosan lehet

Egységes a forma, nagyon masszív kiállású autó, vezetni is elég magabiztosan lehet

Hosszú vágás a Tiguan oldalain, hangsúlyos bordák a motorháztetőn. Mikor használt ilyen izgalmas részleteket a Volkswagen utoljára? Hosszú vágás a Tiguan oldalain, hangsúlyos bordák a motorháztetőn. Mikor használt ilyen izgalmas részleteket a Volkswagen utoljára?

Hosszú vágás a Tiguan oldalain, hangsúlyos bordák a motorháztetőn. Mikor használt ilyen izgalmas részleteket a Volkswagen utoljára?

A részletek igazán fontosak. Sosem érdemes túlbeszélni egy autó formatervét, mert vagy tetszik, vagy nem, mindenki eldöntheti, de a Tiguannak olyan részletei vannak, amiket egy szimpla rápillantással nem feltétlenül veszünk észre. Mint például a mély vágás a hátsó lámpáktól előrefelé, vagy a motorháztető két dupla éle, de a kerékívek sem egyenesek, homorítottak a lemezeken, hogy még hangsúlyosabb legyen. Sajnos feketében nem annyira mutatós, meg szinte vonzza a koszt, úgyhogy remélem, nem ezzel választják majd a legtöbben. Mert kétségtelen, hogy sikeres lesz, az előző is az volt, és inkább valami világosabb színben nézegetném, ha olyan sok lesz belőle. A belső viszont teljesen az ellentéte, totálisan ingerszegény, az egyetlen szép részlet a műszerfalon a kormány. Egyébként remek fogású, nem túl könnyű tekerni, de nem is nehéz, pont jó ide. Az ülések is elég jól tartanak, és ebben a szövet-Alcantara összeállításban eléggé bejött, de manuális állítású volt még a sofőré is. Furcsálltam, hogy pont ezt az extrát nem kapta meg, végül sokat nem kellett állítgatnom, hamar megtaláltam a helyem, és ebben nagyon jó igazából bármelyik Volkswagen. Amúgy jelentősen dobott a komor beltér hangulatán az első feléig nyitható panoráma üvegtető.

A legjobb extra egyértelműen a panoráma üvegtető, sajnos feláras, de nélküle nagyon nyomasztó lehet benne utazni

A legjobb extra egyértelműen a panoráma üvegtető, sajnos feláras, de nélküle nagyon nyomasztó lehet benne utazni

Mutatós műszereknek már híre sincs, az egész egyetlen kijelzőből áll. Az üzemmódválasztóval havas, aszfalt, vagy laza talajon közlekedéshez megfelelőt választhatunk, utóbbi egész sokat enged a kipörgésgátlónak, de akár teljesen ki is lehet kapcsolni Mutatós műszereknek már híre sincs, az egész egyetlen kijelzőből áll. Az üzemmódválasztóval havas, aszfalt, vagy laza talajon közlekedéshez megfelelőt választhatunk, utóbbi egész sokat enged a kipörgésgátlónak, de akár teljesen ki is lehet kapcsolni

Mutatós műszereknek már híre sincs, az egész egyetlen kijelzőből áll. Az üzemmódválasztóval havas, aszfalt, vagy laza talajon közlekedéshez megfelelőt választhatunk, utóbbi egész sokat enged a kipörgésgátlónak, de akár teljesen ki is lehet kapcsolni

Minden ott van, ahol kell. Az egyetlen, ami nem szúrta ki a szemem, a head up display kapcsolója, mert eléggé betolták a kormány mögé, a fényszóró kapcsolója mellé. Egyébként mindent szinte azonnal megtalálunk benne, amit szokni kell, az az analóg műszert teljesen mellőző műszercsoport. Zseniális találmány, szinte mindent ki lehet pakolni ide is, amit a nagy központi kijelzőre, de a legjobb a navigációs nézet, olyankor a körműszereket is kisebbre húzza. Azoknak a közepét is változtathatjuk, attól függően, hogy éppen mit szeretnénk látni: fogyasztási adatokat, hatótávot, vagy az off-road funkcióban a kormányszöget. Közelségérzékelővel látták el a központi érintőkijelzőt, hátramenetben ide rakja ki az akár 360 fokos kameraképet, mert olyat is tud, ráadásul három dimenzióban forgathatjuk is a Tiguan virtuális modelljét, így épp a kívánt szemszögből figyelhetjük a parkolást. Mintha valaki kívülről filmezne, és azt élőben megosztaná a kocsi kijelzőjén. Ha már parkolás, a Tiguan is segít, ha szeretnénk, párhuzamosan be, illetve a kiparkolásnál is tud a kormány tekergetésével. A pedálokat itt is a sofőr kezeli, de elég egyértelmű utasításokat kap, éppen mikor kell megállni és menetirányt váltani. Ugyanakkor nem sípol a tolatóradar folyamatosan, bízik magában, és nem idegeli a sofőrt úgy, mint például a nemrég próbált K Astra.

Közelségérzékelős a középső kijelző, csak akkor jelennek meg a gombok, ha odanyúlunk

Közelségérzékelős a középső kijelző, csak akkor jelennek meg a gombok, ha odanyúlunk

Nagyon ügyesen parkol, csak egy gombnyomás, és már keresi is a helyet. Ha megfelelő, megállunk, hátramenetbe kapcsolunk, és ő átveszi a kormányzást. Csak a pedálokat kell kezelni, de segít, hogy meddig mehetünk, meg persze figyelhetjük a kamerák segítségével, hogy mit művel Nagyon ügyesen parkol, csak egy gombnyomás, és már keresi is a helyet. Ha megfelelő, megállunk, hátramenetbe kapcsolunk, és ő átveszi a kormányzást. Csak a pedálokat kell kezelni, de segít, hogy meddig mehetünk, meg persze figyelhetjük a kamerák segítségével, hogy mit művel Nagyon ügyesen parkol, csak egy gombnyomás, és már keresi is a helyet. Ha megfelelő, megállunk, hátramenetbe kapcsolunk, és ő átveszi a kormányzást. Csak a pedálokat kell kezelni, de segít, hogy meddig mehetünk, meg persze figyelhetjük a kamerák segítségével, hogy mit művel

Nagyon ügyesen parkol, csak egy gombnyomás, és már keresi is a helyet. Ha megfelelő, megállunk, hátramenetbe kapcsolunk, és ő átveszi a kormányzást. Csak a pedálokat kell kezelni, de segít, hogy meddig mehetünk, meg persze figyelhetjük a kamerák segítségével, hogy mit művel

Szinte már vezetne helyettünk. Sofőrsegédekkel jól felvértezték a Tiguant: sávtartó, holttérfigyelő, vészfékasszisztens, ami hátrafelé is figyel és állóra is fékez, ha keresztbe megy valaki mögötte. Radaros tempomatot is kapott, ami dugóban araszolásra is alkalmas, megáll és újra el is indul, ha az előttünk haladó így tett. Viszont hosszabb állásnál, nem számoltam, de úgy 10 másodperc után nem indul el újra, azt nekünk kell a gázpedál megpöccintésével, utána viszont folytatja a követést. Nagyszerű extrák ezek, de bármennyire is úgy tűnik, hogy már-már önvezető is lehet tőlük az autó, erről szó sincs. Ezek csak segédek, folyamatosan figyelni kell a sávtartó asszisztensre is, ami egyébként sokszor agresszívan tartja a sávban az autót. Volt, hogy küzdenem kellett vele egy sávváltásért, mert úgy látta, hogy a mögöttem jövő közel van, pedig pont elég távol volt, hogy beférjek elé, és igen, indexeltem is.

Mindenhol elég kényelmes, hátul tologathatók az ülések, alapesetben óriási a lábtér Mindenhol elég kényelmes, hátul tologathatók az ülések, alapesetben óriási a lábtér

Mindenhol elég kényelmes, hátul tologathatók az ülések, alapesetben óriási a lábtér

Az erő vele van. Tetszik, hogy a legtöbb segédberendezést egy gombbal ki lehet iktatni, vagy éppen lehet aktiválni például a 360 fokos kamerát, ha szűk helyen haladunk, de ilyen a parkolóasszisztens is.

Egy gombnyomás, és már keresi is a helyet, majdhogynem annyi idő alatt parkol, mint egy rutinos vezető.

A sávtartót viszont csak menüből lehet kikapcsolni. A tesztautó egyébként a csúcs Highline felszereltségben érkezett, a gyengébbik, 150 lóerős TDI motorral – van belőle 190 lovas is − és 7 fokozatú DSG-vel, meg persze 4Motion összkerékhajtással. Itt már alapáron jár vészfékasszisztens, LED-es fényszórók elöl-hátul, sávtartó asszisztens, sötétített ablakok, start-stop rendszer, meg még nagyon sok minden más. Egyetlen probléma a hajtásláncban a motor csúnya hangja, elég sok hallatszik belőle az utastérben is, a többire viszont nem lehet panasz. A futóművet csak az aszfaltozott utak hibái hozzák zavarba, meg a csatornafedelek, ám földúton meglepően otthonosan mozog a Tiguan. Előbbihez mondjuk nagyban hozzájárulnak a 19 colos kerekek, el sem merem képzelni, milyen lehet az R-Line csomag 20 colosaival közlekedni. A DSG villámgyorsan vált, visszafelé is, de azt csak padlógázra, egyébként mindent megold erőből, a 150 lóerő és a 340 Nm nyomaték bőven elég. Szépen mozgatják a karosszériát, ami egyébként egyáltalán nem olyan nagy, mint a képeken látszik. Fogyasztása is elég baráti, jórészt városban használtam, de volt néhány autópályás szakasz is, és sokszor nem finomkodtam a gázpedállal, de még így is csupán 6,8 literrel jöttem ki 100 kilométerenként. A gyártó épp ennyit ígér, ugyan városi használat mellett, vegyesben 5,7-et írnak.

Földúton elég jól elvan, aszfalton csúnyán adja át az egyenetlenségeket, de alapvetően kényelmes vele közlekedni

Földúton elég jól elvan, aszfalton csúnyán adja át az egyenetlenségeket, de alapvetően kényelmes vele közlekedni

Előbbi leginkább a 19 colos felniknek köszönhető, kisebbekkel meg egyszerűen nem nézne ki jól. Az alsó LED-sor az index, elég hangsúlyos Előbbi leginkább a 19 colos felniknek köszönhető, kisebbekkel meg egyszerűen nem nézne ki jól. Az alsó LED-sor az index, elég hangsúlyos

Előbbi leginkább a 19 colos felniknek köszönhető, kisebbekkel meg egyszerűen nem nézne ki jól. Az alsó LED-sor az index, elég hangsúlyos

Térjünk rá a piszkos anyagiakra! Sajnos az egy kicsit belerondít a képbe. Picivel 7 millió alatt indul az új Tiguan 1.4-es, 125 lovas TSI-vel, a 2,0 literes 150 lóerős dízelt is megkapjuk a legalacsonyabb Trendline felszereltségben, de már 8 millió fölött. A tesztelt példány a legmagasabb felszereltségben, DSG-vel, összkerékhajtással már 11 milliótól indul. Ha viszont ilyen masszívan felextrázzuk, ahogy az importőr tette, már megközelíti a 13,5 milliót. Ebből mondjuk még levonható 800 ezer forint használtautó-beszámítás esetén. Ez azért húzós, persze mindent egy picit talán jobban tud, mint kategóriatársai, de például a Nissan X-Trail is ad 360 fokos kamerarendszert a Tekna felszereltséghez 10 millió közelében, de még egy Mazda CX-5-öt árát sem lehet ilyen magasra húzni. Elképzelhető, hogy beválhat családi autóként is, ugyanis a Tiguan hátsó lábtere óriási, és csomagtere is elég, valahogy mégsem hiszem, hogy a családosok lennének a célközönség. Fiataloknak készült, reklámkampányában is a temérdek kapcsolódási lehetőségre hívják fel a figyelmet, beépített wifi routerével még internetezhetünk is benne, fiatalként viszont nem látom, miért egy Tiguant vennék egy kétajtós, esetleg kupé fazon helyett. Inkább képzelek el idősebbeket a kormánya mögött, nekik jobban bejöhet a magas felépítés, meg a rengeteg vezetéstámogató rendszer, nem is beszélve a végtelenül elegánsan megoldott, gombnyomásra előbújó vonóhorogról.

%KA%Ha nincs rá szükség, nem éktelenkedik a Tiguan hátulján, viszont bármikor lehúzza a vitorlást a tengerpartig%KA%

Ha nincs rá szükség, nem éktelenkedik a Tiguan hátulján, viszont bármikor lehúzza a vitorlást a tengerpartig

Értékelés

Pozitív
Helykínálata elég gazdag és a plafonig extrázható, földúton is kényelmesen lehet vele közlekedni
Negatív
Több helyen kemények a műanyagok az utastérben, aszfalton jobban zavarban van a futóműve, mint földúton, ennyi extrával már az ára is az egekben jár

Árak

Tesztmodell alapára 11 008 740 Ft (2016. július 18.)
Tesztmodell ára 13 390 920 Ft (2016. július 18.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4426 mm
Szélesség: 1809 mm
Magasság: 1703 mm
Saját tömeg: 1636 kg
Össztömeg: 2270 kg
Tengelytáv: 2604 mm
Karosszéria-kivitel: SUV
Csomagtér: 470 liter
Belső szélesség elöl: 1460 mm
Belső szélesség hátul: 1430 mm
Belmagasság elöl: 920-1000 mm
Belmagasság hátul: 920 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 245 mm
Ülőlap hossza elöl: 530 mm
Ülőlap hossza hátul: 520 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1400 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1000 mm
Csomagtér magassága: 480-760 mm
Csomagtér hossza: 860 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1660 mm
Raktérnyílás szélessége: 1150 mm
Raktérnyílás magassága: 800 mm

Motor és váltó

Motor: Dízel
Motorosztály: EURO 6
Hengerűrtartalom: 1968 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: DSG 7 fokozatú automata
Nyomaték: 340 Nm
Teljesítmény: 110 kW (150 LE)

Menetteljesítmény

Végsebesség: 191 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 9.80 s
CO2-kibocsátás: 150 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 5,7 l/100km
Fogyasztás a használónál: 6,8 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 56 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 62,5 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 67 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Elvette a rekorder, első helyet a Koenigsegg a Bugattitól

Alig pár hétig birtokolhatta a 0-400-0 km/órás rekordot a Bugatti Chiron. A svéd Koenigsegg Agera...

Mini Countryman John Cooper Works teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió...

BMW 120i, 2004 - használtteszt

Nem is túl rég játszik szerepet a BMW az ötajtós kompakt kategóriában, de várjunk csak! Az első...

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk...

300 ezer forintért ad plusz két ajtót a Lada 4x4

Jutányos ajánlat, 300 ezer forintos felárért 50 centivel növelt hosszt és tengelytávot ad az...

Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel...

Citroën Xantia 1.6i, 1995 - használtteszt

Mennyire időtálló egy Citroën Xantia, alapmotorjával, hidropneumatikus futóművel és mindössze...

Renault Captur 1.2 TCe 118 EDC Intens teszt

Éllovasként frissítették a Renault Capturt, ami dögösebb és karakteresebb, mint valaha. Turbós...

Nissan Qashqai DIG-T 160 Tekna+ teszt

Idén frissült a második generációjával is már négy éve velünk lévő, kategóriaalapító Nissan Qashqai...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (4 db)

totya2 írta: 2016 július 20., szerda 10:17:20

Hát az előző szériához képest ez nagy előre lépes, de most kb olyan mint az összes toyota. Nincs sok fantázia bennük ellenben legalább jó drága.:)
A motorok viszont elég jóra sikeredtek. Nemrég volt szerencsém az új 150 lovas TSI-hez, elég meggyőző volt

A válaszoláshoz belépés szükséges
csalfaromeo írta: 2016 július 20., szerda 10:00:52

Fájdalmasan semmilyen autó, ismét egy új német, amit észre sem fogok venni a forgalomban. A Linien und Ecken design-irányzat legújabb szösszenete. A kerékjáratokon kívül sehol egy ív vagy formai bravúr. Az évszám pedig 2016... És nem tudom rámondani, hogy csúnya - mert a csúnya autó már hatást gyakorol rám. Ez pusztán csak semmilyen.

Nekem van egy tippem, mi zajlik a VW-nél: retro-hullám van. Bizony. Csak nem verik nagy dobra. Éljenek a '80-as, '90-es évek. Kedvet is kaptam, mindjárt meghallgatom Dr. Alban örökbecsűjét, az It's my life-ot:)

A válaszoláshoz belépés szükséges
nick_ írta: 2016 július 19., kedd 20:34:14

Szerintem sokkal szebb lett, mint az előd, az valahogy nekem sem tetszett. A motorok és a technológia nyilván jó, biztosan venni fogják, persze inkább tőlünk nyugatabbra (sajnos).

A válaszoláshoz belépés szükséges
Pityeszke írta: 2016 július 18., hétfő 21:56:59

R-line felszereltséggel is 19"-os felnik járnak hozzá alapáron. R-line-al és nélküle ég és föld az autó kívülről, aki ebben gondolkodik, feltétlenül nézze meg mindkettőt élőben is!

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Az utolsó igazi Opel? Insignia Sports Tourer Videó

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk, van ennél jobb konfiguráció.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen T6 Multivan Highline 2.0 TDI  DSG 4Motion teszt

First class a családnak - Volkswagen T6 Multivan teszt

Felénk leginkább delegációs autóként ismert a Volkswagen Multivan, pedig a Transporter alapú luxusbusz családszállítónak se rossz ám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Volkswagen Golf VII Highline BMT 1.4 TSi DSG teszt

Az etalon? Teszten a VW Golf VII Videó

Kategóriát fémjelző, etalonnak tartott, s a Világ és az európai Év Autója díjakra is esélyes modell a Volkswagen Golf VII. Kezdeti kínálatának csúcsmotorjával és DSG - dupla kuplungos automata - váltóval próbáltuk ki.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, patika Lancer Evo III, 8,3 millióért

Eladó a Mitsubishi dicső múltjának egy fontosabb szelete

23 órája – Sztori

Hong Kongban bukkant fel egy érintetlen Lancer Evolution III, kevés kilométerrel az órában, gyönyörű sárga fényezéssel, borsos árcédulával.


Skoda Karoq 1.5 TSI és 2.0 TDI menetpróba

Erre mondod majd, hogy ilyet aKaroq!

Tegnap – Újdonság

Borzalmas szóviccből el lehet még sütni párat, de a neve az egyetlen, ami mókás. Digitális műszeregység? Átalakítható hátsó üléssor? Prémium hangszigetelés? Több, mint Simply Clever.


Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

3 napja – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN TIGUAN 2.0 TDI Comfortline SCR BMT DSG 4Motion

VOLKSWAGEN TIGUAN 2.0...

Ár: 14.250.000 Ft

Évjárat: 2017 / 7

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN TIGUAN 2.0 TDI. Sport&Style. 1 tulaj

VOLKSWAGEN TIGUAN 2.0...

Ár: 5.203.700 Ft

Évjárat: 2011

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN TIGUAN 2.0 CR TDI Sport&Style DSG 4Motion

VOLKSWAGEN TIGUAN 2.0...

Ár: 3.899.000 Ft

Évjárat: 2010 / 11

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!