0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Városba ilyet ne vegyél, hosszú távra bátran! Opel Zafira teszt

Opel Zafira 1.6 CDTI Ecoflex Innovation teszt

·

Kisebbik dízelével is kiváló hosszútávfutó az Opel Zafira - ajánlható. De vajon van-e annyival olcsóbb, hogy megérje a 2,0 literes helyett választani?

Teszt
Műszaki adatok

%KA%Tavaly bumerángos lámpafészkeit elvesztve frissült az Opel mára egyetlen három üléssoros egyterűje, a már Tourer utótag nélküli Zafira%KA%

Tavaly bumerángos lámpafészkeit elvesztve frissült az Opel mára egyetlen három üléssoros egyterűje, a már Tourer utótag nélküli Zafira

Van választék! Ha valahonnan, hát az Opeltől nem nehéz tesztautót szerezni. Csak a tavaly frissített Zafirából is kettőt kaptunk. A nagyobbik, 2,0 literes dízelmotorral szerelt változatot még a télen próbáltuk, most tavasszal pedig közel 1000 kilométert sikerült még belehajtani a szentgotthárdi 1,6 literessel szerelt változatba is. Jelzi a vevői preferenciát, hogy a forgalmazó csakis gázolajosakat állított be, zömében ezeket veszik, pedig a Zafira lehet még benzines, LPG és CNG üzemű is. Kár, hogy utóbbit itthon igencsak kevés helyen kapni, az LPG pedig sajnos nem elég olcsó. Na, nem mintha a gázolaj olyan nagyon az lenne, de most éppen még olcsóbb, mint a 95-ös benzin. De ha már költségek, a tesztre kapott 134 lóerős 1.6 CDTI ugyanúgy a kínálat legtakarékosabbja, ahogyan a nála mindössze 100 ezer forinttal olcsóbb 120 lóerős is. A vegyes fogyasztási érték 4,7 l/100 km, legalábbis az NEDC ciklus és a katalógus szerint.

%KA%Széles beltér, korrekt anyagokból, jó összeszereléssel, akár változtatható ülőlap-hosszúságú, jó oldaltartású "ergonomikus sport" ülésekkel%KA%

Széles beltér, korrekt anyagokból, jó összeszereléssel, akár változtatható ülőlap-hosszúságú, jó oldaltartású "ergonomikus sport" ülésekkel

%KA%Akár hét főnek is helyet adhat − némi kompromisszummal és mindössze két (a középső üléssor szélső helyein lévő) Isofix-csatlakozóval%KA% %KA%Akár hét főnek is helyet adhat − némi kompromisszummal és mindössze két (a középső üléssor szélső helyein lévő) Isofix-csatlakozóval%KA% %KA%Akár hét főnek is helyet adhat − némi kompromisszummal és mindössze két (a középső üléssor szélső helyein lévő) Isofix-csatlakozóval%KA%

Akár hét főnek is helyet adhat − némi kompromisszummal és mindössze két (a középső üléssor szélső helyein lévő) Isofix-csatlakozóval

%KA%Ha lehajtjuk a második sor középső ülését, a szélső helyek középre és hátrafelé csúsztathatók − "kapitányüléses" második sor esetén%KA%

Ha lehajtjuk a második sor középső ülését, a szélső helyek középre és hátrafelé csúsztathatók − "kapitányüléses" második sor esetén

Ülésmester. A Zafira (ami a tavalyi frissítés óta már nem Zafira Tourer, hanem az Opel jelenlegi kínálatának egyetlen Zafirája) alapáron csak 5, az Innovation szint esetén azonban alapból 7 üléses. Tesztautónk a feláras ergonomikus sport ülés csomagot és a második sori kapitányüléseket is megkapta. Előbbi változtatható laphosszúságú, le-fel, ki-be tologatható deréktámaszos, szabályozható magasságú első üléseket jelent. Utóbbiak kényelmére nem lehet panasz, ahogyan a két szélső hátsó hely komfortjára sem. A második sori középső ülés viszont már kicsit keskeny. Két gyerekülés közé sem egy harmadik, sem egy felnőtt nem fér be kényelmesen. Ugyanakkor a középső hely lehajtásával a két szélső ülés hátra és az autó közepe felé is tolható egy kevéssé. Igaz, úgy már abszolút nem marad lábtér a szintén korlátozott méretű harmadik sor számára, viszont négy felnőttnek valóban fejedelmien tágas utas- és nagy csomagteret kapunk.

%KA%A frissítéssel érintőkijelző váltotta a gombok zömét a középkonzolon. Az OnStar segítségével személyes asszisztenst hívhatunk, wifit szórhatunk az autóban%KA%

A frissítéssel érintőkijelző váltotta a gombok zömét a középkonzolon. Az OnStar segítségével személyes asszisztenst hívhatunk, wifit szórhatunk az autóban

Viheti a családot is. Ha a gyereküléseket a leghátsó üléssorba tesszük (ahol sajnos nincs Isofix csatlakozó), akkor öt felnőtt azért elfér − 152 liternyi csomagtérrel. Nekünk két gyerekkel és két nagyszülővel, plusz egy hosszú hétvége csomagjaival úgy sikerült beférnünk, hogy egy (már övvel is rögzítendő 3-as kategóriájú) gyerekülést leghátra raktunk, mellette/mögötte elfértek a hálóval lefogott csomagok, az első két üléssorban pedig az Isofixszel rögzített gyerekülés mellett is jutott elegendő hely 4 felnőttnek. Igaz, a Zafira helykínálatával kompromisszumosabb, mint akár egy Citroën Grand C4 Picasso, aminél persze úribb helyet tud adni, ha elegendő csupán 4 utast vinnie. A Ford S-MAX/Galaxy még inkább elveri, de azok persze kívülről is nagyobbak, meg persze drágábbak is.

%KA%Még hét ülés mögött sem szűnik meg a csomagtér, úgy 156 literes, öt ülés mögött mintegy 700, csak az elsőkkel közel 1800 liter tölthető meg. Az Innovation felszereltségnél alapáras a hétüléses kialakítás%KA%

Még hét ülés mögött sem szűnik meg a csomagtér, úgy 156 literes, öt ülés mögött mintegy 700, csak az elsőkkel közel 1800 liter tölthető meg. Az Innovation felszereltségnél alapáras a hétüléses kialakítás

Igazi Opel. Ha valaki ült az elmúlt 10-15 évben Opelben (márpedig utóbbira igen nagy az esély, hiszen Opelből fut a legtöbb útjainkon), az otthon érzi magát. Minden kezelőszerv egyértelmű. Az új érintőképernyős hifi és navigáció egyértelműen, magyar nyelvű menüvel kezelhető. A navigáció beszéli is a nyelvünket, kicsit ugyanakkor töri, ahogyan a fedélzeti számítógépben is akadnak fordítási hibák. Sebaj, mindez elnézhető, ugyanis az anyagminőség és az összeszerelés rendben van. A futómű az Opeltől megszokottan stabil és kényelmes, utóbbi jelző még a feláras 18 colos kerekekkel is igaz. A gördülési zaj miatt ugyanakkor mégsem ajánlanám utóbbiak választását.

%KA%Az Innovation szinthez adaptív Bi-Xenon fényszóró jár. Ha sokat autópályázunk, amihez passzol is a Zafira, megéri áldozni a távolságtartós tempomatra is%KA%

Az Innovation szinthez adaptív Bi-Xenon fényszóró jár. Ha sokat autópályázunk, amihez passzol is a Zafira, megéri áldozni a távolságtartós tempomatra is

Tömeg/teljesítmény. A Zafira 4,66 méteres hosszához képest nem túl nagy a szentgotthárdi gyártású 1,6 literes motor. Bár van belőle kettős turbós is, például a Vivaróhoz is, itt csakis szimpla turbóval kaphatjuk, 120-134 lóerővel. A plusz 14 lóerő felára 100 ezer forint, nyomatékból azonban nem jár több a némileg nagyobb teljesítményhez. Ha valaki azt gondolná, hogy a Zafira 1,7 tonnás önsúlya sok a motornak, az bizony nem téved. Főként úgy, hogy igencsak hosszúra áttételezett váltó jár hozzá. Egyesben, kettesben bizony óvatosan kell bánni a kuplunggal, városban gyakorta vissza kell kapcsolni hármasba. A hosszú váltóáttételezés előnye viszont, hogy autópályán a 130 km/órás tempó mindössze 2200/perc fordulat körül futható. A Zafira ott csendes, még visszakapcsolás nélkül is képes gyorsítani. Ha viszont mondjuk országúton egy kicsit ki szeretnénk élvezni az egyterűs szinten remek futóművet és kormányzást, az 1,6-os motor már kevés lesz.

%KA%A kisebbik dízelmotor árelőnye teljesítménytől függően 350-450 ezer forint a 2,0 litereshez mérten. Bár autópályán ezzel is megvan a Zafira, az elindulásokhoz jól jönne a nagyobb motor jelentősebb nyomatéka%KA%

A kisebbik dízelmotor árelőnye teljesítménytől függően 350-450 ezer forint a 2,0 litereshez mérten. Bár autópályán ezzel is megvan a Zafira, az elindulásokhoz jól jönne a nagyobb motor jelentősebb nyomatéka

Miért nem való városba? Az 1,6 literes Zafira legnagyobb ellenfele saját maga, mármint a Zafira a mindössze 350 ezer forinttal drágább 2,0 literes, 170 lóerős dízellel. Katalógus szerint mindössze 0,5 l/100 km a nagyobb motor fogyasztástöbblete, a gyakorlatban pedig még kevesebb. Persze nem akarok én feltétlenül rábeszélni mindenkit a 2,0 literes dízelre, még ha egészségesebbnek is tűnik azzal a Zafira. De ne feledjük, van turbós benzines, LPG-s és CNG-s is, városi üzemhez utóbbiak mind jobban ajánlhatók, a dízelekhez ugyanis AdBlue adalékos katalizátor és részecskeszűrő is jár, márpedig utóbbi olyan üzenetet is képet adni, hogy "Részecskeszűrő megtelt. Mindenképpen vezessen tovább!" Ezzel persze semmi gond nincs, ma ilyen egy dízel, a Zafirától pedig tisztességes a 6,5 l/100 km, zömében autópályán adódott tesztátlag, városban viszont esetében is magasabb 7-8 literes értékkel kell számolni. Na, ezért nem ajánlanám városba!

%KA%Az üzenet, amit nem szívesen látunk. Nem tragédia, ha telítődik a részecskeszűrő, de sokszor kényelmetlen, hogy ilyenkor az autó arra kér, mindenképpen vezessünk tovább. Ilyenkor − logikusan − a stop-start sem aktív, a táblafelismerő természetesen − sok máshoz hasonlóan − középre, fő helyre is lapozható%KA%

Az üzenet, amit nem szívesen látunk. Nem tragédia, ha telítődik a részecskeszűrő, de sokszor kényelmetlen, hogy ilyenkor az autó arra kér, mindenképpen vezessünk tovább. Ilyenkor − logikusan − a stop-start sem aktív, a táblafelismerő természetesen − sok máshoz hasonlóan − középre, fő helyre is lapozható

Értékelés

Pozitív
Tágas utas- és csomagtér, variálhatóság, nem rossz fogyasztás, autópályán csendes üzem
Negatív
Induláskor küzdő motor, hátul csak 2 Isofix-csatlakozó, nem teljes értékű ötödik ülőhely

Árak

Tesztmodell alapára 9 000 000 Ft (2017. május 4.)
Tesztmodell ára 10 662 000 Ft (2017. május 4.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4666 mm
Szélesség: 1884 mm
Magasság: 1660 mm
Saját tömeg: 1728 kg
Össztömeg: 2410 kg
Terhelhetőség: 682 kg
Tengelytáv: 2760 mm
Karosszéria-kivitel: egyterű
Csomagtér: 152-1792 liter
Belső szélesség elöl: 1500 mm
Belső szélesség hátul: 1480 mm
Belső szélesség a harmadik üléssorban: 1240 mm
Belmagasság elöl: 940-1030 mm
Belmagasság hátul: 950 mm
Belmagasság a harmadik üléssorban: 890 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 70-340 mm
Lábtér a harmadik üléssorban: 75-300 mm
Ülőlap hossza elöl: 500-540 mm
Ülőlap hossza hátul: 470 mm
Ülőlap hossza a harmadik üléssorban: 420 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1060 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1060 mm
Csomagtér magassága: 440-870 mm
Csomagtér hossza: 390-1060 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1850 mm
Raktérnyílás szélessége: 1040 mm
Raktérnyílás magassága: 880 mm

Motor és váltó

Motor: Dízel
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 1598 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: manuális (6 fokozatú) sebességváltó
Nyomaték: 320 Nm 2000 1/min-nél
Teljesítmény: 100 kW (136 LE) 3500-4000 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 191 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 11,6 s
CO2-kibocsátás: 109 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 4,7 l/100km
Fogyasztás a használónál: 6,5 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 59 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 65 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 67 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen...

BMW E36 316i, 1998 - használtteszt

Az importlista élén is állt az E36 316i. Tetőablak, klíma, villanyablakok központi zár, minden...

Újabb információk szivárogtak ki a VW Golf nyolcadik generációjáról

A Golf jelenleg futó hetedik generációja csupán pár hónapja kapott frissítést, a legfrissebb...

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek...

Ne fájjon a feje miatta!

Bármelyikünkkel megtörténhet, hogy hűséges autónk váratlanul felmondja a szolgálatot. Ez nyaralás...

Termékteszt: SCT-Mannol 9801 fényszóró polírozó készlet

Korunk átlagautói nem csak öregek, jellemzően már csúnyán mattuló műanyag fényszóróburával rendelkeznek...

Porsche Panamera 4 E-Hybrid menetpróba

Igényes és mozgékony, pedig nehéz a Porsche luxuskupéja. Mégis hibrid rendszerétől ájultam el...

Itt a Mercedes első pickupja, az X-osztály, háromféle stílusban

Leleplezték a Mercedes hónapokkal ezelőtt meglibbentett pickupját, az X-osztályt. Visszafogták...

A Megane RS érkezésével frissül a GT is

Szabadalmi fotóin már szinte minden látszik, annál biztos, hogy több, mint első hivatalos szereplésén...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (8 db)

Velokex írta: 2 hónapja
octi írta: 2 hónapja

Azért nem olyan vészes az a részecskeszűrös dolog, hogy minden nap azzal a tudattal kellene beleülni egy ilyen autóba, hogy na mikor jelenik meg majd regenerálás miatt hajtson tovább figyelmeztetés meg ilyesmi.Minimálisra csökknethető ezek száma, ha néha, mondjuk havonta egyszer kicsit meghajtja, kikormolja az autót az ember, és hát dízel meg nyomaték ide vagy oda, általában sem kell 1200-as fordulaton tüttyögni vele, mert az a legnagyobb ellensége egy ilyen motornak, bármennyire is azt gondolná az ember, hogy azért dízel mert alacsony fordulaton kell járni vele.A közvetlen befecskendezésű benzineseknél szintén kell, hogy kicsit pörgesse az ember...


Előzmények megtekintése

Ez a havonta egyszer kicsit meghajtani kevés, gyakrabban jelentkezik ez a kellemetlenség.

A válaszoláshoz belépés szükséges
octi írta: 2 hónapja
Madzagos írta: 3 hónapja

Lehet, hogy régi vágású vagyok, de megőrülnék egy ilyen üzenettől. Aztán ha nem regenerálod teljesen, mert nincs időd pont akkor és ott, cserélheted a motorolajat, mert felhígul gázolajjal.

Ja, és városba semmilyen dízel nem való :P


Előzmények megtekintése

Azért nem olyan vészes az a részecskeszűrös dolog, hogy minden nap azzal a tudattal kellene beleülni egy ilyen autóba, hogy na mikor jelenik meg majd regenerálás miatt hajtson tovább figyelmeztetés meg ilyesmi.Minimálisra csökknethető ezek száma, ha néha, mondjuk havonta egyszer kicsit meghajtja, kikormolja az autót az ember, és hát dízel meg nyomaték ide vagy oda, általában sem kell 1200-as fordulaton tüttyögni vele, mert az a legnagyobb ellensége egy ilyen motornak, bármennyire is azt gondolná az ember, hogy azért dízel mert alacsony fordulaton kell járni vele.A közvetlen befecskendezésű benzineseknél szintén kell, hogy kicsit pörgesse az ember...

A válaszoláshoz belépés szükséges
octi írta: 2 hónapja
emesferi13 írta: 3 hónapja

Szerintem kezd leáldozni a dízeleknek a személyautók piacán, bár még sokan félnek a kis turbós benyáktól (én is)

leginkább még szívó benzin ahogy a többiek is mondták...


Azért nem kell szívó benzines autót venni, mert a többiek is azt mondják. Sok mindent mondanak,de a puding próbája az evés.Ha nem veszel pudingot soha nem tudod majd meg milyen finom is az...

A válaszoláshoz belépés szükséges
emesferi13 írta: 3 hónapja

Szerintem kezd leáldozni a dízeleknek a személyautók piacán, bár még sokan félnek a kis turbós benyáktól (én is)
leginkább még szívó benzin ahogy a többiek is mondták...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Madzagos írta: 3 hónapja

Lehet, hogy régi vágású vagyok, de megőrülnék egy ilyen üzenettől. Aztán ha nem regenerálod teljesen, mert nincs időd pont akkor és ott, cserélheted a motorolajat, mert felhígul gázolajjal.
Ja, és városba semmilyen dízel nem való :P

A válaszoláshoz belépés szükséges
Velokex írta: 3 hónapja

"részecskeszűrő megtelt, mindenképpen vezessen tovább" Városba ilyet ne vegyél, de dolgozni bejárni sem ajánlott vele, hazafelé nagyon gyakran kiírja ezt az üzenetet és akkor mehetsz vele egy felesleges plusz kört, a fogyasztása sajnos literekkel megugrik ilyenkor.

A válaszoláshoz belépés szükséges
mope82 írta: 3 hónapja

Csatlakozom Petya25-höz... Én is inkább benzinest vennék, dee csakis az egyszerűbb fenntarthatóság miatt.
Bár, sok évvel ezelőtt volt a családban egy 2002-es Opel Zafira B 2.0 Dízel, az nem ment rosszul...szerettem.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Petya25 írta: 3 hónapja

Én tuti nem választám ezt motor váltó kombót.
Sokkal olcsóbban, a sokkal jobban menő 170 lovas benzin automata lenne nálam nyerő.
A különbözetből évekig lehetne tankolni a fogyasztás különbözetet nagyobb kényelemben, részecskeszűrő nélkül.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs

Friss tesztek

BMW M760Li xDrive M Performance teszt

Izzadságszagú sportzakó - BMW M760Li Videó

Horizontot görbít, hordószámra zabálja a benzint, állakat szakít, gumikat gyilkol, hideg pezsgőt kínál, feneket masszíroz és sportautós teljesítménnyel bódít az első M-es 7-es.


Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs

Hirdetés

OPEL tesztek

Opel Mokka FWD 1.7 CDTI AT6 teszt

Szép, jó. Mi kell még? - Opel Mokka automata teszt

Automata váltóval és tolótetővel levett a lábamról az Opel Mokka. Vásárlói hasonlóan érezhetnek, így nyilván ők is elnézik gyengeségeit.


Opel Meriva 1.6 CDTI teszt

Vezetni jó! Opel Meriva 1.6 CDTI teszt

Magyar motor hajtja, öngyilkos ajtajú, tologatható hátsó üléses. Vajon tényleg szenzációs családi és utazóautó az Opel Meriva 1.6 CDTI?


Opel Cascada 1.6 SIDI Turbo Cosmo teszt

Magyar motor viszi, de mégsem a mi autónk: Opel Cascada teszt Videó

Kezdeti kínálatának csúcsával, a szentgotthárdi, 170 lóerős SIDI turbómotorral járt nálunk a vászontetős Opel Cascada. Kellemes, de nem a mi autónk.


Opel Adam 1.4 Ecotec Start/Stop Slam teszt

Persze, hogy drága. Opel Adam teszt

Az Opel is rájött, hogy van értelme jó sok pénzért ezerféleképp variálható szuperminit árulni, hát itt a vagány Adam, amit legizmosabb motorjával, 100 lóerősen teszteltünk.


Opel Mokka 1.4 Turbo AWD Cosmo teszt

Lesz keletje. Opel Mokka teszt

Érdekes szerzet a Mokka, de hogy miért így hívják, annál fontosabb a kérdés: mire való? Vagy mindegy, mert a divat voltaképp céltalan? Az Opel gömböcét turbós benzinesként, összkerékhajtással teszteltük.


Még több OPEL teszt

Címlapon


Friss cikkek

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

3 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

5 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Padlógázra törölhetsz ablakot! Videó

5 napja – Sztori

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen, hogy egy tökéletes ablaktörlés elég sokba fog kerülni.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

OPEL ZAFIRA TOURER 1.6 CDTI Cosmo Mo-i Vez Sz-könyv!Navi!Start&S

OPEL ZAFIRA TOURER 1.6...

Ár: 3.690.000 Ft

Évjárat: 2014 / 1

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

OPEL ZAFIRA TOURER 2.0 CDTI Cosmo (Automata) Magyar!Szervizkönyves!63eKm!

OPEL ZAFIRA TOURER 2.0...

Ár: 4.999.000 Ft

Évjárat: 2013 / 2

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

OPEL ZAFIRA TOURER 1.6 T Cosmo Start-Stop Magyar o 51e km full extra

OPEL ZAFIRA TOURER 1.6...

Ár: 6.150.000 Ft

Évjárat: 2013 / 5

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!