Nem szokványos a megjelenés, csak az X verzió kap fényezetlen műanyagokat és enyhe emelést
A
Stariával megkezdett utat folytatta a Hyundai, a Stargazer orrát szintén űrhajós fazonúra szabták. A tavaly bemutatott egyterűt a kisebb pénzű családoknak szánja a Hyundai, de a stílusról igy sem kell lemondani, ha szélesebbre nyílik a pénztárca, akár terepjárós megjelenéssel is hazavihető a Stargazer. Ebben az esetben a nevet egy X betűvel toldják meg, ami egyben a legmagasabb ellátmányt is jelenti.
Oldalt élekkel tették izgalmasabbá a formát, a kerekek 17 colosak
Az átalakítás a fém részeket nem érintette, csak az egyszerűen módosítható elemeket rajzolták át. A Stargazer X lökhárítója hangsúlyosabb rácsozással készül, a kerékjáratokat fényezetlen műanyag borítás emeli ki, a fekete küszöb pedig bőségesebbnek mutatja a hasmagasságot, amit egyébként is növeltek. A 4,5 méter hosszú egyterű alja 20 centiméterre van a földtől, ami másféllel több a normál változat értékénél, de ezen kívül semmi terepjárókra jellemző technikai megoldással nem rendelkezik a Stargazer X.
Az utolsó sor felhajtásával 200 literesre csökken a raktér, lehajtva 585 literrel lehet gazdálkodni
A modell csak hatüléses változatban érhető el, minden ülést műbőr borít, a zene Bose hifiből szól, a központi kijelző 8, a vezető előtti műszeregység 4,2 colos. A blokk 1,5 literes szívó benzines, a maximális teljesítmény 115 lóerő, a váltó hatfokozatú kézi vagy fokozatmentes automata. Az Ázsiában forgalmazott modell ára józan, az alapváltozat átszámítva hatmillió forintról indul, az X változat indulóára közel nyolc millió forint.
Az ázsiai piacon még van kereslet az egyterű modellek iránt, de az eladásoknak nem árt, ha a vevők találnak valami terepjárósat az családi autójukban