Ha az S-Concept után az utcai Swift Sport is így fog kinézni, akkor a Suzuki telibe trafálhatja a 10-est a lőlapon. A feltűnő sárgára fényezett tanulmányon szerintünk minden a helyére került, egyedül a hátsó szárny méretét érezzük pici túlzásnak. A légterelőkkel alaposan körbeépített S-Concept nagyjából 60 milliméterrel szélesebb, mint egy normál Swift, a kerekei 18 colosak, és hátulról nézve a diffúzoros lökhárítóval, valamint a két vastag kipufogócsővel úgy fest, mintha Ferrarikat és Lamborghiniket szeretne reggelire elfogyasztani. Az utastérben sárga betétes Recaro sportüléseket találni, a bőrözött kormány középállását is sárga csík mutatja, míg a középkonzolt a mostanság divatos zongoralakk-hatású műanyag díszíti. Az erőforrás egyelőre titok, csak tippelni lehet, hogy marad a változó vezérléses, 1,6 literes szívómotor, de az biztos, hogy a korábbi 125 lóerőt feljebb tornázzák majd a japánok.
6 ÉVE AMIKOR VETÜK A KOCSINKAT, ÉN ITTHON PAINT-EL ÚGYAN ÍGY ÁTRAJZOLTAM A KOCST… VÁZLATOSAN.
MIERT NINCS A SUZUKINAL VALKAI AKI EZT IDEJÉBEN MEGCSINÁLNÁ?
AZÉRT RAKJUK MÁR ODA EZT A SPORT STIFT-ET AZ ÚJ RNEAULT CLIO 2013 MELLÉ…
LEHET ERRE A 10 ÉVES KASZNIRA CSILLAGSZÓRÓKAT AKASZTANI, MEG MIEGYMÁST!
eZ MÁR AKKOR SEM LESZ FRISS MODEL… 🙁
Jogos a kérdés!A legtöbb gyár turbóval kínálja a sportos kisautókat,a Suzi miért nem?Már nem divat a nyomatékszegény,pörgő motor.A Fiat is csinál 180 lovas 1.4-est,az Opel 1.6 OPC 192 lóval,a Renault is 1.2 turbo twingot,a Nissan is feltöltővel is kínálja a Micrát,pedig az nem is sportmodell.Érdekes.
Na ez kinézetre ott van a szeren. Kérdés, milyen lesz vezetni és mennyibe fog kerülni?