A legjobb autós moziklisék kerültek a Toyota új reklámjába

Minden látványos és izgalmas jelenetet elsütött a Toyota az új, háromrészes kisfilmjében

Az USA-ban kapható összes Toyota Gazoo Racing modell feltűnik a márka tripla reklámfiljében, ami a Need for Speed és a Halálos Iramban hangulatát is megidézi.

Reklám a reklámban: a Toyota reklámot készített a sportmodelljeinek, ami arról szól, hogy éppen reklámot készítenek a sportmodelljeinek. Szerencsére azért nem annyira bonyolult, mint elsőre hangzik, a háromrészes kisfilmben a Toyota két fiatalabb és két idősebb alkalmazottja ötletel azon, mi szerepeljen a GR modellek reklámjában. A régivágású menedzserek a bevált, ámde unalmas motívumokra esküsznek, a felforgató generáció viszont mindent belesűrítene a reklámokba, amiken felnőttek: autós üldözések, ugratások, driftelés, Need for Speed, Halálos Iramban.
Hirdetés
A minisorozat látványosan szemlélteti a Toyota kettősségét: alapvetően hétköznapi használatra tökéletesen alkalmas, megbízható autókat gyárt, de a GR divízió által tuningolt változatok izgalmas vezetési élményt is kínálnak. Az ötletelés így csapong a kaszkadőrök által végrehajtható, hollywoodi mutatványok és a praktikus funkciók, mint a tolatókamera, a navigáció vagy a nagy helykínálat bemutatása között. Utóbbiak nem pezsdítik fel senki vérét, mégis fontos hangsúlyozni, hogy még a GR sportautók is használhatók hétköznapi vezetésre.
Hirdetés
A fiatalok lelkesedését nem lehet lelőni, minden kifogásra kitalálnak valami új, szintén látványos megoldást, amit persze folyamatosan elvetnek főnökeik. A reklámok tervezése közben azonnal láthatjuk is az elképzelt jeleneteket, a kisfilm rögtön bevágja ezeket, így még humoros is összehasonlítani a veszélyes és a biztonságos változatokat közvetlenül egymás után. A három rész alatt a Toyota annyi reklámot bemutat, ami évekre elegendő lenne, ha átlagos, harminc másodperces kisfilmek lennének. Látszik, hogy nem lehetett alacsony összegű a költségvetés, de megérte (legalábbis nekünk, nézőknek), mert szinte minden létező autós fantáziaelem megelevenedik ebben. A végére még a konzervatív felfogású hölgy menedzser is átáll a fiatalok oldalára, és még vadabb ötletekkel áll elő. A Toyotának már csak azt nem sikerült eltalálni, hogy a YouTube-ra milyen sorrendben kell feltölteni a videókat, éppen fordítva tették. Az általunk használt sorrend a helyes, de a YouTube-on nézők kezdjék a harmadikkal, és onnan haladjanak visszafelé!
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?