A 2022-es modellévű Macan szája nagyobbnak tűnik, ami a GTS esetében hatványozottan igaz, itt a fekete műanyagtengert nem töri meg fényezett elem
Kevesebb verziót, de több lóerÅ‘t hozott a Porsche Macan frissÃtése. A modellt még 2014-ben mutatta be a Porsche, de a mai napig olyan siker övezi, hogy még egy ideig biztosan a kÃnálat része marad. A formát annak idején olyan jól eltalálták, hogy még most sem kellett érdemben hozzányúlni. Az egyetlen változást az autó elején kell keresni, itt a hűtÅ‘rácson módosÃtottak, a csúcsverzió esetében hatalmas fekete mosolyt növesztett a Macan, a másik két kivitelnél fényezett elemek csökkentik a fekete túlsúlyt
A sofÅ‘r a 911-es kormányába kapaszkodhat, a fizikai gombok száma is csökkent a frissÃtéssel
A frissÃtés után Macan, Macan S és Macan GTS trióból válogathatnak a vevÅ‘k, a Turbo távozott a kÃnálatból. A legerÅ‘sebb verzióban 2,9 literes V6-os dübörög immár 440 lóerÅ‘vel, a 0-100-as adat 4,3 másodperc, a végsebesség nem a politikailag korrekt 250, hanem 272 km/h óra. A Macan S ugyanezzel az erÅ‘forrással készül, de enyhén visszacsavart teljesÃtménnyel. A középsÅ‘ szinten 380 lóerÅ‘ és 4,6 szekundumos gyorsulás jár, a végsebesség 249. Az utónév nélküli Macan lakossági kétliteres négyhengerese is erÅ‘sebb lett, Ãgy most a minimál verzió 265 lovas, de ezzel is 6,2 s alatt van százon, ami szinte minden élethelyzetre elegendÅ‘.
Az elsÅ‘ adaptÃv futómű 10%-kal lett keményebb, hátul 15% ugyanez az érték
A mérnökök a beltéren is módosÃtottak, kevesebb lett a fizikai gomb, de nÅ‘tt az érintÅ‘képernyÅ‘n elérhetÅ‘ funkciók száma. A Macan eddig is az egyik legélvezetesebben vezethetÅ‘ SUV volt a piacon, ami vélhetÅ‘en ezután sem változik, viszont megkapta a 911-es kormányát, ami elég menÅ‘. A következÅ‘ generációban már olyan úri huncutság, mint benzintank nem valószÃnű, Ãgy aki valódi V6-os hangot szeretne, az jobb, ha minél elÅ‘bb befizet egy Macanra.
A következő generáció esetén már elektromos hajtást rebesgetnek
Nocsak, a német mérnökurakat megihlette az alapfelszereltségű Dacia Sandero fényezetlen fekete lökhárÃtója? A profit margin nagy úr…