0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Erős álcával is lebukott az új Golf GTI

Pályán a hetedik Volkswagen Golf GTI

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Állítólag ősszel, a Párizsi Autószalonon ismerhetjük meg a Golf hetedik nemzedékét, melynek kategória-alapító GTI verziója csak egy évvel később jön, de már most lebukott.

Legalább 18 colos, ötküllős felnikkel várható a Volkswagen Golf GTI hetedik kiadása

Legalább 18 colos, ötküllős felnikkel várható a Volkswagen Golf GTI hetedik kiadása

Hétköznap is használható futóművet ígér a Nürburgring töredezett aszfaltján tesztelés

Hétköznap is használható futóművet ígér a Nürburgring töredezett aszfaltján tesztelés

Hiába kínál töménytelenül sok modellt a Volkswagen, a márka legfontosabb típusa továbbra is a Golf, mely a Jato adatai szerint az idei évben is a márka és Európa legnépszerűbbje. Így hát nem meglepő, hogy a 38 éves sorozat várhatóan idén ősszel, a Párizsi Autószalonon bemutatkozó hetedik nemzedékéről minden információ sokat ér a rajongók szemében − kiváltképp, ha a 35 évvel ezelőtt debütált, a sportos meredekhátú kompaktok kasztját nyitó GTI-ről van szó.

Noha a hetedik − a most érkezett harmadik generációs Audi A3-mal közös, MQB-padlólemezre épülő Golf GTI megjelenése csak jövőre − talán már márciusban, a Genfi Autószalonon, de legkésőbb ősszel, a Frankfurtin − várható, a carscoop.blogspot.com kémszájt fotósai már a Nürburgringen kapták rajta az ott mélyre húzott köténylemeze, küszöbspoilerei és méretes felnijei láttán már talán kész ruhájában köröző GTI-t.

Még az eddig látott Golf VII-prototípusokhoz mérten is alaposan becsomagolták. A Golfság az azokkal mutatott erős hasonlósággal, a GTI-jegyek pedig a mély kötényből és küszöbözésből ismerhető fel Még az eddig látott Golf VII-prototípusokhoz mérten is alaposan becsomagolták. A Golfság az azokkal mutatott erős hasonlósággal, a GTI-jegyek pedig a mély kötényből és küszöbözésből ismerhető fel

Még az eddig látott Golf VII-prototípusokhoz mérten is alaposan becsomagolták. A Golfság az azokkal mutatott erős hasonlósággal, a GTI-jegyek pedig a mély kötényből és küszöbözésből ismerhető fel

Az újdonságról egyelőre csak azt lehet tudni, hogy moduláris padlólemezének csekély tömege okán elődjénél könnyebb lesz, így motorból nem is tesznek bele az eddiginél sokkal izmosabbat, a mostani, 2.0 TFSI átdolgozott kiadása kerül bele 210 helyett 220-230 lóerő közötti, azaz az idén kiadott, 235 lóerős Golf GTI Edition 35 szériáénál szerényebb teljesítménnyel. Az azonban készpénznek vehető, hogy a továbbra is 6 fokozatú manuális, illetve 7 sebességes dupla kuplungos automata váltókkal választható újdonság elődjénél dinamikusabb és egyben takarékosabb is lesz.

Fotók: carscoop.blogspot.com

Ez is érdekes lehet:
 

Nissan Leaf 30 kWh Acenta teszt

Akár 250 kilométeres hatótávot ígér a Nissan Leaf legújabb változata. Próbára tettük, hogy a...

Peugeot iOn Active, 2012 - használtteszt

Közel két hónapja használjuk aktívan az Active felszereltségű, Mitsubishi fejlesztette Peugeot...

A cégautósok új kedvence? Íme, az Opel Astra Sports Tourer

Alap, hogy a legjobb autó a cégautó, most pedig minden eddiginél boldogabb lehet, aki Opel Astra...

Skoda Octavia Combi 1.6 MPI Business, 2008 - használtteszt

Újabb élő példa arra, hogy használtautó-vásárlásnál nem az óraállást kell nézni. Ez az Octavia...

Videón a LaFerrari brutális gyorsulása

Nem mindennapi látvány és hangorkán köszön vissza azon a videón, amelyen egy élményautózás keretén...

Vezérműtengely nélküli motort mutatott be a Kínai Qoros

Nem kell többé vezérműszíj-cserével bajlódni, nem kell többé megnyúló lánc miatt aggódni. A Qoros...

Nissan Kicks - ha hiányozna még egy crossover

Méretben a Juke fölé és a Qashqai alá pozicionálva mutatta be legújabb crossoverét a Nissan...

Négy turbófeltöltőt kap a BMW hathengeres gázolajosa

Az elmúlt időszakban több pletyka is terjedt arról, hogy a BMW hathengeres dízele négy turbófeltöltőt...

Alapszabály, hogy motorolajon nem érdemes spórolni. Mutatjuk, mire érdemes figyelni

Autónk motorjában olyan fontos szereplő az olaj, mint testünkben a vér. Az olajcserén és az olajvásárláson...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (2 db)

emailcímem írta: 2012 június 05., kedd 06:38:17

Ez is csak egy *osvágen lesz tengernyi hibával... Én nem a méretes felni után ítélném meg a modell típust, hanem a mögötte lévő hatalmas fékberendezés láttán...

A válaszoláshoz belépés szükséges
m20b25 írta: 2012 május 27., vasárnap 20:07:07

Mióta nincs VR6 és R32 számomra meghalt a Golf.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Nissan Leaf 30 kWh Acenta teszt

Nagyobb akkuval már teljes értékű autó lett? Nissan Leaf teszt

Akár 250 kilométeres hatótávot ígér a Nissan Leaf legújabb változata. Próbára tettük, hogy a hétköznapokban mennyire élhető.


Kia Optima 1.7 VGT DCT teszt

Optimális választás? Kia Optima teszt

Mire képes a Kia nagyméretű limuzinja a 140 lóerős 1.7-es dízellel és hétgangos duplakuplungos váltóval? Mit kapunk a 10,6 milliós fullextrás változattól? Megnéztük!


Ford S-MAX 2.0 TDCi 180 LE AWD PowerShift Automata teszt

És ebből még Vignale is van! Ford S-MAX teszt

A Ford csendesen, de egészen prémium minőségűre gyúrta a korábban is a kategória legsportosabbjának számító S-MAX egyterűjét. Egy baja persze van.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen T6 Multivan Highline 2.0 TDI  DSG 4Motion teszt

First class a családnak - Volkswagen T6 Multivan teszt

Felénk leginkább delegációs autóként ismert a Volkswagen Multivan, pedig a Transporter alapú luxusbusz családszállítónak se rossz ám.


Volkswagen e-Golf teszt

Közepes, fehér, hittérítő - a Volkswagen e-Golf

Az e-Golf jó villanyautónak, de még jobb demonstrációs eszköznek. Ha a villanyautózás ősellenzőit kéne letaglóznom, akkor őt mutogatnám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Hazánkba is benézett az ultragazdagok játéka, a Gumball 3000

Ezek tényleg flúgosak - Budapesten járt a Gumball 3000

5 órája – Sztori

Újra érintette Budapestet a gazdagok és hírességek játéka, a Gumball 3000. A Dublintól Bukarestig tartó verseny felforgatta a fővárost.


Új főnök, korrekt eredmények, komoly célkitűzések a Renault Hungáriánál

Tudtad, hogy minden 10. magánvásárló Daciát vesz?

10 órája – Sztori

Új vezér van a Renault hazai képviseleténél. Wachtler Tamás néhány érdekességet is elárult a márka terveiből.


Elon Musk Twitteren hagyta jóvá a Ludicrous mód érkezését

A Tesla Model 3 is megkaphatja a "Játékos módot"

13 órája – Sztori

A Tesla Model S-ből ismert Ludicrous móddal már 6 másodperc alatt megfuthatja a 0-100-at a Model 3.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN GOLF 1.6 CL Pink Floyd TETÖ SZERVIZKÖNYV

VOLKSWAGEN GOLF 1.6 CL...

Ár: 199.000 Ft

Évjárat: 1994 / 11

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN GOLF Variant 1.9 PD TDI

VOLKSWAGEN GOLF Varian...

Ár: 750.000 Ft

Évjárat: 2003 / 11

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN GOLF 1.4 Trendline

VOLKSWAGEN GOLF 1.4 Tr...

Ár: 2.299.999 Ft

Évjárat: 2009 / 11

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!