0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Erős álcával is lebukott az új Golf GTI

Pályán a hetedik Volkswagen Golf GTI

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Állítólag ősszel, a Párizsi Autószalonon ismerhetjük meg a Golf hetedik nemzedékét, melynek kategória-alapító GTI verziója csak egy évvel később jön, de már most lebukott.

Legalább 18 colos, ötküllős felnikkel várható a Volkswagen Golf GTI hetedik kiadása

Legalább 18 colos, ötküllős felnikkel várható a Volkswagen Golf GTI hetedik kiadása

Hétköznap is használható futóművet ígér a Nürburgring töredezett aszfaltján tesztelés

Hétköznap is használható futóművet ígér a Nürburgring töredezett aszfaltján tesztelés

Hiába kínál töménytelenül sok modellt a Volkswagen, a márka legfontosabb típusa továbbra is a Golf, mely a Jato adatai szerint az idei évben is a márka és Európa legnépszerűbbje. Így hát nem meglepő, hogy a 38 éves sorozat várhatóan idén ősszel, a Párizsi Autószalonon bemutatkozó hetedik nemzedékéről minden információ sokat ér a rajongók szemében − kiváltképp, ha a 35 évvel ezelőtt debütált, a sportos meredekhátú kompaktok kasztját nyitó GTI-ről van szó.

Noha a hetedik − a most érkezett harmadik generációs Audi A3-mal közös, MQB-padlólemezre épülő Golf GTI megjelenése csak jövőre − talán már márciusban, a Genfi Autószalonon, de legkésőbb ősszel, a Frankfurtin − várható, a carscoop.blogspot.com kémszájt fotósai már a Nürburgringen kapták rajta az ott mélyre húzott köténylemeze, küszöbspoilerei és méretes felnijei láttán már talán kész ruhájában köröző GTI-t.

Még az eddig látott Golf VII-prototípusokhoz mérten is alaposan becsomagolták. A Golfság az azokkal mutatott erős hasonlósággal, a GTI-jegyek pedig a mély kötényből és küszöbözésből ismerhető fel Még az eddig látott Golf VII-prototípusokhoz mérten is alaposan becsomagolták. A Golfság az azokkal mutatott erős hasonlósággal, a GTI-jegyek pedig a mély kötényből és küszöbözésből ismerhető fel

Még az eddig látott Golf VII-prototípusokhoz mérten is alaposan becsomagolták. A Golfság az azokkal mutatott erős hasonlósággal, a GTI-jegyek pedig a mély kötényből és küszöbözésből ismerhető fel

Az újdonságról egyelőre csak azt lehet tudni, hogy moduláris padlólemezének csekély tömege okán elődjénél könnyebb lesz, így motorból nem is tesznek bele az eddiginél sokkal izmosabbat, a mostani, 2.0 TFSI átdolgozott kiadása kerül bele 210 helyett 220-230 lóerő közötti, azaz az idén kiadott, 235 lóerős Golf GTI Edition 35 szériáénál szerényebb teljesítménnyel. Az azonban készpénznek vehető, hogy a továbbra is 6 fokozatú manuális, illetve 7 sebességes dupla kuplungos automata váltókkal választható újdonság elődjénél dinamikusabb és egyben takarékosabb is lesz.

Fotók: carscoop.blogspot.com

Ez is érdekes lehet:
 

Bemutatkozott a Renault Talisman Estate

Ez kellett a Renault-nak! Végre egy rendes középkategóriás kombi, amire büszkék lehetnek. A Talisman...

Összevetés: Honda Civic 1.6 i-DTEC vs Hyundai i30 1.6 CRDi

Takarékos kompakt dízelek jártak nálunk - megnéztük, hogy kinek melyik a jobb választás. Megéri-e...

BMW 640i Cabrio, 2011 - használtteszt

Mit nyújt egy 4 éves, alig több mint 100 ezer km-t futott prémium kabrió, amely újkori árából...

Renault Espace 1.6 dCi EDC Zen teszt

Tudnak a franciák! Például dízelmotort és egyterűt gyártani. Utóbbit erősítette meg az új Renault...

Kiszivárgott képeken a végleges Lada X-Ray

Eddig csak álcázva láthattuk, most már valakinek sikerült premier előtt lefotózni az új X-Rayt...

Nagyon komoly áresés jön a benzinnél és a gázolajnál is

Folytatódik az üzemanyagárak egyre gyorsuló apadása, pénteken újabb mínuszok jönnek.

Citroën Grand C4 Picasso 1.6 e-THP EAT6 Exclusive teszt

Közel két éve érkezett, idén izmosított csúcsbenzinest, ahhoz friss automataváltót kapott a Citroën...

Három üléssorral ellátott egyedi kabriót mutatott be az Audi

A német autógyártó egy különleges, hosszított tengelytávú és hat ajtóval ellátott kabrióval rukkolt...

Új típusú gyorsforgalmiút-kategóriát vezetne be az NFM

Bővítené a gyorsforgalmi utak típusait a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, az autópálya és az...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (2 db)

emailcímem írta: 2012 június 05., kedd 06:38:17

Ez is csak egy *osvágen lesz tengernyi hibával... Én nem a méretes felni után ítélném meg a modell típust, hanem a mögötte lévő hatalmas fékberendezés láttán...

A válaszoláshoz belépés szükséges
m20b25 írta: 2012 május 27., vasárnap 20:07:07

Mióta nincs VR6 és R32 számomra meghalt a Golf.

A válaszoláshoz belépés szükséges

Kövess minket a Facebookon is!

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Citroën Grand C4 Picasso 1.6 e-THP EAT6 Exclusive teszt

Csendet a családnak! Citroën Grand C4 Picasso 1.6 e-THP teszt

Közel két éve érkezett, idén izmosított csúcsbenzinest, ahhoz friss automataváltót kapott a Citroën C4 Picasso. Vajon mennyire állja a sarat?


Mercedes-Benz CLA Shooting Brake  200 CDI (7G DCT) AMG Line teszt

Közepesen erős ok az irigységre - Mercedes-Benz CLA teszt

Lerí róla az ára, de a legtöbbeknek tetszik. Az egyszeri tesztelő meg vakarja a fejét és nyugtázza a megvető pillantásokat. Kéne a CLA?


Citroën DS3 Cabrio 1.2 PureTech 110 Style teszt

Majdnem kabrió - Citroën DS3 Cabrio teszt

Kabriónak hívják, de igazából csak félig az. A Citroën DS3 így is trendi, prémium, és élmény vele autózni. A kérdés csak az, hogy ki fogja megvenni ennyiért.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen e-Golf teszt

Közepes, fehér, hittérítő - a Volkswagen e-Golf

Az e-Golf jó villanyautónak, de még jobb demonstrációs eszköznek. Ha a villanyautózás ősellenzőit kéne letaglóznom, akkor őt mutogatnám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Volkswagen Golf VII Highline BMT 1.4 TSi DSG teszt

Az etalon? Teszten a VW Golf VII Videó

Kategóriát fémjelző, etalonnak tartott, s a Világ és az európai Év Autója díjakra is esélyes modell a Volkswagen Golf VII. Kezdeti kínálatának csúcsmotorjával és DSG - dupla kuplungos automata - váltóval próbáltuk ki.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

A Fiat vezér szerint olasz génekkel pezsdítik fel az amerikai izomautókat

A jövő menő Dodge modelljei Alfa alapokat kapnak

Tegnap – Sztori

Sergio Marchionne a legnagyobb varázsló ma az autós szakmában. Most éppen azzal kábította el a sajtót, hogy Alfa alapon jönnek a Dodge-ok.


Jön a Lada, már van is autójuk itthon. Megnéztük!

Az oroszok már a spájzban... Beülhettünk a Niva utódjába

3 napja – Sztori

Nem csak jön, már itt van a Lada. Az importőr kapott két orosz rendszámos autót a forgalmazás előtt, az egyikbe bekönyörögtük magunkat.


A téligumit fontosabbnak tartják az autósok, mint a nyárit - ezt derítette  ki a Nyárigumi Kommandó

Nyárigumi Kommandó: sokan nem hiszik el, hogy fontos az abroncs

3 napja – Sztori

Tudjuk, hogy nyáron is veszélyes az évszaknak nem megfelelő abroncs, az autósok bő 15%-a ennek ellenére nem olyat használ.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN GOLF 1.4 TSi Comfortline

VOLKSWAGEN GOLF 1.4 TS...

Ár: 1.890.000 Ft

Évjárat: 2007 / 6

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN GOLF 1.4 TSi Sportline

VOLKSWAGEN GOLF 1.4 TS...

Ár: 1.945.000 Ft

Évjárat: 2007 / 12

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN GOLF 1.9 TDI

VOLKSWAGEN GOLF 1.9 TDI

Ár: 490.000 Ft

Évjárat: 1997 / 1

Kivitel: cabrio

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!