0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Erős álcával is lebukott az új Golf GTI

Pályán a hetedik Volkswagen Golf GTI

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Állítólag ősszel, a Párizsi Autószalonon ismerhetjük meg a Golf hetedik nemzedékét, melynek kategória-alapító GTI verziója csak egy évvel később jön, de már most lebukott.

Legalább 18 colos, ötküllős felnikkel várható a Volkswagen Golf GTI hetedik kiadása

Legalább 18 colos, ötküllős felnikkel várható a Volkswagen Golf GTI hetedik kiadása

Hétköznap is használható futóművet ígér a Nürburgring töredezett aszfaltján tesztelés

Hétköznap is használható futóművet ígér a Nürburgring töredezett aszfaltján tesztelés

Hiába kínál töménytelenül sok modellt a Volkswagen, a márka legfontosabb típusa továbbra is a Golf, mely a Jato adatai szerint az idei évben is a márka és Európa legnépszerűbbje. Így hát nem meglepő, hogy a 38 éves sorozat várhatóan idén ősszel, a Párizsi Autószalonon bemutatkozó hetedik nemzedékéről minden információ sokat ér a rajongók szemében − kiváltképp, ha a 35 évvel ezelőtt debütált, a sportos meredekhátú kompaktok kasztját nyitó GTI-ről van szó.

Noha a hetedik − a most érkezett harmadik generációs Audi A3-mal közös, MQB-padlólemezre épülő Golf GTI megjelenése csak jövőre − talán már márciusban, a Genfi Autószalonon, de legkésőbb ősszel, a Frankfurtin − várható, a carscoop.blogspot.com kémszájt fotósai már a Nürburgringen kapták rajta az ott mélyre húzott köténylemeze, küszöbspoilerei és méretes felnijei láttán már talán kész ruhájában köröző GTI-t.

Még az eddig látott Golf VII-prototípusokhoz mérten is alaposan becsomagolták. A Golfság az azokkal mutatott erős hasonlósággal, a GTI-jegyek pedig a mély kötényből és küszöbözésből ismerhető fel Még az eddig látott Golf VII-prototípusokhoz mérten is alaposan becsomagolták. A Golfság az azokkal mutatott erős hasonlósággal, a GTI-jegyek pedig a mély kötényből és küszöbözésből ismerhető fel

Még az eddig látott Golf VII-prototípusokhoz mérten is alaposan becsomagolták. A Golfság az azokkal mutatott erős hasonlósággal, a GTI-jegyek pedig a mély kötényből és küszöbözésből ismerhető fel

Az újdonságról egyelőre csak azt lehet tudni, hogy moduláris padlólemezének csekély tömege okán elődjénél könnyebb lesz, így motorból nem is tesznek bele az eddiginél sokkal izmosabbat, a mostani, 2.0 TFSI átdolgozott kiadása kerül bele 210 helyett 220-230 lóerő közötti, azaz az idén kiadott, 235 lóerős Golf GTI Edition 35 szériáénál szerényebb teljesítménnyel. Az azonban készpénznek vehető, hogy a továbbra is 6 fokozatú manuális, illetve 7 sebességes dupla kuplungos automata váltókkal választható újdonság elődjénél dinamikusabb és egyben takarékosabb is lesz.

Fotók: carscoop.blogspot.com

Ez is érdekes lehet:
 

Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTI (170 LE) AWD teszt

Már hét éve kapni, mégsem untuk meg. Az Opel Insignia ma is érdekes és jó is, pláne Country Tourerként...

Videó: korlátnak csapta a tesztpilóta az Audi SQ7-et

Még csak tesztelik, de máris nehezen bírnak kanyarban az Audi Q7 csúcsgépével, a gázolajos SQ7-tel...

Kétféle hajtáslánccal érkezhet a BMW i5

A legfrissebb hírek szerint elektromos és plug-in hibrid változatban is elérhető lesz a BMW i5

Hivatalos: az Alfa Giulia 3,9 s alatt 100 km/órára ér

A kiszivárgott fotók után a gyári képek és információk is megjöttek az Alfa számára sorsdöntő...

Hazánkban is bemutatkozott a Renault Kadjar

A külföldi menetpróbát követő hazai bemutató legfőbb információja a vételár a Renault Kadjar...

Lemerült a távirányítóban az elem? Nem. Elromlott a Toyota?

Piszok rossz érzés, amikor egy autó megadja magát. A Toyotával most megtörtént az, ami ellen...

BMW X3 xDrive 20d teszt

Ráncfelvarrott külsővel, és frissített dízelmotorral járt nálunk a BMW X3 belépő szintű összkerékhajtású...

A Veyron méltó utódja: jövőre várható a Bugatti Chiron

Még fejlesztés alatt áll a Veyron utódjaként érkező Bugatti Chiron, de már brutális teljesítményéről...

Karbon-kerámia fékek helyett itt a vákuum alapú technológia, ami segít a gyors megállásoknál

Akár 40 százalékkal is csökkenti a fékutat az Autoliv legújabb fejlesztése. A vákuummal működő...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (2 db)

emailcímem írta: 2012 június 05., kedd 06:38:17

Ez is csak egy *osvágen lesz tengernyi hibával... Én nem a méretes felni után ítélném meg a modell típust, hanem a mögötte lévő hatalmas fékberendezés láttán...

A válaszoláshoz belépés szükséges
m20b25 írta: 2012 május 27., vasárnap 20:07:07

Mióta nincs VR6 és R32 számomra meghalt a Golf.

A válaszoláshoz belépés szükséges

Kövess minket a Facebookon is!

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Mazda6 Sportkombi CD175 AWD AT teszt

Nagycsaládos, sportos, utazós - Mazda6 Sportkombi teszt

Mire elég a 175 lóerős dízel hatgangos automatával? Megéri-e az összkerékhajtás a családi kombinál? Tesztünkből ez is kiderül.


Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTI (170 LE) AWD teszt

Önkényes tűzoltó – Opel Insignia Country Tourer

Már hét éve kapni, mégsem untuk meg. Az Opel Insignia ma is érdekes és jó is, pláne Country Tourerként és a legújabb dízelmotorjával.


BMW X3 xDrive 20d teszt

Családos, utazós, prémiumos - BMW X3 teszt

Ráncfelvarrott külsővel, és frissített dízelmotorral járt nálunk a BMW X3 belépő szintű összkerékhajtású szabadidő-autója.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen e-Golf teszt

Közepes, fehér, hittérítő - a Volkswagen e-Golf

Az e-Golf jó villanyautónak, de még jobb demonstrációs eszköznek. Ha a villanyautózás ősellenzőit kéne letaglóznom, akkor őt mutogatnám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Volkswagen Golf VII Highline BMT 1.4 TSi DSG teszt

Az etalon? Teszten a VW Golf VII Videó

Kategóriát fémjelző, etalonnak tartott, s a Világ és az európai Év Autója díjakra is esélyes modell a Volkswagen Golf VII. Kezdeti kínálatának csúcsmotorjával és DSG - dupla kuplungos automata - váltóval próbáltuk ki.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Utánajártunk, hogy miként válhat valakiből profi autóversenyző

Belőled is lehet Vettel vagy Hamilton

6 órája – Sztori

Manapság egyre nagyobb teret hódít magának a hazai autósportban az utánpótlás-nevelés. Megmutatjuk, hogyan indulhat el bárki egy sikeres autóversenyzői karrier felé.


A Morgan legújabb prototípusa az EV3 egy 3 Wheeler, elektromos hajtással és 240 km hatótávval

Háromkerekű villanyautó? Ez csak Morgan lehet

17 órája – Sztori

A Morgant mint a klasszikus brit roadster élmény egyik utolsó továbbéltetőjét tartjuk számon, erre előálltak egy villanyos háromkerekűvel.


X-Tomi elkészítette az Alfa Romeo Giulia eddig nem látott változatait

Variációk a Juliskára - 4 Alfa Giulia, ami ma csak álom

Tegnap – Sztori

Az Alfa Romeo kupét és kombit nagy valószínűséggel fog készíteni az Giuliából, de a kabrió és a versenyváltozat egyelőre csak fantázia.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN GOLF 1.6 Perfekt MAGYAR-1.TUL-GAR.KM-SZÉP ÁLL

VOLKSWAGEN GOLF 1.6 Pe...

Ár: 2.145.000 Ft

Évjárat: 2007 / 10

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN GOLF 1.9 TDI CABRIO

VOLKSWAGEN GOLF 1.9 TD...

Ár: 399.000 Ft

Évjárat: 1997 / 4

Kivitel: cabrio

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN GOLF Cabriolet 1.9 TDi

VOLKSWAGEN GOLF Cabrio...

Ár: 999.000 Ft

Évjárat: 2001 / 3

Kivitel: cabrio

Üzemanyag: Dízel

Még több autó