0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Erős álcával is lebukott az új Golf GTI

Pályán a hetedik Volkswagen Golf GTI

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Állítólag ősszel, a Párizsi Autószalonon ismerhetjük meg a Golf hetedik nemzedékét, melynek kategória-alapító GTI verziója csak egy évvel később jön, de már most lebukott.

Legalább 18 colos, ötküllős felnikkel várható a Volkswagen Golf GTI hetedik kiadása

Legalább 18 colos, ötküllős felnikkel várható a Volkswagen Golf GTI hetedik kiadása

Hétköznap is használható futóművet ígér a Nürburgring töredezett aszfaltján tesztelés

Hétköznap is használható futóművet ígér a Nürburgring töredezett aszfaltján tesztelés

Hiába kínál töménytelenül sok modellt a Volkswagen, a márka legfontosabb típusa továbbra is a Golf, mely a Jato adatai szerint az idei évben is a márka és Európa legnépszerűbbje. Így hát nem meglepő, hogy a 38 éves sorozat várhatóan idén ősszel, a Párizsi Autószalonon bemutatkozó hetedik nemzedékéről minden információ sokat ér a rajongók szemében − kiváltképp, ha a 35 évvel ezelőtt debütált, a sportos meredekhátú kompaktok kasztját nyitó GTI-ről van szó.

Noha a hetedik − a most érkezett harmadik generációs Audi A3-mal közös, MQB-padlólemezre épülő Golf GTI megjelenése csak jövőre − talán már márciusban, a Genfi Autószalonon, de legkésőbb ősszel, a Frankfurtin − várható, a carscoop.blogspot.com kémszájt fotósai már a Nürburgringen kapták rajta az ott mélyre húzott köténylemeze, küszöbspoilerei és méretes felnijei láttán már talán kész ruhájában köröző GTI-t.

Még az eddig látott Golf VII-prototípusokhoz mérten is alaposan becsomagolták. A Golfság az azokkal mutatott erős hasonlósággal, a GTI-jegyek pedig a mély kötényből és küszöbözésből ismerhető fel Még az eddig látott Golf VII-prototípusokhoz mérten is alaposan becsomagolták. A Golfság az azokkal mutatott erős hasonlósággal, a GTI-jegyek pedig a mély kötényből és küszöbözésből ismerhető fel

Még az eddig látott Golf VII-prototípusokhoz mérten is alaposan becsomagolták. A Golfság az azokkal mutatott erős hasonlósággal, a GTI-jegyek pedig a mély kötényből és küszöbözésből ismerhető fel

Az újdonságról egyelőre csak azt lehet tudni, hogy moduláris padlólemezének csekély tömege okán elődjénél könnyebb lesz, így motorból nem is tesznek bele az eddiginél sokkal izmosabbat, a mostani, 2.0 TFSI átdolgozott kiadása kerül bele 210 helyett 220-230 lóerő közötti, azaz az idén kiadott, 235 lóerős Golf GTI Edition 35 szériáénál szerényebb teljesítménnyel. Az azonban készpénznek vehető, hogy a továbbra is 6 fokozatú manuális, illetve 7 sebességes dupla kuplungos automata váltókkal választható újdonság elődjénél dinamikusabb és egyben takarékosabb is lesz.

Fotók: carscoop.blogspot.com

Ez is érdekes lehet:
 

Volkswagen Golf 1.4 TGI Bluemotion Comfortline DSG teszt

Nem TDI, TGI az aktuálisan nálunk járt Golf, nem dízel, hanem CNG/benzines üzemű tehát. És igen...

Pénteken is pont úgy növeli az üzemanyagárakat a MOL, ahogyan szerdán tette

E héten kétszer is azonos módon változtat az üzemanyagárakon a MOL, pénteken a dízel ismét kétszer...

Lexus RX 400h 2006 – használtteszt

11,5 éves az első hibrid SUV, mi pedig egy éppen tíz esztendős példányt kaparintottunk meg, hogy...

4x4-esek tízévesen, 2,5 millió forintig

A logika alapján most kell összkerékhajtású autót venni, amíg a tél közeledtével nem emelkednek...

9-es sorozat lehet a Mercedes-Maybach vetélytársa

Nem logikus, mégis elképzelhető, hogy valóban egy újabb, méghozzá a 9-es sorozattal bővül a BMW...

Összeszedtük, miket érdemes észben tartani, ha autót kell kölcsönözzünk

Sokféle helyzet adódhat, amiért autót kell bérelnünk, nyaraláson kívül akár szükségből is, ha...

Együtt próbáltuk a hazai vevőknek érdekes Toyota Priusokat

Látványosan elkezdte lefelé tolni a Toyota Prius III árait a IV-es érkezése, de még így is bőséggel...

Megmutatták végre a Maybach hatméteres óriás kupéját

Ilyen csodákra is el lehetne költeni egy rakás pénzt, ha a Maybach valóban piacra dobná ezt a...

Minden önvezető autó púpot kap?

Érdekes Panamerát kaptak lencsevégre a közelmúltban az egyik német autópályán. Vajon miért púpos...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (2 db)

emailcímem írta: 2012 június 05., kedd 06:38:17

Ez is csak egy *osvágen lesz tengernyi hibával... Én nem a méretes felni után ítélném meg a modell típust, hanem a mögötte lévő hatalmas fékberendezés láttán...

A válaszoláshoz belépés szükséges
m20b25 írta: 2012 május 27., vasárnap 20:07:07

Mióta nincs VR6 és R32 számomra meghalt a Golf.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Volkswagen Golf 1.4 TGI Bluemotion Comfortline DSG teszt

Egy Golf, ami a dízelnél is takarékosabb

Nem TDI, TGI az aktuálisan nálunk járt Golf, nem dízel, hanem CNG/benzines üzemű tehát. És igen, olcsóbb vele autózni, mint a dízellel.


BMW 440i Cabrio M Sport xDrive teszt

Betonhattyú - BMW 440i Cabrio

Ennél följebb már csak az M4 van, bepróbáltuk, milyen a második legerősebb benzines 4-es kabrió BMW. Nem annyira patyolat, mint amilyennek mutatja magát. Lehet ez jobb is, kevesebbért!


Mercedes-Benz E 220 d teszt

Alapdízel, mégsem a zöldséges autója - Mercedes E 220 d teszt Videó

Minden eddiginél fiatalosabb és nagyobb a legújabb, W213 gyári kóddal érkezett Mercedes E-osztály. Legkisebb dízelével is nagyon sokat tud már.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.


Volkswagen T6 Multivan Highline 2.0 TDI  DSG 4Motion teszt

First class a családnak - Volkswagen T6 Multivan teszt

Felénk leginkább delegációs autóként ismert a Volkswagen Multivan, pedig a Transporter alapú luxusbusz családszállítónak se rossz ám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Nálunk betiltották, az USA-ban fejlődik az Uber

Mi Taxify-t kaptunk, az Uber önvezető Volvókat

7 órája – Sztori

A Volvo XC90 önvezető tesztpéldányai is csatlakoznak az Uber flottájához Pittsburgh-ben. Vezető azért lesz bennük.


Sokféle rendszámunk van, de lassan kellene egy új verzió

Rendbe szedtük a rendszámokat

10 órája – Sztori

Akad egy-két újítás a rendszámoknál mostanság, hamarosan megjelennek a következő betűvel kezdődők, az O most kimarad a szórásból, a P kevésbé félreérthető.


Igazoltatás elől próbált megszökni egy taxis Budapesten

Valódi autós üldözés Budapesten egy taxis miatt

24 órája – Sztori

Filmekbe illő autós üldözés alakult egy igazoltatási kísérletből a fővárosban. Egy taxis próbált meglépni a rendőrök elől, végül a rakpart szalagkorlátjának csapódott.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN GOLF 1.9 TDI Highline

VOLKSWAGEN GOLF 1.9 TD...

Ár: 999.000 Ft

Évjárat: 1999 / 2

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN GOLF 1.4 Euro Comfortline

VOLKSWAGEN GOLF 1.4 Eu...

Ár: 565.000 Ft

Évjárat: 1998 / 7

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN GOLF 1.9 TDI CL

VOLKSWAGEN GOLF 1.9 TD...

Ár: 150.000 Ft

Évjárat: 1996 / 1

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!