A drágább verziók kapják az oroszlánkarmolás ihletésű LED fényszórót, az olcsóbb kivitelek maradnak a halogénizzós megoldásnál
Javában készül félidÅ‘s frissitésére a Peugeot 2008, az egyik prototÃpust épp a havas Svédországban tesztelik. A 2019-ben érkezett második generáció formája még mindig friss, ezért a franciák nem is veszÅ‘dtek az orr rész nagyobb átalakÃtásával. Több munkát a hátsó fertályon találtak, a szélvédÅ‘ alatti területet álcázták, csak a dupla (imitált) kipufogóvég kandikál ki a lepel alól.
A forma még mindig friss, az elején nem is dolgoztak a franciák
A tisztán elektromos verzió mellett a benzines változatokról sem mond le a Peugeot, az 1,2 PureTech motorok kiegészÃtÅ‘ elektromos segÃtséget kapnak, a 100 és 136 lovas háromhengeres benzineseket egy 29 lóerÅ‘s elektromos erÅ‘forrás támogatja. Ennek eredményeképp nyomatékosabb lesz a kis Peugeot, a fogyasztás terén pedig 15%-os csökkentést Ãgérnek. Várhatóan az e-2008 is megkapja a külsÅ‘ frissÃtést, emellett a hatótáv is változik. A 2023-as e-208 több lóerÅ‘vel (156) és nagyobb akkumulátor kapacitással (48,1 kWh) frissült, ami lehetÅ‘vé teszi a WLTP ciklus szerinti 400 kilométeres hatótávot. Mivel a 208 és a 2008 műszaki alapjai egyeznek, várható, hogy a villamos 2008 is megkapja az erÅ‘sebb motort és a nagyobb akkumulátort. A frissÃtett crossover megjelenésére az év második felében lehet számÃtani.
Az autó hátát nagyon rejtegetik, a jelentÅ‘sebb átalakÃtások ide csoportosultak