0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Már megint megújult a hölgyekre kacsintó törpetrió

Citroën C1, Peugeot 107, Toyota Aygo frissítés

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Sok változást nem eszközöltek a 107, C1, Aygo hármason, valamivel takarékosabb és zöldebb lett az egyliteres benzinmotor és cukibb az összes karosszéria.

Gyártói LED-es menetfénnyel, átdolgozott lökhárítóval, hűtőmaszkkal, géptetővel és logókkal igyekeznek fenntartani az érdeklődést a törpetrió iránt Gyártói LED-es menetfénnyel, átdolgozott lökhárítóval, hűtőmaszkkal, géptetővel és logókkal igyekeznek fenntartani az érdeklődést a törpetrió iránt Gyártói LED-es menetfénnyel, átdolgozott lökhárítóval, hűtőmaszkkal, géptetővel és logókkal igyekeznek fenntartani az érdeklődést a törpetrió iránt

Gyártói LED-es menetfénnyel, átdolgozott lökhárítóval, hűtőmaszkkal, géptetővel és logókkal igyekeznek fenntartani az érdeklődést a törpetrió iránt

Az utastérről ez az egy, a Peugeot 107-es belsejét félig-meddig felfedő kép publikus

Az utastérről ez az egy, a Peugeot 107-es belsejét félig-meddig felfedő kép publikus

A 2012-es modellévre felfrissül a Csehországban gyártott Citroën C1, Peugeot 107, Toyota Aygo francia/japán koprodukcióban 2005 óta gyártott, 2009-ben már leporolt törpetrió, s bár utasterükről együttesen csak egy "fél" képet közölt a három márka, jobb, ha semmi különösre nem számítunk annak fényében, hogy egyszer, talán jövőre tényleg megújulnak a városi szuperminik. Amelyekért lássuk be, idehaza eddig sem tolongtak, ezután sem fognak a vásárlók, pláne nem a jelen gazdasági helyzetben.

Városi kis vagány kocsihoz vagány csajszi dukál. Még több, főleg a 107-essel kapcsolatos trendiség a galériában

Városi kis vagány kocsihoz vagány csajszi dukál. Még több, főleg a 107-essel kapcsolatos trendiség a galériában

Orr-részük átdolgozott lökhárítót, hűtőmaszkot, gépháztetőt, logót és nappali menetfényt kapott − az Aygóé nem meglepő módon az új Yariséra rímel, a 107-esé a később érkező 208-asét harangozza be, a C1-é − kiváltképp a függőleges LED-sorral − a DS3-at idézi meg. Kint még friss színek, felnik, sötétített hátsó lámpaburák jelzik a − visszafogott − változást. Hosszban − a lökhárító módosítása miatt − egyedül az Aygo nőtt 15 mm-t, annyit, hogy ugyanakkora, 3,43 méteres legyen, mint testvérei. A 3 vagy 5 ajtós csöppségek szélességéhez és magasságához nem nyúltak, miért is nyúltak volna − majd a talán jövő évi modellváltásnál fognak.

Rohangálós autónak nem kell jobb vagy nagyobb az Aygónál és társainál

Rohangálós autónak nem kell jobb vagy nagyobb az Aygónál és társainál

A háromajtós kivitel ha lehet, még cukibb, de kevésbé praktikus

A háromajtós kivitel ha lehet, még cukibb, de kevésbé praktikus

Természetesen csomagtartójuk is maradt akkora − pöttöm -, mint volt, azaz 130-139 literes karosszéria-változattól függően, utasterükben új színekről, anyagokról, új, akár bőrözött kormányról, opciós Bluetooth-kihangosítóról, USB- és iPod-csatlakozóról szól a facelift. Az 5 fokozatú manuálison túl mindhárom márka törpéje rendelhető lesz a volán mögül kézzel kapcsolható robotváltóval is − nálunk nem mind nyújtja majd ezt az alternatívát.

Motorfronton csupán annyi a nóvum, hogy a Toyota-féle 3 hengeres, 12 szelepes, 1,0 literes, 68 lóerőt és 93 Nm-t biztosító VVT-i benzines átlagfogyasztása manuális váltóval 4,5-ről 4,3 l/100 km-re csökkent, a CO2-kibocsátás ennek megfelelően 103-ról 99 g/km-re apadt. A "robotok" vonatkozó értékei 4,5 l és 104 g. A mini Citroën, Peugeot és Toyota hivatalos bemutatására a jövőheti Brüsszeli Autószalonon kerül sor, értékesítésük a márciusi, genfi mustra után indulhat.

Ez is érdekes lehet:
 

Ford Focus ST Kombi 2.0 TDCi ST3 teszt

Dízelmotoros kombiként sokaknak fura a Ford Focus ST, ami akár még automata váltós is lehetne...

Mitsubishi Eclipse 2.4 16V MIVEC, 2007 - használtteszt

Ha ismered is a Mitsubishi Ecpise modellt, tuti nem erre gondolsz. Ez ugyanis már nem a kilencvenes...

Már hazánkban is rendelhető a Ford Edge

Közel két évvel ezelőtt láthattuk már a Ford Edge szabadidő-autót, tavaly ismét ülhettünk benne...

Alapszabály, hogy motorolajon nem érdemes spórolni. Mutatjuk, mire érdemes figyelni

Autónk motorjában olyan fontos szereplő az olaj, mint testünkben a vér. Az olajcserén és az olajvásárláson...

A jövőt vezettük - Toyota Mirai menetpróba

A Toyota Mirai nem a vízből veszi ki az oxigént, hanem épp ellenkezőleg: vizet termel, meg mellette...

Személyes visszaemlékezés: autós sztorik a nyolcvanas évekből - hazánkból és a líbiai kiküldetésből

Rendhagyó módon ezúttal előbb olvashattak egy autóról, most meg jöjjön pár történet a gazdájától...

Új fejlemények az emissziós mizériában, gond lehet a Fiatnál is

Míg a Volkswagen-konszern már itthon is javában korrigálja az autóit, az érintett márkák körébe...

Piaci körkép: automata váltós családi autók - fiatal használtként

Autót venni, illetve választani sosem egyszerű, egy ismerősöm kérdése még szinte rajtam is kifogott...

Hogyan drifteltessünk meg akármilyen autót?

Elöl hajt az autód, de a drift az életed? Itt a megoldás. Dobj egy fatálcát a hátsó kerekek alá...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90

Friss tesztek

DS5 BlueHDi 180 EAT6 teszt

Egy Citroën logóval kevesebb - DS5 teszt

A franciák divatmodellje tavaly óta annyira különcnek számít, hogy a Citroën nevet is ledobta magáról, és önálló márkaként, DS néven fut tovább. Legnagyobb és legerősebb változatát tettük próbára.


Ford Focus ST Kombi 2.0 TDCi ST3  teszt

Családi Mustang? Ford Focus ST Kombi 2.0 TDCi teszt

Dízelmotoros kombiként sokaknak fura a Ford Focus ST, ami akár még automata váltós is lehetne. És még így is a legtökösebb kompakt kombi.


Renault Mégane 1.6 dCi 130 Bose teszt

Hozhat új vevőket? Csúcsdízel Renault Mégane teszt

Az új Mégane kezdeti kínálatában a 130 lóerős 1.6-os a csúcsdízel. Már ez is megdöbbentően nagyot lép, nem csak a Renault-hívőket foghatja meg.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90

Hirdetés

PEUGEOT tesztek

Peugeot 3008 2.0 HDi teszt

Bucimanci ellenszer nélkül - Peugeot 3008 teszt

A Peugeot 3008 egy bátran ajánlható, kellemes autó. Nem vagyok crossover-hívő, mégsem akartam kiszállni belőle.


Peugeot 2008 1.6 e-HDi teszt

A púpos. Peugeot 2008 teszt

Kellemes. Ilyen volt tesztelés közben, s az emléke is az. Más kérdés, hogy inkább divatos, mint ésszerű ez a kategória, mindenesetre a Peugeot 2008 egy púpos, de azért életrevaló példánya a SUV-oknak.


Peugeot 301 Allure 1.6 HDi 92 LE teszt

Nem rossz, de nem is igazán olcsó. Peugeot 301 teszt

Egy-két bosszantó hiba fölött szemet hunyva kellemes autó a Peugeot 301, viszont annyira hű, de olcsó szedánnak nem mondanánk. Dízelként és jól felszerelten próbáltuk.


Peugeot 208 1.6 e-HDi Allure teszt

Spórol a drága! Peugeot 208 1.6 e-HDi teszt Videó

Ha nem is legnagyobb teljesítményű, de legnagyobb nyomatékú, és egyben igen takarékos 1.6 e-HDi motorjával járt nálunk az elődjénél kisebbre szabott Peugeot 208.


Peugeot 3008 HYbrid4 miniteszt

Rögtön megtetszett - Peugeot 3008 HYbrid4 miniteszt

Magyarországra is megérkezett a Peugeot 3008 dízel-elektromos hibrid hajtáslánccal hajtott, összkerekes egyterűje. Kipróbáltuk, szerettük, pedig erősen rétegmodell.


Még több PEUGEOT teszt

Címlapon


Friss cikkek

Minden idők legkeményebb Skoda Octavia kiadását mutathatjuk

Íme az egyetlen, magyar kézben lévő kupás Octavia

16 órája – Sztori

A Hungaroringen sikerült szemügyre venni a vadiúj kupás Octaviákat, amik újjáéledésük első futamát hazánkban futják a hétvégén.


Vége a demonstrációnak, ám újabbat, még keményebbet ígérnek a taxisok

Egész Budapestet lezárnák a taxisok, ha nem lesz változás Videó

2 napja – Sztori

A taxisoknak nem a kormánnyal van bajuk - tudhattuk meg tüntetésük sajtótájékoztatóján. A budapestiektől elnézést kértek, ám jövő héten az egész fővárost lezárnák.


Taxis demonstráció miatt lezárások várhatók Budapest belvárosában

Hamarosan kezdődik: újabb taxis tüntetés Budapesten

3 napja – Sztori

A taxis szervezetek demonstrációja miatt a keddi napon útlezárások, forgalomkorlátozások várhatók a fővárosban.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

PEUGEOT 306 1.9 D XRDT

PEUGEOT 306 1.9 D XRDT

Ár: 220.000 Ft

Évjárat: 1993 / 12

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

PEUGEOT 5008 1.6 BlueHDi Style Style+ (7 személyes ) TESZTAUTÓ - 8.000 km

PEUGEOT 5008 1.6 BlueH...

Ár: 6.525.000 Ft

Évjárat: 2016 / 2

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

PEUGEOT 3008 1.6 HDi Active NAVI.GRIPKONTROL.KÉZI VÁLTÓ

PEUGEOT 3008 1.6 HDi A...

Ár: 3.488.000 Ft

Évjárat: 2013 / 2

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!