0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

A Q-tya fáját! Új Audi Q7 teszt

Audi Q7 3.0 TDI quattro teszt

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

10 év után lépett második generációjába az ingolstadtiak luxus SUV-ja, a Q7. Szebb és okosabb lett, szinte alig tudtunk belekötni, de vajon megéri-e a közel 28 millió forintos árát?

Teszt
Műszaki adatok

Szebb és karcsúbb lett a második generációs Q7, a kép azonban ne tévesszen meg senkit. Itt lényegesen kisebbnek tűnik mint a valóságban

Szebb és karcsúbb lett a második generációs Q7, a kép azonban ne tévesszen meg senkit. Itt lényegesen kisebbnek tűnik mint a valóságban

Megint hóban. Tavaly májusban a napsütéses hazai időjárást magunk mögött hagyva utaztunk Svájcba, ahol az új Audi Q7 nemzetközi bemutatóját és menetpróbáját szervezték. A hegyek között uralkodó időjárás kedvezőtlen alakulása miatt a tervezettnél lényegesen kevesebb időt sikerült az autóban tölteni, összesen egy órát randiztunk vele, amiből 30 percet sikerült vezetni. A menetpróba helyett inkább csak villámpróbáról beszélhettünk, de a 218 lóerős dízel mellett a 333 lóerős benzinest is sikerült megkaparintani a svájci Alpokban.

Ami a belsőt illeti: letisztult, átlátható, minden a helyén. A váltókar csuklótámasszá alakult, ami tökéletes kényelmet nyújt az érintőpad kezelésekor

Ami a belsőt illeti: letisztult, átlátható, minden a helyén. A váltókar csuklótámasszá alakult, ami tökéletes kényelmet nyújt az érintőpad kezelésekor

Itthon a dízel menő. Bő fél évvel később végre idehaza is sikerült megkaparintani egy tesztpéldányt, ráadásul az erősebb, 272 lóerős V6-os 3.0 literes TDI-vel. A jelenlegi motorpaletta az említett három verzióval ki is merül, később várható hibrid és SQ7 változat is, utóbbinak már javában feszegetik a határait a valóságban is. A tesztpilótának egyszer már sikerült is felkenni az oldalát a Nordschleife egyik szalagkorlátjára.

Öt és hétüléses változat is létezik. Előbbinél a hátsó ülések háttámlája dönthető, és előre-hátra is tudjuk őket mozgatni Öt és hétüléses változat is létezik. Előbbinél a hátsó ülések háttámlája dönthető, és előre-hátra is tudjuk őket mozgatni Öt és hétüléses változat is létezik. Előbbinél a hátsó ülések háttámlája dönthető, és előre-hátra is tudjuk őket mozgatni

Öt és hétüléses változat is létezik. Előbbinél a hátsó ülések háttámlája dönthető, és előre-hátra is tudjuk őket mozgatni

A csomagtér alapesetben is méretes, 890 literes, a üléseket ledöntve pedig már-már kishaszonjárműves térfogat, egészen pontosan 2075 liter áll rendelkezésre A csomagtér alapesetben is méretes, 890 literes, a üléseket ledöntve pedig már-már kishaszonjárműves térfogat, egészen pontosan 2075 liter áll rendelkezésre

A csomagtér alapesetben is méretes, 890 literes, a üléseket ledöntve pedig már-már kishaszonjárműves térfogat, egészen pontosan 2075 liter áll rendelkezésre

Kecsesebb. Az új Q7 elődjéhez képest lényeges különbséget mutat. Nem csoda, hiszen az első generáció 2005-ben jelent meg, kerek 10 évet töltött a piacon. Manapság ennyi idő alatt jelentősen megváltozik a formavilág, ez elég láthatóan szembe is tűnik a két generáció között. Míg előző kerek formáival és böszme méretével hódított, addig az új Q7 lényegesen szögletesebb és karcsúbb lett. Csalóka, mert fotón sokkal inkább egy nagyobb kombinak tűnik, mintsem SUV-nak, a valóságban viszont igenis komoly méretekkel bír.

A műszerek közötti LCD kijelzőn számos információ érhető el. Extraként az Audi virtual cockpit teljesen vetített műszerfalat nyújt A műszerek közötti LCD kijelzőn számos információ érhető el. Extraként az Audi virtual cockpit teljesen vetített műszerfalat nyújt

A műszerek közötti LCD kijelzőn számos információ érhető el. Extraként az Audi virtual cockpit teljesen vetített műszerfalat nyújt

Minőségi. Kinyitva az ajtót egy exkluzív belsőt pillanthatunk meg, nem kérdés, hogy prémiumautóval van dolgunk. Az anyagok minősége, a dizájn, az apró részletek mind azt a gondolatot keltik bennünk, hogy "ez igen". Sokan küzdenek a nagyméretű központi kijelzőkkel, hogy integrálva legyen-e a műszerfalba vagy sem. Sokan csak úgy odadobják a műszerfal tetejére és azt érezhetjük, hogy csak odaragasztottak egy tabletet. Az Audinál megtalálták az arany középutat, automatikusan eltűnik, ha áll a motor, vagy ha nincs rá szükségünk. Sőt, extraként kérhető egy nagyméretű LCD műszerfal is, amely nem csak a sebesség- és fordulatszámmérőt vetíti ki, hanem akár a navigációt is, ráadásul Google műholdképen. A tesztautóban lévő sportülések abszolút megfelelő kényelemet adnak, az Alcantara borítás teljesen elegendő, a bőrülés lényegében felesleges, persze egy ilyen autóhoz az dukál. Minden pazar, minden szép, ha kellőképpen kigyönyörködtük magunkat, akkor izzítsuk be a V6-ost és induljunk el!

A drive select kapcsolóval hat előre programozott és egy egyéni mód közül választhatunk. Mindegyik másfajta motor, váltó és futómű karakterisztikát ad A drive select kapcsolóval hat előre programozott és egy egyéni mód közül választhatunk. Mindegyik másfajta motor, váltó és futómű karakterisztikát ad

A drive select kapcsolóval hat előre programozott és egy egyéni mód közül választhatunk. Mindegyik másfajta motor, váltó és futómű karakterisztikát ad

Szépen szól. Kellemes meglepetés, hogy a hideg ellenére a motorindítást követően 1-2 percen belül már langyos levegő áramlik be a szellőzőkön. A V6-os szépen duruzsol, szinte olyan a hangja, mint egy benzinesnek. A csuklótámaszként használatos váltó is jópofa, D-be pöccintve könnyed kúszással indul el az autó. A kormány akár egy ujjal is forgatható, a fordulékonyság meglepően jó, ami nem csoda, hiszen összkerék-kormányzásunk van. A légrugózás tökéletesen teszi a dolgát, a drive select kapcsolóval hat előre beállított program közül választhatunk, melyek mellett lehetőség van egyénileg is hangolni a váltó, a motor és a futómű karakterisztikáját. Mindegyikhez eltérő hasmagasság tartozik, melyekhez a legmegfelelőbb beállítást igazítja hozzá az elektronika. Komolyabban a gázra lépve a 600 newtonméteres forgatónyomaték személyautós dinamikával mozgatja a 2,1 tonnás tömeget. A nyolcgangos automata hibátlanul teszi a dolgát, ha nem nézem a fordulatszámmérőt és nem figyelem a motor hangját, akkor nem lehet megmondani, hogy mikor történt a váltás.

Nem sokat mutat magából a 3,0 literes V6-os dízel. 272 lóereje és 600 Nm forgatónyomatéka személyautós dinamikával mozgatja a 2,1 tonnás tömeget

Nem sokat mutat magából a 3,0 literes V6-os dízel. 272 lóereje és 600 Nm forgatónyomatéka személyautós dinamikával mozgatja a 2,1 tonnás tömeget

Már-már önvezető. Menet közben szinte utassá válhat a vezető is néhány másodpercre, hiszen a távolságtartós tempomat mellett aktív sávtartó elektronika segít abban, hogy önmagától sávon belül maradjon az autó. Fél percnél tovább viszont nem hajlandó működni a rendszer, ami érthető is. Jelenleg még nem megengedett az, hogy helyettünk vezessen az elektronika, emiatt egy idő után hangjelzéssel figyelmeztet, hogy fogjuk meg a kormányt. Ilyenkor jobb is rá hallgatni, mert ezután már nem történik meg az automatikus visszakormányzás. Az active lane assist működésén egyébként még van mit faragni. Eléggé kapkodósan kezeli a kormányt a rendszer, ami más autógyártóknál lényegesen kifinomultabban megy. Ezt kivéve csupán egyetlen dologba lehet belekötni. Az elektromosan állítható sportüléshez nincs memória funkció, kizárólag a komfort ülésekhez kapjuk meg ezt az extrát. Ezt leszámítva egyébként nagyon nehéz hibát találni, tökéletes munkát végeztek a mérnökök, az új Q7 valóban egy nagyszerű SUV lett.

A drive select menüben pontos képet kapunk arról, hogy milyen szögben állunk terepen. Oldalt a sárga és piros sávok figyelmeztetnek az óvatos és veszélyes tartományokra A drive select menüben pontos képet kapunk arról, hogy milyen szögben állunk terepen. Oldalt a sárga és piros sávok figyelmeztetnek az óvatos és veszélyes tartományokra

A drive select menüben pontos képet kapunk arról, hogy milyen szögben állunk terepen. Oldalt a sárga és piros sávok figyelmeztetnek az óvatos és veszélyes tartományokra

Drága játék. Szép is, jó is, lássuk mibe kerül mindez. Az általunk tesztelt 272 lóerős 3.0 TDI alapára 17,9 millióról indul, ami néhány extra után hipp-hopp 27,7 milliónál áll meg. Kapkodhatunk a szívünkhöz, mindezt persze teljesen jogosan, de azt kell mondanom, hogy ebben a kategóriában ilyen felszereltséggel más gyártónál sem jövünk ki olcsóbban. Természetesen számos olyan extra van, amivel jelentősen lehet csökkenteni a költségeket, 20-22 millióért is kapunk már jóféle Q7-est. További 1,3 millióval faraghatunk az áron, ha megelégszünk a 218 lóerős TDI-vel. Fogyasztás szempontjából a gyári adatok kissé megmosolyogtatóak, hiszen 6,1 l/100 km-es átlagot ígérnek, ami egy személyautónál reális lehet, de nem egy 2,1 tonnás nagyméretű SUV-nál. A tesztkilométereket kizárólag városban tettük meg, volt benne havas terepezés és csapatás, ami felfelé húzta az átlagot. Így 15,6 l/100 km adódott, amit normál, mindennapi használat során 10-12 l/100 km körül lehet tartani városban. Akinek belefér a büdzsébe a Q7 megvétele és fenntartása, vegyen egyet! Biztos, hogy nem fogja csalódás érni.

A quattro hajtás nem vallott szégyent hóban sem. 15 fokos havas emelkedőn minden erőlködés nélkül ment fel. Mindehhez persze jó téli gumi is szükséges

A quattro hajtás nem vallott szégyent hóban sem. 15 fokos havas emelkedőn minden erőlködés nélkül ment fel. Mindehhez persze jó téli gumi is szükséges

Értékelés

Pozitív
Erős, nyomatékos motor, hibátlan váltó, quattro hajtás, csendes utastér, rengeteg extra, könnyű vezethetőség
Negatív
Kapkodó sávtartó elektronika, lassú elektromos ablak, nincs memóriafunkció az elektromos üléshez

Árak

Tesztmodell alapára 17 900 220 Ft (2016. január 16.)
Tesztmodell ára 27 730 020 Ft (2016. január 16.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 5052 mm
Szélesség: 1968 mm
Magasság: 1741 mm
Saját tömeg: 2070 kg
Össztömeg: 2765 kg
Terhelhetőség: 695 kg
Tengelytáv: 2994 mm
Karosszéria-kivitel: szabadidő autó
Csomagtér: 890 liter
Belső szélesség elöl: 1590 mm
Belső szélesség hátul: 1560 mm
Belmagasság elöl: 920-1000 mm
Belmagasság hátul: 940 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 200-310 mm
Ülőlap hossza elöl: 500-550 mm
Ülőlap hossza hátul: 450 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1400 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1080 mm
Csomagtér magassága: 400 mm
Csomagtér hossza: 1130 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 2050 mm
Raktérnyílás szélessége: 1180 mm
Raktérnyílás magassága: 750 mm

Motor és váltó

Motor: Dízel
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 2967 cm³
Hengerek/szelepek száma: 6/24
Sebességváltó: automata (8 fokozatú tiptronic) sebesség
Nyomaték: 600 Nm 1500-3000 1/min-nél
Teljesítmény: 200 kW (272 LE) 3250–4250 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 234 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 6,3 s
CO2-kibocsátás: 159 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 6,1 l/100km
Fogyasztás a használónál: 15,2 l/100km

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Ford Galaxy 2.0 16V FFV Ghia, 2007 – használtteszt

Egy turbódízel egyterű összes nyűgjétől menekülve vásárolta tulajdonosa a szívó benzines Ford...

E héten a benzin ára nő jelentősebben

Újabb üzemanyagár-emelés következik. Míg az elmúlt hetekben a dízel ára nőtt jelentősebben, most...

Közel kétezer kilométeres hatótávot ígér a Nikola One

Ismét nagy lépést tett a Nikola, bemutatták a régóta várt és sokat ígérő One nyergesvontatót...

Új, nagyobb dízelt kapott a Nissan X-Trail

Végre a kategóriához illő 2,0 literes, automataváltóval és összkerékhajtással is párosítható...

Brembo fékeket villantott az új, brutálisan dögös Insignia

Fellőtték az első fotókat a legújabb Opel Insigniáról. A vélhetően reklámfotózáson lekapott új...

Középre húzták az eladó 911-es kormányát

Komoly átalakításon esett át ez a 911-es. Elsőre nem látszik, a furcsaságokat bent kell keresni...

Nissan GT-R Black Edition 2017 teszt

Egy végtelenül feszes versenyautó, félelmetes erővel és a szupersportautók között is méltányos...

Skoda Kodiaq nemzetközi menetpróba

Mallorca szerpentinjein próbáltuk a csehek első 7 személyes SUV-ját. Dízel és benzines változatban...

Már itthon is rendelhető az Infiniti Q60, láttuk is

Statikus bemutatón debütált itthon az Infiniti legújabb modellje, a Q60 luxuskupé, ami 211 vagy...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (50 db)

csalfaromeo írta: 11 hónapja
Roreno írta: 11 hónapja

Ez tanítani való volt Mester! Nagyon jó érzés volt olvasni a soraidat.



Hölgyeim és Uraim!



Íme: az EMBER :)


Előzmények megtekintése

Kösz szépen, jó, hogy van, aki egyetért velem. A srácot teljesen bekebelezte a modern világ. Borzasztó volt olvasni, de tényleg:(

Belegondolok, hogy egy ilyen, csak pénzben gondolkodó embernek milyen lehet a Karácsonya? Ami ugye a szeretet ünnepe...

A válaszoláshoz belépés szükséges
miami írta: 11 hónapja
Szasza77 írta: 11 hónapja

Ezt, úgy ahogyan van cáfolnám! Mégpedig a gyáriaktól, származó infórmáció szerint az autó tömege a dízel kivitelnél, 1980kg, ez is volt az egyik legnagyobb marketing fogásuk, hogy sikerült 2tonna alá behozni az autót, ebben a kategóriában, hála isten a még több AHSS, Usibor acél használatának!!!! A második dolog, a fogyasztás, volt szerencsém a barátommal egy cirka 3000km-es német útra elmenni, a 150km/h-ás autópálya tempót valamivel 7liter/100km-felett abszolválta az új Q7-es, a városi házról házra való vándorlásunkat Aschaffenburgban például, ahol kb 300-400km jöttünk mentünk, szintén 10liter alatt (kb.: 9,7literre jött ki, a zsír új autóból!)megoldotta az autó!!!!! Érdekesnek találom az Önök által elért fogyasztásokat, hiszen mi sem kíméltük a kocsit, de valahogy az itteni tesztekben mindig sokkal többre jön ki!!! Vagy csak negatív reklám akar lenni????!!!! Költői kérdés volt.... ;-)


Előzmények megtekintése

ezt magad sem hiszed el. a fedelzeti atver teged is, foswagennek semmit sem hittem el soha, most mar bebizonyosodott mindenkinek, te meg tovabbra is hulyesegeket irkalsz, hol elsz?

A válaszoláshoz belépés szükséges
miami írta: 11 hónapja

az elso ajton en alig tudtam beszallni, az ajto nyilas pici, en 185cm vok, de egy ket meteres csak a hatso ajton fer be, mert az meg jo nagyra sikerult.

A válaszoláshoz belépés szükséges
világjáró írta: 11 hónapja

Nem jó jel, ha a leendö vásárlókat teljesen hüjyének nézik. Pofátlanság, hogy van képük 6,1 lieters fogyasztást leirni.
Nevetséges. Ezekért nem perel senki???

A válaszoláshoz belépés szükséges
Roreno írta: 11 hónapja
csalfaromeo írta: 11 hónapja

Öreg, most úgy feldühítettél, mint itt eddig senki...az autókról jó meglátásaid vannak általában, ezt tiszteletben tartom, de emberileg sokat nem érsz, az biztos. Holiday-nek is volt már itt lélektani drámája - ez most a tiéd:)



Nem muszáj reagálni rá, elolvasni sem - nekem az is tökéletesen megfelel, ha mások elolvassák és levonják a tanulságot.



Remek példa vagy arra, miként tette sekélyessé, felszínessé, üressé és elkorcsosulttá a mai tiniket a modern világ. Mert max. 25 lehetsz, de biztosan későn érő - ez az irományaid stílusán mindig látszott, és azon, hogy csak a bugyuta, füstös, hangos szórakozóhelyekben tudsz gondolkodni, ahova épeszű ember nem jár ismerkedni. Én is a magadfajták miatt kerültem ezeket világéletemben.:) Rengeteg hely, mód létezik még arra, hogy kapcsolatok szülessenek.



Naiv vagyok!? És élettapasztalat nélküli!? :))) Pont TAPASZTALATBÓL írom, hogy nekem ez működik/működött mindig:) Mert EMBEREK vagyunk, öreg. Nem a pénz hajhászásától leszel ember, hanem a belső értékeidtől. Fogalmad sincs arról, milyen az, amikor szeretsz valakit és a másik viszontszeret, milyen megnevettetni egy nőt, kedveskedni neki, romantikus helyzeteket teremteni egy randin, stb...Valóban a mai anyagias világunkban háttérbe szorultak kissé ezek a dolgok, de mindig ettől voltunk emberek és ettől is leszünk. De ezt ugyan magyarázhatom egy sekélyes túrórudinak:) Az meg megint csak dühítő, hogy csak a külsőre mész, de ez a kisebbik gond nálad, apukám.



Jobb, ha megjegyzed: ha nem változtatsz a mentalitásodon, az életben nem lesz családod. Mert most még bulizgatsz, züllesz a haverokkal, stb., de később, mikor a cimbik lekopnak, eltünedeznek, majd nagyon egyedül fogod érezni magad. A társkeresők dugig vannak 30-as férfiakkal és nőkkel. És azt bizony majd csak magadnak köszönheted, öreg. Mert úgy gondolkodtál a nőkről, ahogy. Azért gondolom, az ugye tetszik, amikor főznek rád és kimossák a jaffás alsógatyádat, ugye?:)))



Az élet nemcsak két végletből - a te olvasatodban lúzerekből és nagymenőkből áll. Hanem bizony vannak átmenetek. Az, hogy munkánk van, élünk valamiből, az természetes dolog. Akinek nincs, az is keresi a boldogulását. De nehogy már esélye se legyen a párkapcsolatra, szép barátnőre egy kevesebbet keresőnek:) A "jó nő" fogalma minden férfinál más és más, de látom, te a plázamacskákra gerjedsz. Elhiszem, hogy sok negatív tapasztalatot szereztél róluk:) De ők a női lakosságnak csak egy kis szelete.



Én őszintén hiszek abban, hogy a többség nem úgy gondolkodik a nőkről, mint te. Nem gondoltam, hogy veled is komoly csörtéim lesznek, de sor került rá - maradj meg "autós síkon" ezután, és akkor nem derülnek ki rólad ilyen súlyos emberi hiányosságok. Mert ez bizony hajmeresztő volt, barátom.


Előzmények megtekintése

Ez tanítani való volt Mester! Nagyon jó érzés volt olvasni a soraidat.

Hölgyeim és Uraim!

Íme: az EMBER :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
csalfaromeo írta: 11 hónapja
Kaller írta: 11 hónapja

Az , hogy te mit gondolsz rólam pont lesz@rom ... :D

Nem fogok itt egy 0 élettapasztalattal és csak " személyes varázzsal " rendelkező suhancnak életviteli tanácsokat osztogatni ...



Ami lentebb írtam azt nyugodtan veheted készpénznek ... belső értékek ?? hahahahahahahaah ezen jót nevettem igazi naiv ember vagy .



Gondolkozz el azon ha bemész egy szórakozó helyre mi alapján választasz ? a belső értékek alapján vagy az alapján , hogy hogyan néz ki a nő ?

Ha még nem is beszéltél vele fogalmad sincs a belső értékéről ergó nem az alapján fogsz dönteni ... és ne meséld már nekem ha ott van egy full 10 es csaj a bárpultnál odamész és elkezdesz vele beszélgetni aztán kiderül hogy ostoba mint a segg és csak annyi a pozitív benne , hogy jól néz ki . Aztán mikor kiderül te fanyalogva annyit közölsz vele " ...bocs de a belső értékeid hiányosak " és lelépsz ??? Vagy hazaviszed és úgy megrakod hogy letépi a tapétát ?

Nahh a válaszodban ott van a nők pont így látják a gazdag faszikat ... ahogy te viselkednél egy jó nővel ... igazából nem érdekli őket a belső érték ... és azt is megmondom miért nem ... mert már volt olyannal régebben kapcsolatuk akiben a belső értéket keresték aztán csalódtak és mert az anyagi biztonságot keresik ... ha észreveszed a nők elvárják hogy fizess helyettük hívd meg őket erre arra és ezt egy csóró nem tudja prezentálni de egy bunkó gazdag igen . Ebből adódóan inkább kompromisszumot kötnek magukkal még ha tudják is hogy ez csak egy érdek kapcsolat lesz és tart ameddig tart de legalább addig jól élnek ... Női agy teljesen máshogy gondolkodik mint a férfi .



Ha van most barátnőd kérdezd " bár szerintem nincs :D " meg tőle ha ti nem lennétek együtt kit választana egy olyant aki anyagi gondokkal küzd és nem sikeres vagy egy olyant aki tehetősebb és sikeres ? Mindenki tudja kit választana nem a luzert ... ha őszinte akkor ezt be is fogja vallani ha nem akkor jön az etetős szöveg , hogy neki a belső értékek blabléabla fontosak ...



Ide se írok többet szóval ne kérdezz vissza csak fogadd el ... köszi :)


Előzmények megtekintése

Öreg, most úgy feldühítettél, mint itt eddig senki...az autókról jó meglátásaid vannak általában, ezt tiszteletben tartom, de emberileg sokat nem érsz, az biztos. Holiday-nek is volt már itt lélektani drámája - ez most a tiéd:)

Nem muszáj reagálni rá, elolvasni sem - nekem az is tökéletesen megfelel, ha mások elolvassák és levonják a tanulságot.

Remek példa vagy arra, miként tette sekélyessé, felszínessé, üressé és elkorcsosulttá a mai tiniket a modern világ. Mert max. 25 lehetsz, de biztosan későn érő - ez az irományaid stílusán mindig látszott, és azon, hogy csak a bugyuta, füstös, hangos szórakozóhelyekben tudsz gondolkodni, ahova épeszű ember nem jár ismerkedni. Én is a magadfajták miatt kerültem ezeket világéletemben.:) Rengeteg hely, mód létezik még arra, hogy kapcsolatok szülessenek.

Naiv vagyok!? És élettapasztalat nélküli!? :))) Pont TAPASZTALATBÓL írom, hogy nekem ez működik/működött mindig:) Mert EMBEREK vagyunk, öreg. Nem a pénz hajhászásától leszel ember, hanem a belső értékeidtől. Fogalmad sincs arról, milyen az, amikor szeretsz valakit és a másik viszontszeret, milyen megnevettetni egy nőt, kedveskedni neki, romantikus helyzeteket teremteni egy randin, stb...Valóban a mai anyagias világunkban háttérbe szorultak kissé ezek a dolgok, de mindig ettől voltunk emberek és ettől is leszünk. De ezt ugyan magyarázhatom egy sekélyes túrórudinak:) Az meg megint csak dühítő, hogy csak a külsőre mész, de ez a kisebbik gond nálad, apukám.

Jobb, ha megjegyzed: ha nem változtatsz a mentalitásodon, az életben nem lesz családod. Mert most még bulizgatsz, züllesz a haverokkal, stb., de később, mikor a cimbik lekopnak, eltünedeznek, majd nagyon egyedül fogod érezni magad. A társkeresők dugig vannak 30-as férfiakkal és nőkkel. És azt bizony majd csak magadnak köszönheted, öreg. Mert úgy gondolkodtál a nőkről, ahogy. Azért gondolom, az ugye tetszik, amikor főznek rád és kimossák a jaffás alsógatyádat, ugye?:)))

Az élet nemcsak két végletből - a te olvasatodban lúzerekből és nagymenőkből áll. Hanem bizony vannak átmenetek. Az, hogy munkánk van, élünk valamiből, az természetes dolog. Akinek nincs, az is keresi a boldogulását. De nehogy már esélye se legyen a párkapcsolatra, szép barátnőre egy kevesebbet keresőnek:) A "jó nő" fogalma minden férfinál más és más, de látom, te a plázamacskákra gerjedsz. Elhiszem, hogy sok negatív tapasztalatot szereztél róluk:) De ők a női lakosságnak csak egy kis szelete.

Én őszintén hiszek abban, hogy a többség nem úgy gondolkodik a nőkről, mint te. Nem gondoltam, hogy veled is komoly csörtéim lesznek, de sor került rá - maradj meg "autós síkon" ezután, és akkor nem derülnek ki rólad ilyen súlyos emberi hiányosságok. Mert ez bizony hajmeresztő volt, barátom.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Balage001 írta: 11 hónapja

Ezt általában azok írják akik nem bírnak felszedni egy csajt se mert az önértékelésük egyenlő a nullával :D Inkább nézz körül a világban nem csak a millereknek van jó nőjük.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kaller írta: 11 hónapja
csalfaromeo írta: 11 hónapja

:) Azt érzed, ugye, hogy ezzel a monológgal magad alatt vágtad a fát? A hajam égnek állt tőle.



Egészen döbbenetes, hogy fiatal srácok sokasága nő fel ebben a szellemben - mármint hogy a nőket meg kell venni, és ezt egyesek még nagy mellénnyel is hangoztatják. Nagyon nincs rá szükségem, hogy engem kioktass - ugyanis nyilvánvaló, hogy kettőnk közül akinek nővel sose volt dolga, az te vagy. Ne haragudj, de ezzel a gondolkodással biztos, hogy semmire sem vitted még a hölgyeknél. Találkoztam már sok ilyen fószerrel, és az volt bennük a közös, hogy a csajozásbeli tapasztalatok teljes hiányát a rendkívül nagy szájukkal próbálták palástolni. Ezt látom nálad is. Pellerholidaykempelen is csak vergődött szánalmasan, mikor szóba került a téma:)

Egyszerűen hihetetlen, mintha nem is létezne ilyen, hogy belső érték, meg humor, meg személyes varázs, meg érzések...talán meg kéne próbálnod, hogy úgy közelítesz hozzájuk, hogy ők bizony nem árucikkek. Ez rájuk nézve nagyon sértő. Hidd el, működni fog. A szórakozóhelyeken meg, ahova te biztosan járogatsz, nem születnek életre szóló kapcsolatok szinte sosem. Bár nem tudom, te a "kapcsolat" fogalmát miként definiálod - biztos máshogy, mint én:)

Szóval nagyon jól szórakoztam ezen a szösszeneten - nem tudom, mennyi idős vagy, de talán még nem vagy lekésve semmiről, ha belehúzol:) Csak hajrá!:)


Előzmények megtekintése

Az , hogy te mit gondolsz rólam pont lesz@rom ... :D
Nem fogok itt egy 0 élettapasztalattal és csak " személyes varázzsal " rendelkező suhancnak életviteli tanácsokat osztogatni ...

Ami lentebb írtam azt nyugodtan veheted készpénznek ... belső értékek ?? hahahahahahahaah ezen jót nevettem igazi naiv ember vagy .

Gondolkozz el azon ha bemész egy szórakozó helyre mi alapján választasz ? a belső értékek alapján vagy az alapján , hogy hogyan néz ki a nő ?
Ha még nem is beszéltél vele fogalmad sincs a belső értékéről ergó nem az alapján fogsz dönteni ... és ne meséld már nekem ha ott van egy full 10 es csaj a bárpultnál odamész és elkezdesz vele beszélgetni aztán kiderül hogy ostoba mint a segg és csak annyi a pozitív benne , hogy jól néz ki . Aztán mikor kiderül te fanyalogva annyit közölsz vele " ...bocs de a belső értékeid hiányosak " és lelépsz ??? Vagy hazaviszed és úgy megrakod hogy letépi a tapétát ?
Nahh a válaszodban ott van a nők pont így látják a gazdag faszikat ... ahogy te viselkednél egy jó nővel ... igazából nem érdekli őket a belső érték ... és azt is megmondom miért nem ... mert már volt olyannal régebben kapcsolatuk akiben a belső értéket keresték aztán csalódtak és mert az anyagi biztonságot keresik ... ha észreveszed a nők elvárják hogy fizess helyettük hívd meg őket erre arra és ezt egy csóró nem tudja prezentálni de egy bunkó gazdag igen . Ebből adódóan inkább kompromisszumot kötnek magukkal még ha tudják is hogy ez csak egy érdek kapcsolat lesz és tart ameddig tart de legalább addig jól élnek ... Női agy teljesen máshogy gondolkodik mint a férfi .

Ha van most barátnőd kérdezd " bár szerintem nincs :D " meg tőle ha ti nem lennétek együtt kit választana egy olyant aki anyagi gondokkal küzd és nem sikeres vagy egy olyant aki tehetősebb és sikeres ? Mindenki tudja kit választana nem a luzert ... ha őszinte akkor ezt be is fogja vallani ha nem akkor jön az etetős szöveg , hogy neki a belső értékek blabléabla fontosak ...

Ide se írok többet szóval ne kérdezz vissza csak fogadd el ... köszi :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
integrale írta: 11 hónapja
Balage001 írta: 11 hónapja

Ezt pont te írod nekem? :D :D Ha valaki csak egy kicsit is leszólja valamelyik olasz autódat egyből nekiugrasz szóval erről ennyit...inkább magadba nézzél körül szerintem


Előzmények megtekintése

Nezd meg a kommentjeimet, es azt, hogy mire erkezett valaszkent, aztan beszelhetunk.

A válaszoláshoz belépés szükséges
csalfaromeo írta: 11 hónapja
Kaller írta: 11 hónapja

Onnan , hogy szoktam olvasni más autós oldalakat is nem csak ezt ... Escalade közös platform a Suburbannal testvérmodellek mint Vw golf és skoda octavia ... na már most a Suburban alváza az megegyezik a Silverado pickup alvázával ...szóval akkor szerinted nem kisteherautó alvázon van ? Egészen pontosan ez aközö9s platform neve : GMT K2XX több infót pedig itt találsz miket építettek még erre a csodálatos közös alvázra https://en.wikipedia.org/wiki/GMT_K2XX



Íme belső fotó az általad favorizát terméről jól látszik a zongora lakk műanyag és az olcsó fautánzatú műanyag : http://www.netcarshow.com/cadillac/2015-escalade/1600x1200/wallpaper_39.htm http://www.netcarshow.com/cadillac/2015-escalade/1600x1200/wallpaper_3e.htm



Ennél már csak a másik csoda szebb " Navigator" : http://www.netcarshow.com/lincoln/2015-navigator/1600x1200/wallpaper_22.htm http://www.netcarshow.com/lincoln/2015-navigator/1600x1200/wallpaper_26.htm



Igazi műremek mindkettő förmedvény belseje ... :D


Előzmények megtekintése

Én is tudom, hogy kisteher-alvázra épülnek, nem is vitattam. De ember: a Cadillac és a Lincoln márkák zászlóshajóiról beszélünk! Te pedig csupán képek alapján leszólod őket. Sokkal kívánatosabb, gusztusosabb mindkettő beltere, mint az Audié(úgy látszik, én nem vagyok tökéletesség-mániás, mint te:), a külső designról nem is beszélve - van egy szopottgombóc-forma semmilyen Audi, és nézz már rá a másik kettőre: minden elemük előkelőséget, presztízst sugároz! Hol látszik ugyanez a Q7-esen? Az, hogy a magyar elalél tőle, még nem jelent semmit. Mert Escalade-et, Navigátort még talán sose láttak. Q7-est lehet látni az utcán, kézzelfogható, itt van köztünk, a Caddy és a Lincoln viszont zömében csak távoli egzotikumok - tehát nem fair az összehasonlításuk.

Ez a két márka kőkeményen csatázik a Mercivel, a BMW-vel meg a többi nagy presztízsű márkával Amerikában, szerinted ők ott nem érzik, hogyha gagyi részleteket tesznek az autóba, akkor esélyük sem lesz? Nyilván tudják, hogy azért az árért extra minőséget kell nyújtani, ahogy ez ebben a kategóriában joggal elvárható.
Az új Continentalt miért nem szóltad le? Ott van róla a cikk, megteheted. Vagy csak nem tudsz belekötni?:)
Nemrég írtad, hogy utálod a VW-csoport termékeit, ehhez képest ez a 2. alkalom rövid időn belül, hogy kőkeményen véded az Audit.:) Én itt bizony zavart érzek az erőben, Mester:)

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Friss tesztek

Nissan GT-R Black Edition 2017 teszt

„Low cost” szupersportautó - Nissan GT-R teszt Videó

Egy végtelenül feszes versenyautó, félelmetes erővel és a szupersportautók között is méltányos árral. Csak ne melegedne túl ilyen gyorsan.


Fiat Tipo 1.6 Multijet 16V Lounge teszt

Röviden, meggyőző - Fiat Tipo

Szépen magára talált az utóbbi időben a Fiat. Kínálatuk erősen frissült, a Tipo ráadásul egyből három karosszériaváltozattal érkezett. A csapotthátú rengeteg előnyével pozitív csalódás.


Toyota Proace Panel Van Active teszt

Munkás francia, vagyis japán - Toyota Proace teszt

Toyota jelvénnyel próbáltuk a PSA vadiúj furgonját. Praktikus, jól vezethető, a piac egyik legolcsóbbja, és keveset is fogyaszt. Mi kell még?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Hirdetés

AUDI tesztek

Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro S tronic teszt

Diétázó vaddisznó - Audi Q7 e-tron teszt Videó

Döbbenetesen alacsony fogyasztást, ugyanakkor komoly menetdinamikát is ígér a dízel- és villanymotort is adó Audi Q7 e-tron. Jó, ám drága mulatság.


Audi Q3 2.0 TDI quattro S Tronic teszt

Nem hagy kérdést válasz nélkül - Audi Q3 teszt

Az Audi legkisebb SUV-ja a legerősebb dízelmotorral, összkerékhajtással és automataváltóval lehengerlő egyéniség. Emiatt megkérik az árát.


Audi Q5 2.0 TDI quattro S tronic teszt

Sokat sokért! Audi Q5 2.0 TDI quattro S tronic teszt

Tavaly ősszel frissítést kapott a hosszában beépített motorokkal szerelt, méretét tekintve nem is annyira kompakt Audi SUV. A Q5-öst második dízelével, izmos ellátmánnyal próbálhattuk.


Audi A3 Ambition 2.0 TDI teszt

Odatették magukat a németek! Audi A3 2.0 TDI teszt

Nem hibrid, nem elektromos, nem űrkorszaki, de még csak nem is quattro, az új A3-ast mégis nagyon komoly élmény vezetni, miközben nagyon sokban segíti is sofőrjét.


Audi Q3 2.0 TDI quattro S tronic teszt

Nagy tekintély kompakt méretekkel - Audi Q3 teszt Videó

A legkompaktabb Audi SUV csúcsverziójával, erősebbik dízelével, összkerékhajtással és automata váltóval, valamint a nagyobbakét súroló árral járt nálunk.


Még több AUDI teszt

Címlapon


Friss cikkek

Idén is piacvezető a Ford

Balatonig érő kocsisor

18 órája – Sztori

Ha egymás mögé állítanánk 15 ezer autót, akkor a sor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig a Ford idén ennyi járművet ad el Magyarországon.


Gondoskodás nevű tartósbérlet programot indít a Skoda, 65 ezerért új Fabiába ülhetünk

130 ezerért egy új Superb elég jó ajánlat?

19 órája – Sztori

Akár nulla forintért vadonatúj Skodába ülhetünk, a fix havidíjért pedig teljeskörű szolgáltatást kapunk az autó mellé, néhány év múlva pedig egyszerűen visszaadjuk a kulcsot.


Új, már turbós modellt kap a Ferrari Challenge

Bemutatkozott a Ferrari 488 Challenge

2 napja – Sztori

Versenyautó készült a Ferrari 488 GTB V8-ból. A Ferrari Challenge első turbós pályaautója lesz, ezzel történelmet ír a friss olasz.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

AUDI Q7 3.0 TDI quattro DPF Tiptronic FULL-EXTRA

AUDI Q7 3.0 TDI quattr...

Ár: 8.100.000 Ft

Évjárat: 2010 / 4

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

AUDI Q7 6.0 W12 TDI quattro DPF Tiptronic

AUDI Q7 6.0 W12 TDI qu...

Ár: 10.490.000 Ft

Évjárat: 2009 / 4

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

AUDI Q7 3.0 TDI quattro DPF Tiptronic Euro6 2011-s évjárat

AUDI Q7 3.0 TDI quattr...

Ár: 8.950.000 Ft

Évjárat: 2011 / 1

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!