Egymillió kilométer hiba nélkül a taxi Toyota Priusban
Már túl van egymillió kilométeren, de még ennyit futtatnák
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A hibrideket rendszerint szerény fogyasztásukkal hirdetik, ám gazdaságosságukhoz tartósságuk és megbízhatóságuk is hozzájárul. Kiváló példa erre a taxiként egymillió kilométert hibamentesen megtett Toyota Prius.
Egymillió kilométer hibamentesen, taxiüzemben - ezt tudja a Toyota Prius II, meg kereken 5 literes városi, 4,3 literes kombinált fogyasztási értéket. Kár, hogy Budapesten nem szolgálhat...
Sógoréknál, a mintegy 200 Priust futtató "Eco Taxi" flottájában 2007-ben állt szolgálatba az a Prius, ami a flotta legtöbbet hajtott példányaként idén decemberben lépte túl az egymillió kilométeres óraállást. És az igazi teljesítmény nem is ez, hanem az, hogy mindezt meghibásodás, illetve komolyabb javítás nélkül teljesítette. [BANNER type="1"] Kuplung nincs benne, E-CVT váltója pedig ma is hibátlanul üzemel, ahogyan benzin- és villanymotorja is, akkumulátora adja-veszi az áramot, s természetesen a rekuperáció is hibátlanul megy, ahogyan a Prius minden egyéb rendszere is. A sokat futott Priust nem cseréli le a társaság, hanem tovább futtatja, terveik szerint elmegy az még egy újabb millió kilométert.
Hibrid üzeme miatt a Prius 390 literes csomagterével is teljesíti a fővárosi taxirendelet kritériumait is, hibridként ugyanis enyhítést kap, nem kell 430 literes csomagteret adjon, mint a többi, hagyományos üzemű taxi.

Legjobb a Prius !!!
140K hiba nélkül !!! 40.el lett véve, most 180!!!
Első fék + gyertya csere 120-nál.
Minden egyéb Origi-gyárban beszerelt !!!
Néhány dilettáns seggfej kitalálta a kötelező méreteket és adatokat aztán meghozták a döntést.
Szinkronban a gazdasági, politikai és egyéb döntésekkel.
Nálunk most ez dívik. Gondolkodni, mérlegelni netán a hozzáértőt megkérdezni nem divat.
Egyébként gratulálok a Toyotának az eredményhez. Mondjuk ez a teljesítmény szinte természetes is, nem hiába a világ egyik legmegbízhatóbb autója. Nekem is nagyon jók a tapasztalataim.
Olvasd el a cikket,és megtudod.
(Mert kicsi a csomagtartó)
a feleségemnek is van egy 2003-as Corollája.Egyszerűen nulla hiba,elnyűhetetlen érzés használat közben. The best ever… 🙂 persze nem kötelező elhinni,meg vegye mindenki a precíz németek autóit,mert az európai trend sok esetben ezt kívánja meg.De ha tutira akarsz menni,akkor japó kocsi kell 🙂
Miért vannak kizárva?
Ezt nem is tudtam, bár nem lepődöm meg!
Ezt nem is gondoltam volna, hogy taxiként pont Budapestről és pont a Priust zárták ki valamilyen mondvacsinált indokkal. Egyszerűen szánalmas és ostoba döntés.
Kempelen! ez egyszerűen valótlan és sértő amit te kitalálsz,és láttszik hogy semmi tudatod nincs a TOYOTÁKRÓL és a LEXUSOKRÓL,mivel fogalmad nincs róluk és a minőség ée megbízhatóság tényéről!
Ez hatalmas hiba amit te kitaláltál ezekről a tényleges adatokról,és akinek semmi fogalma nincs ezerkről a járművekről annak inkább az ehez való hozzászólást kell mellőzni! Üdv: MOERG
Moerg! Bezárták a Föld összes Toyota szervizét. Egyszerűen nincs rájuk szükség.
A mi saját toyotánk már átlépte az 1376000 km-et és soha semmi baja nem volt soha ,ugyan úgy mint a lexusnak! Nem véletlen ,hogy ez a leg népszerűbb jármű a világ minden részén!!
MOERG