Parányi háromhengeres benzinmotor a Fiat 600 hibrid kivitelében
Küllemében semmiben sem különbözik a tisztán villanyhajtással működő testvéréhez képest a Fiat 600 hibrid kivitele, maradt a 4,17 méteres karosszéria. Jelentős változást csupán a motortérben eszközölt a márka: a 154 lóerős villanymotort egy háromhengeres, 1,2 literes, 99 lóerős benzinmotorra cserélték, ezt pedig egy 28 lóerős villanymotorral támogatták meg, így a rendszerteljesítmény 127 lóerő. A hajtáslánc 30 km/óráig kizárólag az elektromos motort használja, és csak utána kapcsolódik be a belsőégésű erőforrás. A parányi motor 11 másodperc alatt képes álló helyzetből százra gyorsítani. A márka elmondása szerint azokra az európai piacokra szánják a 600 hibridet, ahol a villanyosítás még a kezdeti fázisában jár.
Az elektromos 600-as mellett mostantól elérhető a lágy hibrid rendszerrel hajtott kivitel is