Felhasználói szempontból logikusan összeállÃtott, jól érthetÅ‘ és könnyen kezelhetÅ‘ a Golf infotainment rendszere, ám szeret belassulni - tesztünk itt olvasható róla
Sokan vallják, hogy aki az elsÅ‘k közt akar kézhez kapni egy új modellt, annak gyorsan lefagy majd a mosoly az arcáról, mert a legelsÅ‘ széria mindig a legrosszabb. Ez persze nem minden tÃpus esetében van Ãgy, de a
Golf VIII biztosan nem erÅ‘lteti meg magát, hogy rácáfoljon az elsÅ‘ szériákat érintÅ‘ elÅ‘Ãtéletekre. A tÃpus történelme során korábban is történt már visszahÃvás, akkor a segélyhÃvó funkció hibája miatt, de ha belegondolunk, az
ID. 3 megjelenése is szoftveres problémák miatt csúszott, ám most ismét szervizbe invitálnak 56 ezer, tavaly júniusig gyártott Golf VIII-at, hogy infotainment rendszerét frissÃtsék. A hazánkba érkezett példányok közül ezek szerint csak a legelsÅ‘k lehetnek érintettek, rákérdeztünk, de egyelÅ‘re nem tudjuk hány magyarországi példányról van szó.
A Golf esetében a még nem teljesen kész állapot a jelek szerint a keresletet nem igazán befolyásolja, hiszen nagyon sikeres autónak számÃt. Csak Németországban közel 134 ezer példányt sikerült eladni tavaly, ha egész Európát nézzük, akkor 312 ezerre nÅ‘ ez a szám. A tÃpus tehát mindkét területen vezeti az eladási rangsorokat. Érdekesség, hogy beszámolójukban azt nyilatkozták, hogy Å‘sszel elérhetÅ‘vé vált az összes jelenleg tervezett Golf változat, Ãgy sajnos el kell keserÃtenünk azokat, akik az R vagy a GTD változatot kombiként szerették volna megvásárolni a közeljövÅ‘ben. Természetesen azt nem tudni, hogy késÅ‘bb meggondolják-e magukat Wolfsburgban a paletta szÃnesÃtésével kapcsolatban, Ãgy csak annyit lehet biztosra venni, hogy az elektromos verzió már nem tér vissza, helyette ugyanis ott az ID. 3, amelynek sikerére tekintettel a korábbi e-Golf gyártósor is az utódmodell összeszerelésére áll át.