Jelentősen megváltozott a magyarok kedvenc Nissanja!

Dinamikusabb, sportosabb külsőt kapott a ráncfelvarrott Nissan Qashqai

Teljesen átszabott frontrésszel jön a frissített Qashqai, a ráncfelvarrással pedig egy új felszereltségi szinttel is bővül a kínálat, sőt még egy olyan funkcióval is gazdagodik, amely eddig egyetlen európai Nissanba sem került bele.

Finoman szólva is sikertörténet a Qashqai harmadik generációja, hiszen 2021 óta több mint 350 ezret adtak el belőle, ezzel többek között Magyarországon is ez a legkelendőbb Nissan. A ráncfelvarrással szinte teljesen lecserélték a frontrészt, a hűtőmaszk új kialakítást kapott, amelyet az ősi japán kultúra inspirált. A fényszórók is megújultak, amelyek a közlemény szerint mostantól hatékonyabban látják el a feladatukat rossz látási viszonyok között - például ködös időben. A nappali menetfény ugyancsak új grafikát kapott, az úgynevezett "vesszős" dizájnt, amely a hűtőmaszkon is fellelhető. Szintén a világítótesteket érintő változás, hogy a Qashqaiba is bekerül az adaptív távolsági fényszóró.
Hirdetés
Hátul a lámpabúrák mérete nem változott, viszont a grafikákat itt is átdolgozták, hogy jobban illeszkedjenek az összképbe. Némiképp visszább vettek a "terepjárós" irányból, ugyanis immár a hátsó lökhárító is megkapja a karosszéria színét, ezt korábban feketén hagyták. Három új fényezés is elérhetővé válik: a gyöngyfekete és gyöngyfehér az eddigi árnyalatok helyét veszi át, míg a harmadik szín a sötétkék és a metálzöld között játszik a fényviszonyoktól függően.
Hirdetés
Bent az utastérben csupán kisebb változásokat eszközöltek. Magasabb felszereltségi szinteken immár Alcantara bevonatot kap a műszerfal, az ajtóbetét, a középkonzol könyöklő része, de még a térdpárnák is. Európában a frissített Qashqai az első modell, amely megkapja az Google alapú multimédiás rendszert, így a techóriás fiókjába belépve elérhetővé válnak a Mapsben rögzített kedvenc helyek, nem szükséges az autót összekötni az okostelefonnal. Motorfronton nincs változás, továbbra is adott a lágy hibrid hajtáslánc, illetve az e-Power technológiával ellátott modell is, amelynek alapját egy 158 lóerős, háromhengeres benzinmotor adja, viszont ez csupán generátorként funkcionál, a kerekeket minden esetben a 190 lovas villanymotor hajtja. A ráncfelvarrott Qashqai gyártása már elkezdődött az angliai Sunderlandben.
Hirdetés

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?