0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Lebukott az új E Merci belseje

Idő előtt kiszivárgott a következő E-Merci beltere

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Néhány hónap van már csak hátra az új Mercedes-Benz E-osztály hivatalos bemutatkozásáig. Most a belső teret sikerült lencsevégre kapnia egy lesifotósnak.

A C és S-osztály kombinációja köszön vissza az új E-osztály belterében, itt is óriási kijelző kerül a műszerfal közepére. Az újdonságot várhatóan a jövő évi Genfi Autószalonon mutatják be (Fotó: Autoevolution)

A C és S-osztály kombinációja köszön vissza az új E-osztály belterében, itt is óriási kijelző kerül a műszerfal közepére. Az újdonságot várhatóan a jövő évi Genfi Autószalonon mutatják be (Fotó: Autoevolution)

Nem ez az első alkalom, hogy kémfotón jelenik meg az új E-Merci belső tere, a mostani fotó viszont minden eddiginél tisztább képet mutat. A képen egyébként egy kombi változat látható, amely a németeknél T-modell néven fut. A műszerfalon most már egyértelműen jól látszik, hogy a sportosabb C-osztály és a flancos S-osztály megjelenését vegyítették. A középkonzol alsó fele, a szélső légbeömlők és a kormány a C-osztályból származik, míg a négy, kör alakú középső szellőzőt és a felette lévő nagyméretű kijelzőt az S-ből örökölte.

A W213 kódjelű újdonság az új, MRA platformra épül, 200 kg-mal lesz könnyebb elődjénél. A motorháztető alatt a belépő szintet a négyhengeres benzines és dízelmotorok képviselik, a korábbi V6-osokat pedig sorhatosra cserélik. Az E350e plug-in hibrid elektromos motorja egy benzinessel egészül ki. A csúcsmodellt a V8-as biturbó jelenti majd, amely már az AMG szintet képviseli.

Ez is érdekes lehet:
 

Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható...

Mire megy a leggyorsabb Tesla egy 1000 lovas Supra ellen?

Sorra alázza a Tesla csúcsváltozata a szupersportkocsikat, nem igazán talál legyőzőre. Ezúttal...

Újabb információk szivárogtak ki a VW Golf nyolcadik generációjáról

A Golf jelenleg futó hetedik generációja csupán pár hónapja kapott frissítést, a legfrissebb...

Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen...

Magyarországra is megérkezett a Volkswagen Arteon

Hazánkba is megérkezett a VW Passat CC utódja, az avantgárd biznisz gran tourismo, az Arteon...

Az új Honda Accord megjelenése megfagyasztja a levegőt

Bemutatkozott az új Honda Accord. A nagy japán szedán a Civicnél is futurisztikusabb és turbós...

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul...

Piaci körkép: kuplungpedál nélküli és legfeljebb 3 éves, legfeljebb 3 millió forintos autók

Városi autónak nem kérdés, hogy automata váltósat kell venni. Szétnéztünk, milyet kapunk 3 éves...

Termékteszt: SCT-Mannol 9801 fényszóró polírozó készlet

Korunk átlagautói nem csak öregek, jellemzően már csúnyán mattuló műanyag fényszóróburával rendelkeznek...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (4 db)

Kis Miska írta: 2015 október 06., kedd 16:24:11

Nem így fog kinézni, látszik, hogy ez még munkaváltozat. Valószínű a szellőzők tetejéig látható ami már marad (nagy meglepetés itt nincs is, borítékolható volt), de attól felfelé biztos nem ilyen lesz.

A válaszoláshoz belépés szükséges
ElBundy írta: 2015 október 03., szombat 11:14:37

Azért ez tetszik.Már,hogy a belsejével vagytok elfoglalva amikor az ára 13.000.000-35.000.000.-között van és az ár érték aránya hm...:-D.(Elnézést ha bárkit is megbántok)

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 2015 október 02., péntek 15:03:20

Hát ez így eléggé diszharmonikus...
A kifutó 5er beljese sokkal jobb és harmonikusabb.

Remélem ez csak egy álca és valami rendes formát kapunk, igaz a mostani S klassénak hasonlóan randa képernyői vannak.

A válaszoláshoz belépés szükséges
plumoza írta: 2015 október 02., péntek 13:06:59

Nem esek hanyatt tőle,kis képzelő erővel talán ilyennek is képzeltem.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56

Friss tesztek

BMW M760Li xDrive M Performance teszt

Izzadságszagú sportzakó - BMW M760Li Videó

Horizontot görbít, hordószámra zabálja a benzint, állakat szakít, gumikat gyilkol, hideg pezsgőt kínál, feneket masszíroz és sportautós teljesítménnyel bódít az első M-es 7-es.


Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56

Hirdetés

MERCEDES-BENZ tesztek

Mercedes-Benz GLC 220 d 4MATIC Coupé teszt

Magasan hordja a farát – Mercedes GLC 220 d Coupé

Csak a képeken tolakodó, a valóságban épp jó méretű SUV a GLC. Kupé farával mindent elveszít abból, amitől praktikus lehet, viszont ez a divat, aminek maximálisan megfelel.


Mercedes-Benz E 220 d teszt

Alapdízel, mégsem a zöldséges autója - Mercedes E 220 d teszt Videó

Minden eddiginél fiatalosabb és nagyobb a legújabb, W213 gyári kóddal érkezett Mercedes E-osztály. Legkisebb dízelével is nagyon sokat tud már.


Mercedes-Benz C 250 Coupé teszt

Tömör gyönyör - Mercedes-Benz C 250 Coupé teszt

Új generációjába lépett a Mercedes-Benz C-osztály kupé változata is. Igazi hódító köntösben, 211 lóerős turbós benzinesével vallattuk.


Mercedes-Benz ML 350 BlueTEC teszt

Drága búcsú - Mercedes ML 350 BlueTEC teszt

Olyan Mercedes ML járt nálunk, amiben szinte minden volt, akár a búcsúban. Csak az extrák ára 11,5 millió forintot tett ki.


Mercedes-Benz B 200 Automata teszt

Hogy ez mennyivel jobb autó lett! Mercedes-Benz B 200 teszt

Csak egy frissítést kapott a három évvel ezelőtt megjelent Mercedes B-osztály, ám nagyon sokat fejlődött. Egy baja van csak: nem a mi autónk.


Még több MERCEDES-BENZ teszt

Címlapon


Friss cikkek

Millbrookban jártunk, Európa egyik legfejlettebb és legtitkosabb tesztközpontjában

Mi folyik Millbrookban, ami ennyire titkos? Megnéztük!

50 perce – Sztori

Ott volt az Aston, a Rolls-Royce, a villany-Jaguar, a szomszédban meg a Mercedes jobbkormányos teherautói várták, hogy terepen bénázzunk velük.


Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

3 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

5 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

MERCEDES-BENZ E-OSZTÁLY E 220 CDI Classic W 211

MERCEDES-BENZ E-OSZTÁL...

Ár: 1.300.000 Ft

Évjárat: 2003

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

MERCEDES-BENZ E-OSZTÁLY 400 4M

MERCEDES-BENZ E-OSZTÁL...

Ár: 21.990.000 Ft

Évjárat: 2017 / 7

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

MERCEDES-BENZ E-OSZTÁLY E 200 CDI Avantgarde (Automata)

MERCEDES-BENZ E-OSZTÁL...

Ár: 2.499.000 Ft

Évjárat: 2008 / 7

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!