0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Nagy far, kis fogyasztás: a négyajtós Opel Astra

Kész a négyajtós Opel Astra J

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nyilvánosságra kerültek az eddig csakis kémfotókon látott Opel Astra Sedan gyári fotói. Az Astra J így már ötajtósként, GTC néven kupéként, Sports Tourer kombiként és limuzinként is létezik.

Szerényebb tengelytávon, nagyobb hosszon nyújtózik, mint a ma Astra Classic III néven kapható H generációs limuzin

Szerényebb tengelytávon, nagyobb hosszon nyújtózik, mint a ma Astra Classic III néven kapható H generációs limuzin

Alapméretével a korábbinál 30 literrel kisebb, bővítve 220 literrel nagyobb a csomagtér

Alapméretével a korábbinál 30 literrel kisebb, bővítve 220 literrel nagyobb a csomagtér

Mivel már most is Európa második legnagyobb piaca az orosz, s az a törökhöz hasonlóan kifejezetten limuzinkedvelő – Európa négyajtósainak 60 százaléka kerül oda, a vevők 51 százaléka kompakt négyajtóst vesz -, az Opel az augusztus 29-én nyíló Moszkvai Autószalonon mutatja be a fotón elsőként most publikált négyajtós Opel Astra J-t. A 4587x1814x1476 milliméteres limuzin az Astra Classic III néven továbbra is gyártásban maradó szedánnál 7,1 centiméterrel hosszabb, 6,1-gyel szélesebb és 1,8-cal magasabb, de 2685 milliméteres tengelytávja annál ugyanannyival szerényebb – az Opel tervezői nyilván nem kívántak konkurenciát állítani az Insigniának.

Az új négyajtós a számokból kiindulva vélhetően nem méreteivel fogja legyőzni a Classic III-at, csomagtere is szerényebb alapméretű, 490 helyett csupán 460 literes, de (60:40 arányú ülésdöntéssel) bővítve 220 literrel öblösebb, 1010 literes. Az Astra J négyajtósként is hasonló jellemzőket ígér, mint eddigi változataival, prémiumos utasterében akár SD-kártyás navigáció, AGR-tanúsítvánnyal rendelkező komfortülés, az Opel mai formavilágát hozó karosszériáján adaptív bi-xenon fényszóró szerepelhet, futóművében adaptív, kényelmes Tour és feszes Sport állásra kapcsolható lengéscsillapítók dolgozhatnak.

Még nem tudjuk, hogy az oldalablakok elegáns krómkerete alapáras lesz-e

Még nem tudjuk, hogy az oldalablakok elegáns krómkerete alapáras lesz-e

Négyajtósként az Astra motorpalettája valamivel szerényebb az ötajtósénál. A benzinesek sora az 1,4 literes 100 lóerős benzinessel kezdődik, s azért elég messze, a 180 lóerős 1,6-os turbóig nyújtózik, köztük pedig 1.6 Ecotec (115 LE) és 1.4 Turbo Ecotec (140LE) egységek is szerepelnek. Dízelből viszont az 1,7 literesekre korlátozódik a kínálat, abból 110 és 130 lóerősök választhatók, mindkettő ecoFlexként, stop-start rendszerrel is, úgy 3,7 l/100 km vegyes fogyasztással, illetve 99 g/km CO2 emisszióval kecsegtetnek. A kínálatot jövőre egészíti majd ki egy új – egyelőre ismeretlen teljesítményű – SIDI Ecotec névre hallgató, turbós, közvetlen befecskendezésű benzinmotor is.

A négyajtós Astra felára még nem ismert, de mivel tavaly a kombi Sports Tourer is nagyon szerény – 200 ezer forintos – felárral érkezett, s azóta is csupán annyival drágább az ötajtósnál, feltételezhető, hogy az év végéig minden bizonnyal a hazai piacra is befutó szedán felára nem lesz több 100-150 ezer forintnál.

Ez is érdekes lehet:
 

Lexus IS 300h Luxury Safety teszt

A meglepetések autója volt számomra a Lexus IS 300h. A Toyota legendásan gazdaságos hibridrendszere...

Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható...

Magyarországra is megérkezett a Volkswagen Arteon

Hazánkba is megérkezett a VW Passat CC utódja, az avantgárd biznisz gran tourismo, az Arteon...

Sportosba vágták az i30-at, itt a Fastback és a 275 lovas i30 N

Erősebbnél erősebb N sportverziókat és kupé tetőíves ötajtóst húzott elő a Hyundai. Az i30 N...

Porsche Panamera 4 E-Hybrid menetpróba

Igényes és mozgékony, pedig nehéz a Porsche luxuskupéja. Mégis hibrid rendszerétől ájultam el...

Termékteszt: SCT-Mannol 9801 fényszóró polírozó készlet

Korunk átlagautói nem csak öregek, jellemzően már csúnyán mattuló műanyag fényszóróburával rendelkeznek...

Használt prémiumautók egymillió forintig. Audi, BMW, Mercedes

Prémiumra vágyik a magyar. Persze, a legtöbbet akarjuk kihozni abból, amennyink van és csábítóak...

Az új Honda Accord megjelenése megfagyasztja a levegőt

Bemutatkozott az új Honda Accord. A nagy japán szedán a Civicnél is futurisztikusabb és turbós...

Piaci körkép: kuplungpedál nélküli és legfeljebb 3 éves, legfeljebb 3 millió forintos autók

Városi autónak nem kérdés, hogy automata váltósat kell venni. Szétnéztünk, milyet kapunk 3 éves...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (1 db)

Török Tamás írta: 2012 június 06., szerda 21:14:52

Tetszetős

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs

Friss tesztek

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.


Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

IQ-ból ötös! - Hyundai Ioniq hybrid teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó Ioniqból. Elektromos kivitele után most alap hibridjével próbáltuk. Lássuk, megéri-e ezt a hajtásláncot választani!

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs

Hirdetés

OPEL tesztek

Opel Mokka FWD 1.7 CDTI AT6 teszt

Szép, jó. Mi kell még? - Opel Mokka automata teszt

Automata váltóval és tolótetővel levett a lábamról az Opel Mokka. Vásárlói hasonlóan érezhetnek, így nyilván ők is elnézik gyengeségeit.


Opel Meriva 1.6 CDTI teszt

Vezetni jó! Opel Meriva 1.6 CDTI teszt

Magyar motor hajtja, öngyilkos ajtajú, tologatható hátsó üléses. Vajon tényleg szenzációs családi és utazóautó az Opel Meriva 1.6 CDTI?


Opel Cascada 1.6 SIDI Turbo Cosmo teszt

Magyar motor viszi, de mégsem a mi autónk: Opel Cascada teszt Videó

Kezdeti kínálatának csúcsával, a szentgotthárdi, 170 lóerős SIDI turbómotorral járt nálunk a vászontetős Opel Cascada. Kellemes, de nem a mi autónk.


Opel Adam 1.4 Ecotec Start/Stop Slam teszt

Persze, hogy drága. Opel Adam teszt

Az Opel is rájött, hogy van értelme jó sok pénzért ezerféleképp variálható szuperminit árulni, hát itt a vagány Adam, amit legizmosabb motorjával, 100 lóerősen teszteltünk.


Opel Mokka 1.4 Turbo AWD Cosmo teszt

Lesz keletje. Opel Mokka teszt

Érdekes szerzet a Mokka, de hogy miért így hívják, annál fontosabb a kérdés: mire való? Vagy mindegy, mert a divat voltaképp céltalan? Az Opel gömböcét turbós benzinesként, összkerékhajtással teszteltük.


Még több OPEL teszt

Címlapon


Friss cikkek

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

9 órája – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

2 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Padlógázra törölhetsz ablakot! Videó

3 napja – Sztori

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen, hogy egy tökéletes ablaktörlés elég sokba fog kerülni.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

OPEL ASTRA Caravan 1.7 CDTI Cosmo

OPEL ASTRA Caravan 1.7...

Ár: 1.400.000 Ft

Évjárat: 2008 / 6

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

OPEL ASTRA 1.6 16V KLÍMA

OPEL ASTRA 1.6 16V KLÍMA

Ár: 699.000 Ft

Évjárat: 2001 / 8

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

OPEL ASTRA 1.7 CDTI Classic II

OPEL ASTRA 1.7 CDTI Cl...

Ár: 2.200.000 Ft

Évjárat: 2008

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!